hello
Czas na pierwszy test publiczny aktualizacji 1.14 , a w nim długo oczekiwane czechosłowackie czołgi ciężkie z ich charakterystycznym stylem rozgrywki i automatami ładującymi. Poprawiliśmy skuteczność popularnych pojazdów premium, i wprowadziliśmy do przetestowania nową mapę dla bitew losowych - Bezpieczna przystań. Do tego możecie wypróbować nasz specjalny tryb treningowy, Topografię. W końcu, zmienimy warunki misji osobistych dla artylerii i damy Wam przedsmak Linii frontu 2021. Dołączcie i podzielcie się swoimi opiniami!
Mamy wspaniałą wiadomość dla fanów czołgów ciężkich! Aktualizacja 1.14 wprowadzi całą gałąź czechosłowackich czołgów ciężkich do gry. Składać się ona będzie z możliwych do zbadania brawlerów z poziomów VII-X. Badanie nowej gałęzi czechosłowackich ciężarków rozpocznie się na VII poziomie, po Škoda T-25. Przyjrzyjmy się im bliżej.
Nową gałąź rozpoczyna Vz. 44-1, czołg ciężki VII poziomu. Ten pojazd bez problemu spełni się w roli brawlera, ale rozgrywka nim może bardziej przypominać tą z czołgów średnich. Szczycie się on dobrą zwrotnością, wygodnym prowadzeniem działa i przyzwoitym pancerzem przednim. Vz. 44-1 to pojazd przejściowy pomiędzy średnimi a ciężkimi czołgami i dobra jednostka do trenowania czechosłowackich załóg.
Poziom VIII jest reprezentowany przez TNH 105/1000, który stanowi ulepszona wersję swojego poprzednika z VII poziomu. Ten zawadiaka posiada solidna wieżę z dodatkowym opancerzeniem i kadłub o korzystnie nachylonym przednim pancerzem. Jednak jego główna cechą jest możliwość wyboru między dwoma wspaniałymi działami. Począwszy od VIII poziomu, wszystkie czechosłowackie ciężarki będą posiadać tę niezwykłą możliwość.
Pierwsze działo strzela w trybie klasycznym (cyklicznym), a drugie posiada dwustrzałowy automat ładujący. Oba działa są równie skuteczne i posiadają taki sam kaliber (105 mm) oraz kąty opuszczenia/podniesienia działa, a także wartość uszkodzeń alfa. Będziecie mogli wybrać działo, które najbardziej pasuje do Waszego stylu gry.
Kolejnym wojownikiem w czechosłowackiej gałęzi jest TNH T Vz. 51. To potężny, ciężko opancerzony brawler z jeszcze mocniejszym kadłubem i przyzwoitą prędkością maksymalną rzędu 50 km/h. Tu tez możecie wybrać pomiędzy dwoma działami kal. 122 mm (jednym cyklicznym i jednym z autoładowaniem) o takich samych parametrach.
Klejnotem w koronie tej nowej linii czołgów ciężkich jest groźny Vz. 55. To wszechstronny czołg ciężki o niskiej sylwetce, niesamowicie mocnej wieży z dodatkowym opancerzeniem oraz grubą przednią płytą dolną. Posiada do wyboru dwa działa 130 mm - jedno z cyklicznym trybem ostrzału, a drugie z dwupociskowym automatem ładującym o krótkim czasie przeładowania pomiędzy pociskami. Wybierzcie to, które bardziej Wam pasuje!
Przy 490 pkt. uszkodzeń alfa i dobrej stabilizacji działa, Vz. 55 może stać się prawdziwą zmorą na polu bitwy. Jego prędkość maksymalna nie powala, ale jedzie on równo i szybko przyspiesza, jak na czołg ciężki. Może on zbliżyć się do przeciwnika i zwyciężyć w bezpośrednich pojedynkach dzięki wspaniałemu opancerzeniu i sile ognia dowolnego z obu dział.
Weźcie te przerażające czechosłowackie ciężarki na przejażdżkę i podzielcie się wrażeniami!
Nadchodzi nowa aktualizacja i nowa grupa pojazdów premium otrzyma w niej długo wyczekiwane usprawnienia! Tym razem uaktualnimy parametry bojowy wielu czołgów z rożnych krajów. Zapoznajcie się z usprawnieniami poniżej:
Wraz z aktualizacją 1.14 udostępnimy zupełnie nowa mapę dla bitew losowych, Bezpieczna przystań. Ta letnia mapa 1000x1000 metrów znajduje się w Japonii z lat 1960. i da Wam możliwość walk w zdemilitaryzowanym cywilnym porcie, który stopniowo zaczyna przejmować tereny małej rybackiej wioski.
Bezpieczna przystań podzielona jest na dwa duże sektory wymagające odmiennej rozgrywki. Pierwszy to obszar zatoki z licznymi osłonami, gdzie brawlery i ciężko opancerzone niszczyciele czołgów będą prowadzić bezpośrednie konfrontacje i mierzyć swoje siły. Druga strefa to malowniczy obszar zielony, gdzie szybsze pojazdy poczują się bardziej komfortowo. Znajdziecie też dobre pozycje strzeleckie dla artylerii i niszczycieli czołgów, które lubią zasadzki.
