hello
Te zmiany balansujące powinny zrównoważyć efektywność tych czołgów, bez jednoczesnej utraty kluczowych atrybutów charakteryzujących ich styl gry. Aby wszystko było jasne, zacznijmy od powodów, dla których wprowadziliśmy te poprawki.
Mimo że wytrzymałość E 50 Ausf. M już jest bez zarzutu, Wasze opinie potwierdziły, że pojazd ten wymaga solidniejszej wieży, aby jego rola na polu bitwy była bardziej wyraźna. Tak więc grubość wieży przedniego pancerza E 50 Ausf. M zostanie zwiększona z 197 do 267 mm, dzięki czemu ten czołg stanie się mniej podatny na ataki z każdego dystansu.
E 50 również otrzyma wytrzymalszy przedni pancerz wieży (229 mm zamiast 197 mm), co pomoże mu na bardziej efektywną walkę zarówno na linii frontu, jak i na długim i średnim dystansie.
Ponadto działo 10,5 cm E 50 będzie odznaczało się większą wartością penetracji pancerza od pocisków standardowych (230 mm w miejsce 220 mm), a jego działo 8,8 cm będzie miało zwiększone uszkodzenia alfa (280 PW zamiast 240 PW).
VIIIPanther II i VIIIPanther mit 8,8 cm L/71, oba z poziomu VIII, również otrzymają zwiększoną siłę ognia. Ich uszkodzenia alfa przy strzale z działa 8,8 cm wzrosną z 240 do 280 punktów.
Charakterystyki czterech groźnych chińskich czołgów średnich z wysokich poziomów ulegnie zmianie, aby umożliwić im skuteczniejszą walkę w zwarciu.
Przedni pancerz wieży 121 zostanie wzmocniony, co sprawi, że będzie on solidniejszy i trudniejszy do przebicia. Jego pula PW wzrośnie (z 1950 do 2050), podobnie jak moc silnika, prędkość pocisków oraz penetracja pancerza pociskami standardowymi (z 258 do 262). Pancerz głównej płyty pojazdu również ulegnie wzmocnieniu, co pokazuje poniższa grafika.
WZ-120 zachowa swój status wszechstronnego oskrzydlającego o dobrej manewrowości i sile ognia nie od parady, ale swój żywioł odnajdzie w walkach w bliskim zwarciu. Jego pula PW zwiększy się z 1650 do 1750. Co więcej, zwiększymy prędkość jego jazdy w przód (z 56 do 60 km/h), sprawiając, że szybciej będzie w stanie dotrzeć do strategicznych stref na polu bitwy. Skrócimy także czas przeładowania działa 122 mm z 12 do 11 sekund. Uszkodzenia na minutę WZ-120 wzrosną (z 2200 do 2400), a rozrzut działa podczas obrotu wieży zmniejszy się.
Podobnym zabiegom zostaną poddane czołgi T-34-1 oraz T-34-2. Oba pojazdy będą miały zwiększoną pulę PW (odpowiednio z 1050 do 1150 i 1300 do 1400), a ich celowania zostanie zmniejszony.
Działo kal. 100 mm T-34-1 będzie celniejsze, a działo T-34-2 kal. 122 mm zada nieco mniejsze uszkodzenia alfa, które spadną z 390 do 360, jednak dzięki skróconemu czasowi przeładowania zwiększą się uszkodzenia na minutę, z 1560 do 1800. T-34-1 odznaczać się również będzie bardziej dewastującymi uszkodzeniami na minutę (1800 w miejsce 1613). Przedni pancerz górnej płyty T-34-2 również zostanie wzmocniony.
Nieco ponad rok temu zbalansowaliśmy niektóre charakterystyki tej niemieckiej bestii, aby wzmocnić ją w roli snajpera długodystansowego. Jednak po przyjrzeniu się statystykom z aktualizacji 1.10, która przyniosła znaczną poprawę jego charakterystyk, zdecydowaliśmy się nieco zmniejszyć następujące parametry siły ognia:
Te precyzyjnie odmierzone zmiany pomogą nam skorygować jego efektywność i dostosować parametry pojazdu do pozostałych czołgów średnich wysokich poziomów. Leopard Prototyp A pozostanie potężnym pojazdem z unikalnym stylem gry, który może być dużym wsparciem dla drużyny.
Zrebalansujemy też radziecki Object 140. Otrzyma on wzmocnienie górnej płyty, by zyskać na konkurencyjności w walkach w zwarciu. Jego kąt opuszczenia działa wzrośnie z –6 do –7 stopni, wiec ten oskrzydlający pojazd będzie w stanie rywalizować na większości terenów.