hello
Wprowadzenie uprzednio zapowiadanych zmian we włoskich i francuskich pojazdach podczas testów publicznych wywołało ożywioną dyskusję wśród naszych graczy. Stało się tak, ponieważ zmiany te nie zostały sprawnie zakomunikowane członkom społeczności. Zmiany pojazdów premium wynikały z kompleksowego rebalansowania możliwych do zbadania pojazdów. Razem wzięte, te działania są sprzeczne z jedną z naszych zasadniczych reguł: nie zmniejszać skuteczności pojazdów premium.
Potrzeba zachowania konsekwencji w tym podejściu dotknęła także pojazdy premium — a mianowicie Progetto M35 mod. 46 i Panhard EBR 75 (FL 10). Po zapoznaniu się z wynikami pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.10 zdecydowaliśmy, że zmiany w Progetto M35 mod. 46 i Panhard EBR 75 (FL 10) zostaną zrekompensowane poszczególnymi ulepszeniami skuteczności dla Progetto M35 mod. 46 i indywidualnymi ustawieniami fizyki dla Panhard EBR 75 (FL 10). W ten sposób pojazdy te utrzymają swój poziom efektywności po wprowadzeniu nowej aktualizacji.
Nie można już zamontować mechanizmu dosyłającego na Progetto M35 mod. 46. jednak jego parametry prowadzenia działa zostaną ulepszone do tego stopnia, że będzie równie skuteczny, jak kiedy posiadał mechanizm dosyłający.
Charakterystyki standardowego mechanizmu dosyłającego (nie w wersji ulepszonej/ z nagród) zostaną wykorzystane przy wprowadzeniu ulepszenia. Ponieważ ten pojazd otrzymuje jedno miejsce na wyposażenie, (co jest wyjątkowo interesującym przypadkiem w kontekście nadchodzącego Wyposażenia 2.0), przyspieszenie przeładowania na poziomie wersji ulepszonej / z nagród, sprawiłoby, że ten pojazd stałby się zbyt potężny.
W rezultacie, parametry, na które wpływał mechanizm dosyłający w Progetto M35 mod. 46, pozostaną bez zmian.
BEZ ZAMONTOWANEGO MECHANIZMU DOSYŁAJĄCEGO (PRZED) | Z MECHANIZMEM DOSYŁAJĄCYM (PRZED) | BEZ ZAMONTOWANEGO MECHANIZMU DOSYŁAJĄCEGO (PO) |
---|---|---|
Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 11,5 s Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 8,6 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 7,7 s Uszkodzenia na minutę: 1877 PW | Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 10,4 s Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 7,8 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 6,9 s Uszkodzenia na minutę: 2086 PW | Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 10,4 s Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 7,8 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 6,9 s Uszkodzenia na minutę: 2086 PW |
W przypadku Panhard EBR 75 (FL 10), przeprojektowana mechanika uszkodzeń zawieszenia kołowego wpłynie na skuteczność pojazdu. Jednak zrekompensujemy to poszczególnymi ustawieniami fizyki, a zachowanie Panhard EBR 75 (FL 10) w nowym systemie pozostanie identyczne jak w poprzedniej wersji gry. W rezultacie, Panhard EBR 75 (FL 10) właściwie pozostanie tak sam, jak przed wprowadzeniem zmian systemowych w mechanice uszkodzeń zawieszenia kołowego.
Podzielcie się z nami opiniami na temat zapowiadanych zmian.
Oto krótka lista zasadniczych sugestii i zmian w systemie wyposażenia, które możecie wypróbować podczas tego testu publicznego:
W wyniku przeprojektowania systemu Wyposażenia, wszystkie pojazdy poniżej V poziomu utracą możliwość zamontowania mechanizmu dosyłającego, a także pewnych innych modułów. Aby zapobiec utracie skuteczności jednostek z tych poziomów, podobnie jak w przypadku Progetto M35 mod. 46, poprawimy charakterystyki tych czołgów. Te zmiany nie są dostępne w drugim teście publicznym, ale to się zmieni w trzeciej iteracji tego testu.