Głównym elementem tego portu jest wielki bunkier z systemem tuneli, które całkowicie osłonią Was od ognia artyleryjskiego. To będzie wspaniała kryjówka dla czołgów ciężkich, a także miejsce, w którym będą mogły walczyć, bez wystawiana się na ostrzał dział samobieżnych.
Więcej o Bezpiecznej przystani i grze na niej opowiemy Wam w poświęconym jej artykule, który pojawi się krótko przed jej premierą, zatem zostańcie z nami!
Do testu publicznego dodano zmiany równoważące w mapie Ruinberg. Celem tych zmian jest zniwelowanie nierównowagi między drużynami, z których obecnie dolna ma przewagę.
W obecnej wersji gry drużyna z dolnej bazy posiada znaczną przewagę odnośnie przejmowania kontroli i utrzymywania pozycji w obszarze podmiejskim na wschodniej części mapy. To umożliwia przejęcie inicjatywy w bitwie i podnosi szanse na zwycięstwo. Ten obszar można opanować prze skuteczne wykorzystanie dogodnych pozycji w centrum mapy, co pozwala na ostrzał przeciwnika na obszarach podmiejskich bez wiekszego ryzyka wystawienia się na szwank. Co więcej, ustawienie obiektów na obszarze podmiejskim pozwala dolnej drużynie jeszcze bardziej zwiększyć swoją przewagę i kontrolę nad zarówno otwartą częścią mapy jak i nad centralnym miejskim skrzyżowaniem i placem.
W teście publicznym 1.14 zobaczycie następujące zmiany:
W wersji 1.14 uprościmy niektóre misje osobiste dla artylerii. Podczas prac nad zmianami w misjach skupiliśmy się na trudniejszych zadaniach, ponieważ znacząco wpływały one na ogólne postępy w misjach osobistych. Mniej skomplikowane misje, takiej jak Działa samobieżne-2.1, 2.2, Działa samobieżne-4.1, 4.2 itd. nie wymagają poprawek, ponieważ już w obecnej formie są łatwe do wypełnienia.
Staraliśmy się przeprojektować misje pod względem określonych wartości ogłuszenia i uszkodzeń, ponieważ to te parametry uległy zmianie w wersji 1.13. Pozostałe misje, naszym zdaniem, nie wymagają aktualizacji. Zmiany w misjach, pod względem liczbowym, nie są tak znaczne, ponieważ działa samobieżne nadal skutecznie ogłuszają nieprzyjacielskie pojazdy pierwszym pociskiem i uszkadzają drugim.
Wszystkie te zmiany nie będą częścią 1. testu publicznego, ale będą dostępne w 2. teście publicznym.
Oto przeprojektowane warunki:
Działa samobieżne |
Operacja: StuG IV | Operacja: Т28 Сoncept | Operacja: T55A | Operacja: Object 260 |
DS-2: Czas to pieniądz (Ogłusz) | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 50 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 100 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 120 sekund (140 sekund przed aktualizacją 1.14). | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 160 sekund (180 sekund przed aktualizacją 1.14). |
DS-4: Proszę nie stać na linii strzału (Ogłusz) | Ogłusz czołg ciężki lub niszczyciel czołgów przeciwnika na łącznie 30 sekund. | Ogłusz czołg ciężki lub niszczyciel czołgów przeciwnika na łącznie 50 sekund. | Ogłusz czołg ciężki lub niszczyciel czołgów przeciwnika na łącznie 70 sekund (80 sekund przed aktualizacją 1.14). | Ogłusz czołg ciężki lub niszczyciel czołgów przeciwnika na łącznie 100 sekund (120 sekund przed aktualizacją 1.14). |
DS-9: Straty uboczne (Trafienia krytyczne) | Uszkodź lub zniszcz moduł wewnętrzny przeciwnika lub zrań członka jego załogi, łącznie co najmniej 3 razy. | Uszkodź lub zniszcz moduł wewnętrzny przeciwnika lub zrań członka jego załogi, łącznie co najmniej 5 razy. | Uszkodź lub zniszcz moduł wewnętrzny przeciwnika lub zrań członka jego załogi, łącznie co najmniej 7 razy (8 przed aktualizacją 1.14). | Uszkodź lub zniszcz moduł wewnętrzny przeciwnika lub zrań członka jego załogi, łącznie co najmniej 8 razy (10 przed aktualizacją 1.14). |
DS-10: Pełen pakiet (Warunek złożony) | Zadaj lub asystuj w zadaniu 1000 PW uszkodzeń poprzez ogłuszenie lub unieruchomienie. | Zadaj lub asystuj w zadaniu 2000 PW uszkodzeń poprzez ogłuszenie lub unieruchomienie. | Zadaj lub asystuj w zadaniu 2700 PW uszkodzeń poprzez ogłuszenie lub unieruchomienie (3000 PW uszkodzeń przed aktualizacją 1.14). | Zadaj lub asystuj w zadaniu 3600 PW uszkodzeń poprzez ogłuszenie lub unieruchomienie (4000 PW uszkodzeń przed aktualizacją 1.14). |
DS-12: Złe oko (Ogłusz) | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 50 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 100 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 120 sekund (140 sekund przed aktualizacją 1.14). | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 160 sekund (180 sekund przed aktualizacją 1.14). |
