PanzerNews - 1.6.1: serwer testowy, cz.II

1.6.1: serwer testowy, cz.II

Podczas pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.6.1 otrzymujecie możliwość wypróbowania nowej funkcjonalności w grze - pojazdów wielonarodowych. Dołączamy do niej również dwa zestawy do personalizacji, zawierające unikatowe historyczne style Waszych pojazdów. Będziecie mieli również sposobność wypróbowania nowej mechaniki bitew rankingowych, które zostaną wprowadzone w kolejnym sezonie. Wskakujcie do maszyn i dzielcie się Waszymi opiniami. Wasz wkład jest na wagę złota, jako że stale rozwijamy te rozwiązania!

Pojazdy wielonarodowe

Jeżeli czołgi są Wam bliskie, prawdopodobnie słyszeliście o niecodziennej historii okrytego sławą Rudego T-34-85. W naszej grze walczy on po stronie Związku Radzieckiego, ale podczas II wojny światowej czołg ten był do dyspozycji polskich jednostek walczących w Armii Czerwonej. Rudy T-34-85 zyskał sławę dzięki serialowi telewizyjnemu „Czterej pancerni i pies” i tym samym na stałe zapisał się w polskiej kulturze. W aktualizacji 1.6.1 będziecie mogli skorzystać z niezwykłej funkcjonalności wielonarodowych pojazdów. Pierwszym wielonarodowym czołgiem będzie legendarny Rudy T-34-85. Ten czołg zostanie przyznany wszystkim graczom biorącym udział w teście, więc będziecie mogli wypróbować tą nową funkcjonalność podczas testu publicznego.

Z technicznego punktu widzenia będzie to ten sam czołg, z identycznymi charakterystykami bojowymi, ale należący do innej nacji (Polski lub Związku Radzieckiego). Będziecie mogli przełączać się pomiędzy nimi w dowolnym momencie w Waszych garażach. Wszystko czego taka zmiana będzie wymagać, to przeniesienie do czołgu polskiej załogi, załadowanie amunicji i, w razie potrzeby, zamontowanie dodatkowego sprzętu.

Przełączanie pomiędzy wersjami nie będzie możliwe w trakcie bitwy. Wybór nacji jest dostępny tylko w garażu, przed przystąpieniem do bitwy. Wasza konfiguracja czołgu dla innej nacji (załoga, zamontowany sprzęt) może być zapisana.

Dzięki tej opcji zyskujecie interesujące możliwości; pozwala ona na ulepszanie załóg z różnych narodów i wypełnienie misji bojowych dostępnych dla poszczególnych nacji bez zmiany czołgu.

Naprawdę chcemy poznać Wasze opinie w temacie wielonarodowych pojazdów. Jeśli pomysł przypadnie Wam do gustu, w przyszłości rozważymy możliwość wprowadzenia innych wielonarodowych czołgów do gry.

Nowe style

Unikalnych, spersonalizowanych wyglądów nigdy dość! Wraz z aktualizacją 1.6.1 wprowadzamy dwa nowe zestawy personalizacji wyglądu zawierające:

  • Unikalny, historyczny styl 2D dla każdej nacji. Dostępny będzie za złoto w kliencie gry, dla wszystkich typów pojazdów.
  • Ujednolicony historyczny styl 2D „Jaeger” dla wszystkich nacji.

Nasza nieustanna praca nad personalizacją i rozwojem nowych stylów, by uczynić Wasze czołgi jeszcze bardziej wyszukanymi, nie ustaje, więc bądźcie czujni.

Bitwy rankingowe

Zbliża się nowy sezon bitew rankingowych, a Wy już macie okazję by doświadczyć go podczas pierwszego testu publicznego.

Po zapoznaniu się z Waszymi uwagami okazało się, że system postępów w ostatnim sezonie był dla wielu z Was, w tym nawet dla zaprawionych w boju graczy, zbyt dużym wyzwaniem, W tym sezonie przerobiliśmy ten system, by był bardziej przystępny. Przyjrzyjmy się najistotniejszym zmianom wprowadzonym do bitew rankingowych.

  • Teraz liczba bitew w kwalifikacjach będzie ograniczona.
  • Przerobiliśmy przydziały szewronów.
  • Dodajemy również dodatkowe stopnie stałe.

Wprowadzimy również zmiany do równowagi systemu doświadczenia roli.

Zwróćcie uwagę: ustawienia i konkretne wartości bitew rankingowych obowiązujące w teście publicznym mogą ulec zmianie w oficjalnym wydaniu. Jak zawsze śmiało dzielcie się z nami Waszymi opiniami o nadchodzących zmianach.

Patchnotes

Main Changes

Multinational Vehicles

  • Now players can change the nation of some Premium vehicles. First of all, we are talking about the well-known captured vehicles, vehicles supplied under Lend-Lease, and representatives of historical and cultural heritage, such as the Polish T-34-85 Rudy.
  • This feature will allow players to complete missions that have national restrictions. Upon changing the vehicle's nation, it becomes possible to use the crews, equipment, and consumables of the corresponding nation. A player's configuration of the vehicle for another nation (crew, mounted equipment) can be saved, and the operation of switching between nations is free for players. The legendary T-34-85 Rudy will become the first multinational vehicle. Its nation can be switched between the Soviet Union and Poland. The Polish version will have a crew of four unique Polish tankers with 100% trained Brothers in Arms perk and a German shepherd. Players who have this Premium vehicle in the Garage, will receive the Polish crew as a gift, and the feature of changing the nation will become available.

Changes to Ranked Battles

  • Changed the qualification logic. Added Bonus Battles for the number of chevrons according to the results of the qualification.
  • Made some balance changes to the system of role experience.
  • Implemented bonuses to Combat Experience and bonds for high performance upon passing the qualification.

Exterior

Added two new customization sets:
  • A unique historical 2D style for each nation.
  • A universal historical 2D style for all nations for all vehicle types.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles

Germany

  • Added the following vehicles for testing by Supertest players:
    • Teir IX—Kampfpanzer 50t

U.K.

  • Added the following vehicles for testing by Supertest players:
    • Tier VIII—Turtle Mk. I
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...