Poziom I nie będzie już otrzymywał uszkodzeń modułów ani załogi. Na tym poziomie uszkodzeniu mogą ulec jedynie gąsienice, ale szybko zostaną naprawione.
Poziom II będzie otrzymywał uszkodzenia modułów, jednak nie będzie można zranić członków załogi. Pojazdy z tego poziomu będą otrzymywać małe uszkodzenia w przypadku pożaru.
Poziom III będzie otrzymywał uszkodzenia modułów oraz załogi. Podobnie jak w przypadku II poziomu, pożary dadzą niewielkie uszkodzenia.
Poziom IV nie może korzystać z dyrektyw, ale, ogólnie, nie zmieni się zbytnio w porównaniu do swojego obecnego stanu.
Poziomy V-X pozostaną takie same pod względem uszkodzeń modułów/ załogi/ od pożarów/ dyrektyw.
W 2018 roku dodaliśmy do gry polskie czołgi ciężkie. Szybko zyskały one popularność i znalazły swoje miejsce w World of Tanks. Od tego czasu opracowywaliśmy różne opcje dla tego kraju, szukając potencjalnych kandydatów oferujących nietypową i ekscytującą rozgrywkę. Nareszcie możemy wam przedstawić nowe wsparcie dla polskiej brygady stalowych łowców.
W Aktualizacji 1.10 do gry dołączy siedem polskich czołgów średnich. Wprowadzimy zupełnie nową gałąź składającą się z sześciu możliwych do zbadania czołgów, od V do X poziomu, i jednego czołgu premium VIII poziomu.
Gałąź polskich czołgów średnich rozpocznie się po 14TP IV poziomu. Ci skrzydlaci husarze to wszechstronne pojazdy z dobrymi kątami opuszczenia działa, niezłą mobilnością i manewrowością. Poradzą sobie na każdym terenie, a ich przeznaczeniem jest walka na średnich i małych dystansach.
Linię tę zwieńcza CS 63, pojazd X poziomu wyposażony w silnik benzynowy z turbiną. Dzięki tej niezwykłej mechanice, ten wysokopoziomowiec może się pochwalić dwoma trybami prędkości – standardowym i szybkim. Po przełączeniu się na tryb szybki, zwiększa się moc silnika, podobnie jak prędkość maksymalna pojazdu oraz dynamika przyspieszenia. Jednocześnie stabilizacja działa i czas celowania pogarszają się, co nie pomaga w uzyskaniu pewnych strzałów.
Ta niecodzienna mechanika jest teraz dostępna do wstępnego testowania, zatem dajcie się porwać temu polskiemu huraganowi i podzielcie się wrażeniami! W międzyczasie, miejcie oczy szeroko otwarte, bo niedługo nadejdzie artykuł ujawniający szczegóły dotyczące tych polskich czołgów i ich stylu gry.
Kontynuujemy także testy innych elementów tej obszernej aktualizacji. Dołączcie do 2. testu już teraz i podzielcie się swoimi uwagami, które pomogą nam jeszcze bardziej ulepszyć Rzekę Perłową, nowy system komunikacji w bitwie, odświeżone mechaniki obligacji, Stalowego łowcę oraz pozostałe nowe funkcjonalności.
Jak działa test publiczny
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 29 czerwca, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 28 czerwca, 22:59 CEST mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
Klient testu publicznego
Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
The Tier X Polish medium tank received the mechanic of switching between drive modes.
We reworked the equipment/consumables UI while the equipment system was completely reworked.
We added a number of new medals and progressive decals for players who have fought a large number of battles.
Progressive decals are available for applying to the following 3D styles:
Missions to increase progressive decal levels are available for the following vehicles:
Poland
The following vehicles were added:
The branch starts from the 14 TP.
Italy
Changes to technical characteristics:
Progetto M35 mod 46
France
Changes to technical characteristics: