hello
W poprzednim newsie filmik, a w tym pora na parę słów od Wargamingu.
Badanie nowej podgałęzi dwudziałowych radzieckich czołgów ciężkich rozpoczyna się od KV-3 na VII poziomie. Będziecie mieli wybór poruszania się po ciężkiej gałęzi lub badania tych nowych dwudziałowych łowców. W aktualizacji 1.7.1 następujące trzy nowe pojazdy wjadą na pole bitwy:
Przyjrzyjmy się każdemu z nich z osobna.
Mimo, że jego nazwa zawiera skrót od legendarnego IS, komponenty tego czołgu przywodzą na myśl raczej KV-3, który, podobnie jak IS-2-II, był wyposażony w 100 mm działo. Chociaż IS-2-II nie zadaje wielkich uszkodzeń, jest wszechstronnym pojazdem, wspaniale nadającym się do treningu. W dodatku wygodnie strzela się z jego 100 mm dział, co pozwoli Wam na szybsze opanowanie ich mechaniki. Przygotowanie do strzału zajmie Wam mniej czasu, a kara po podwójnym strzale zostanie pomniejszona.
Poczynając od IX poziomu, charakterystyki pojazdów będą się znacznie poprawiać. Będziecie stawali się lepiej uzbrojeni, a Wasz ostrzał, zarówno pojedynczy jak i podwójny, będzie potężniejszy. IS-3-II posiada dwa działa kal. 122 mm, a każde z nich zadaje 390 pkt. uszkodzeń alfa. Podobnie jak większość radzieckich czołgów, ten może pochwalić się solidną, odbijającą pociski wieżą, która absorbuje uszkodzenia. Wraz z rozbudowywaniem uzbrojenia mobilność czołgu odrobinę spada, jednak pozostaje ona wystarczająca, co powinniście obrócić na swoją korzyść.
Fantastyczny ST-II zwieńcza tę gałąź. Najsławniejszy czołg wśród tej trójki i jedyny, który zaistniał w rzeczywistości. W dodatku ST-II jest pojazdem, o który pytali gracze już od długiego czasu.
Charakterystyki tego czołgu poziomu X — uszkodzenia alfa, przebicie, pancerz — są na maksymalnym poziomie w porównaniu z innymi pojazdami z całej gałęzi, co czyni z ST-II prawdziwego zawadiakę. Ten wypasiony czołg ciężki, który w rzeczy samej będzie stanowił wielki problem dla przeciwnika, nawet, jeśli nie będzie on sam.
Używając go umiejętnie, pochyły pancerz z łatwością odbije pociski przeciwnika. ST-II jest wyposażony w działa kal. 122 mm dające 440 pkt. uszkodzeń alfa. Pamiętajcie o tym, że prędkość maksymalna tego olbrzyma jest raczej niska, więc zawczasu planujcie, w którym obszarze mapy będziecie walczyć — nie będziecie mogli szybko zmienić flanki.
Ta mechanika nie pozwala graczowi na załadowanie obu dział, obranie celu i wystrzelenie. Ostrzał z obu dział ma duże wady — jak zaraz pokażemy.
Po podwójnym strzale oba działa są zablokowane na kilka sekund, podczas których nie mogą ani strzelać, ani się ładować. Kiedy działa stają się dostępne, kolejno się ładują. Po załadowaniu obu dział, ponownie można oddać podwójny strzał. Nie istnieje limit dla liczb podwójnych strzałów, które możecie oddać.
Możecie ponownie przypisać przycisk podwójnego strzału poprzez menu „Ustawienia” >>> „Sterowanie”, korzystając z klawisza podwójnego strzału.
Ciągłe korzystanie z podwójnych strzałów nie jest dobrym pomysłem. Przy tak wielu trybach ostrzału do dyspozycji warto jest ocenić sytuacje na polu bitwy i dostosować do niej grę.
Załoga wszystkich dwudziałowych pojazdów składa się z pięciu członków, włącznie z dwoma ładowniczymi:
Nie zapominajcie o tym, kiedy będziecie grać tymi czołgami.
Wierzymy, że te mocarne radzieckie dwudziałowe czołgi wniosą dużo świeżości i mnóstwo nowych taktycznych możliwości do rozgrywki. Powodzenia na polu bitwy, Dowódcy!