DS-14: Część drużyny, część okrętu! (Ogłusz) | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 70 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 100 sekund. | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 140 sekund (160 sekund przed aktualizacją 1.14). | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 180 sekund (200 sekund przed aktualizacją 1.14). |
DS-15: Bogowie wojny (najlepszy gracz, asysta w uszkodzeniach, uszkodzenia) | Bądź w swojej drużynie wśród pierwszych 5 graczy pod względem zdobytego doświadczenia. Umożliw swoim sojusznikom zadanie w bitwie 1000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, ogłuszając lub unieruchamiając je Zadaj pojazdom przeciwnika 1000 PW uszkodzeń | Bądź w swojej drużynie wśród pierwszych 3 graczy pod względem zdobytego doświadczenia. Umożliw swoim sojusznikom zadanie w bitwie 1500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, ogłuszając lub unieruchamiając je Zadaj pojazdom przeciwnika 1500 PW uszkodzeń | Ukończ bitwę jako najlepszy gracz w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia. Umożliw swoim sojusznikom zadanie 2100 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, ogłuszając lub unieruchamiając je (2300 PW przed aktualizacją 1.14). Zadaj 2700 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika (3000 PW uszkodzeń przed aktualizacją 1.14). | Zdobądź najwięcej doświadczenia spośród wszystkich graczy w bitwie. Umożliw swoim sojusznikom zadanie 2900 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, ogłuszając lub unieruchamiając je (3200 PW przed aktualizacją 1.14). Zadaj 3700 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika (4000 PW uszkodzeń przed aktualizacją 1.14). |
Misja | Koalicja-2. Aż wióry polecą |
Warunek główny | Uszkodź lub zniszcz moduły wewnętrzne przeciwnika lub zrań członków jego załogi, łącznie co najmniej 36 razy (40 przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Ogłusz 2 pojazdy przeciwnika jednym strzałem. |
Misja | Alianci-6. Zawrót głowy |
Warunek główny | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 120 sekund (140 sekund przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Sojusznicy muszą zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika ogłuszone lub unieruchomione przez Ciebie. |
Misja | Unia-12. Czy dzwoni Ci w uszach? |
Warunek główny | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 140 sekund (160 sekund przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. |
Misja | Alianci-14. Puk-puk |
Warunek główny | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 140 sekund (160 sekund przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Sojusznicy muszą zadać 800 PW uszkodzeń unieruchomionemu przez Ciebie pojazdowi |
Misja | Koalicja-4. Miażdżące uderzenie |
Warunek główny | Uszkodź lub zniszcz moduły wewnętrzne przeciwnika lub zrań członków jego załogi, łącznie co najmniej 25 razy (30 przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Uszkodź lub zniszcz moduły wewnętrzne przeciwnika lub zrań członków jego załogi, łącznie co najmniej 30 razy (35 przed aktualizacją 1.14). |
Misja | Alianci-8. Prosta geometria |
Warunek główny | Uszkodź lub zniszcz moduły wewnętrzne przeciwnika lub zrań członków jego załogi, łącznie co najmniej 25 razy (30 przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Uszkodź lub zniszcz moduły wewnętrzne przeciwnika lub zrań członków jego załogi, łącznie co najmniej 30 razy (35 przed aktualizacją 1.14). |
Misja | Alianci-9. Widzę gwiazdy |
Warunek główny | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 1300 sekund (1500 sekund przed aktualizacją 1.14). |
Warunek poboczny | Ogłusz pojazdy przeciwnika na łącznie 1500 sekund (1800 sekund przed aktualizacją 1.14). |
Dowódcy! Epickie bitwy w formacie 30 na 30 powracają do gry! W 2021 roku Linia frontu będzie miała cztery etapy, a pierwszy rozpocznie się w sierpniu. Główne zasady gry w Lini frontu pozostają bez zmian, ale nieco dostosowaliśmy ten tryb, by jeszcze przyjemniej się w nim grało. Możecie nawet odblokować czołgi IX poziomu i zastąpić nimi te z VIII podczas bitwy! Szczegóły poznacie w specjalnym artykule.
Teraz czas wypróbować te nowości, Dowódcy! Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoimi opiniami!
Jak działa test publiczny Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku. Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 4 lipca, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 3 lipca, 22:59 CEST mogą uczestniczyć w teście. Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum. Klient testu publicznego Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER