Nadeszła aktualizacja 1.10. Uaktualniliśmy i przeprojektowaliśmy trzy mapy, aby wyeliminować problemy, które w nich zauważyliśmy. Sprawdźcie interaktywne mapy poniżej, aby zobaczyć, co się zmieniło.
Prochorowka
Wprowadziliśmy pomniejsze poprawki na całej mapie, aby usprawnić obszary dające osłonę.
Teren został obniżony na wzgórzu i pod nim, aby zapewnić lepsze ukrycie w tym obszarze.
Zmieniono umiejscowienie zarośli na wzgórzu.
Teren na obszarze moczar został lekko pogłębiony, co pozwoli lepiej chronić go od ognia ze wzgórza od strony alei.
Urwisko
Zbalansowano czas dojazdu i miejsca dające osłonę, a także wzmocniono strefy odradzania.
Punkty odrodzenia pojazdów zostały odrobinę przesunięte w celu zrównoważenia czasu dojazdu na kluczowe pozycje.
Dostanie się na pozycję niszczycieli czołgów stanie się łatwiejsze dla górnej drużyny.
Droga w dół z górnej bazy będzie teraz bardziej płaska, co umożliwi czołgom średnim szybsze dotarcie do wzniesienia.
Domy zostały tak rozlokowane, by zapewnić wsparcie sojusznikom podczas ich przeprawy w kierunku wzniesienia.
Klif został zmniejszony, aby zbalansować czas dojazdu drużyny na wzniesienie.
Stworzono kieszeń, umożliwiającą odpieranie przeciwników, którzy zajęli wzniesienie.
Strefa stanowisk ogniowych na wzniesieniu w centrum oraz ścieżka, a także obszar walki przeciwko niszczycielom czołgów, zostały przeprojektowane.
Zmniejszono wysokość wzgórza oraz powiększono zagłębienie, aby ułatwić grę na zboczu.
Mały kamień przy zaroślach, który nie wnosił niczego do rozgrywki, został usunięty. Przesunięto i powiększono duży kamień. Teraz daje on osłonę pojazdom w pobliżu wody.
Dla jednostek kierujących się w górę z obu stron, dostosowano kształt klifów, aby zbalansować czas dojazdu i miejsca dające osłonę.
Teren w centrum został odrobinę zmieniony, dla dolnej drużyny. Teraz, podczas jazdy w kierunku zarośli, będą oni bardziej narażeni na ostrzał ze wzniesienia. Co więcej, zarośla w centrum zostały przemieszone bliżej dolnej drużyny, aby zbalansować ich pozycję. Podniesiono teren i dodano osłonę dla drogi do latarni, dla dolnej drużyny. Ta lokacja pozwoli graczom na walkę z przeciwnikami atakującymi ze wzniesienia.
Przód klifu został zmieniony dla dolnej drużyny. Klif stał się wygodniejszym punktem do fortyfikacji.
Dla dolnej drużyny lekko podniesiono poziom terenu dla przeprawy w kierunku centrum.
Stworzono pozycję dla górnej drużyny. Dotrą oni na stanowiska ogniowe skierowane na centrum, jeśli przejadą z tyłu latarni. Podobnie będzie z drogą „z wody”, dla dolnej drużyny.
Stworzono pozycje odpierające ataki z flanek, z wody.
Ruinberg
Zwiększono rozmiar mapy, a dynamika terenu i budynków została zmieniona tak, aby dać nowe możliwości obu drużynom.
Zwiększono obszar mapy w kierunku górnej bazy w celu zbalansowania odległości wykrywania i pozycji na otwartej przestrzeni na mapie.
Otwarto obszar miejski dla górnej drużyny. Teren miejski został zmieniony i zmodyfikowano wysokość budynków. To stwarza nową opcję podczas balansowania pozycji drużynowych dział samobieżnych.
Pozycje obronne zostały dostosowane dla górnej drużyny z boku placu w mieście.
Dodano kolejne przejście w miejscu budynku świątyni. Daje ono więcej możliwości na obronę drużyny przed nadchodzącymi przeciwnikami lub na walkę z bardziej oddalonych pozycji.
Dostosowano balkon na obrzeżach miasta. Zmniejszono liczbę pętli na korzyść górnej drużyny.
W pobliżu obrzeży małego miasteczka, po stronie górnej drużyny, dodano budynki w roli osłony przed ogniem nadchodzącym z miasta.