Świąteczny sezon już za nami, ale w dalszym ciągu mamy dla Was ekscytujące nowości. Dzień jest szczególny, ponieważ od dawna wyczekiwane dwudziałowe pojazdy zmierzają w stronę supertestu*! Oprócz nowej podgałęzi dwulufowych, radzieckich czołgów ciężkich w aktualizacji 1.7.1, testujemy nową funkcję, zestaw demontażowy, która zgodnie z planem zostanie wprowadzona równolegle z nimi. Oszczędzi Wam ona złota przy demontażu złożonego wyposażenia. Przyjrzyjmy się temu z bliska.
Czym jest supertest?
Supertest jest sposobem testowania projektu na wczesnych etapach wdrażania, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Test polega na sprawdzeniu konceptu nowej funkcji lub wersji i wyszukaniu najbardziej krytycznych problemów. W World of Tanks supertesty są podzielone na testy produkcyjne poszczególnych funkcji, przeprowadzane podczas ich rozwoju (testowanie nowych map, balansowanie nowego pojazdu, etc.) i testy ostatecznie wprowadzonych pełnych wersji.
Celem supertestów jest sprawdzenie zawartości gry w żywym środowisku przy określonej liczbie graczy (supertesterów) przed ostateczną publikacją. Jeżeli supertesty dowiodą, że zawartość jest gotowa, przeprowadzane są testy publiczne.
Dwa działa = podwójna zabawa!
Może już natknęliście się w bitwach losowych na
nadzwyczajny Object 703 Version II, pierwszy w historii World of Tanks dwudziałowy pojazd premium VIII poziomu. Swoim szczęśliwym właścicielom zapewnia świeżą, dynamiczną rozgrywkę i błyskawicznie przyciąga uwagę na polu bitewnym. Nadszedł czas, aby do tego pioniera dołączyli inny dwudziałowi sojusznicy i przedstawienie tej z niecierpliwością wyczekiwanej podgałęzi tych stalowych gigantów.
Nowa podgałąź dwudziałowych, ciężkich czołgów sowieckich ruszy wraz z
KV-3 na poziomie VII. Będziecie mieli wybór poruszania się po ciężkiej gałęzi lub badania tych nowych dwudziałowych łowców. W aktualizacji 1.7.1, te
trzy nowe pojazdy wjadą z hukiem na pole bitewne:
• IS-2-II (poziom VIII)
Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, HT ZSRR
DMG: 300/300/360
Penetracja: 221/256/50 mm
Czas przeładowania: 8,5/8,5 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 4 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 4 s
Celność:
0,36 0,38
Czas celowania:
2,4 2,5 s
Wychył pionowy działa: -7°/20°
V-max: +34/-12 km/h
Moc silnika: 750 KM
Stosunek mocy do masy: 14,72 KM/t
Ilość HP: 1.500
Pancerz kadłuba: 110/90/60 mm
Pancerz wieży: 235/140/120 mm
Liczba załogantów: 5
• IS-3-II (poziom IX)
Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, HT ZSRR
DMG: 390/390/530
Penetracja: 243/292/68 mm
Czas przeładowania: 10,5/10,5 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 4 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s
Celność:
0,38 0,4
Czas celowania:
2,88 3 s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
V-max: +38/-15 km/h
Moc silnika: 780 KM
Stosunek mocy do masy: 14,06 KM/t
Ilość HP: 1.800
Pancerz kadłuba: 145/90/60 mm
Pancerz wieży: 280/150/130 mm
Liczba załogantów: 5
• ST-II (poziom X)
Wstępna charakterystyka:
Tier: X, HT ZSRR
DMG: 440/440/530
Penetracja: 258/340/68 mm
Czas przeładowania: 11,7/11,7 s
• czas przygotowania podwójnego strzału: 2,5 s
• blokada działa po podwójnym wystrzale: 3 s
• odstęp między pojedynczymi strzałami: 5 s
Celność:
0,38 0,4
Czas celowania:
2,78 3 s
Wychył pionowy działa: -8°/20°
V-max: +40/-13 km/h
Moc silnika:
800 840 KM
Stosunek mocy do masy:
11,54 12,1 KM/t
Ilość HP: 2.500
Pancerz kadłuba: 150/140/100 mm
Pancerz wieży: 300/160/160 mm
Liczba załogantów: 5
Nerfy celności i czasu celowania mogą wynikać z pokrętnej logiki WG i dość dziwnego zaokrąglania wartości.
W aktualizacji 1.7.1 pojawią się również zestawy stylizacyjne 3D; więcej informacji TUTAJ.