PanzerNews - 1.7.1: zawartość patcha

1.7.1: zawartość patcha

Poznajcie długo oczekiwane czołgi dwudziałowe i wypróbujcie możliwości nowego zestawu demontażowego!

Radzieckie pojazdy dwudziałowe

Trzy kolosalnych rozmiarów radzieckie czołgi dwudziałowe są gotowe, aby szturmować pole bitwy! Przynoszą ze sobą nową, dynamiczną rozgrywkę i natychmiast przyciągają uwagę zarówno przeciwników, jak i sojuszników. Wszystkie czołgi dwudziałowe to pojazdy wszechstronne, ale ich najważniejszą cechą są ich trzy tryby strzelania, każdy z odmiennymi cechami.

Zestaw demontażowy

Teraz możecie demontować i wysyłać złożone wyposażenie do magazynu za darmo, nie wydając złota. Aby to zrobić, musicie wykorzystać nowy zestaw demontażowy, który z różnym prawdopodobieństwem można znaleźć w dużej Nagrodzie za zasługi. Zdobyte zestawy demontażowe będą przechowywane w sekcji Zapasy zakładki materiały eksploatacyjne w Waszych magazynach i automatycznie pobierane z konta po użyciu.

Już niedługo: Starcie Drużyn
Cztery drużyny dowodzone przez pięciu twórców zmierzą się ze sobą w brutalnej walce o dominację. Zażarte bitwy, nowy format gry i góry nagród czekają na horyzoncie. Dołączcie do jednej z drużyn, przyczyńcie się do zwycięstwa swojego lidera i zdobądźcie członka załogi wyglądającego jak Wasz ulubiony streamer i mówiącego jego głosem w bitwie!

Konto premium

Gracze premium otrzymają dodatkowe 24 godziny czasu konta premium WoT w ramach rekompensaty za okres wyłączenia. Jeśli chcielibyście dokonać zakupów w grze, poczekajcie, aż serwery na nowo wystartują.

Wyłączenia

Serwery gry będą wyłączone 29 stycznia w godzinach 2:30–09:00 CEST (UTC +2), abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić aktualizację.

Główne zmiany

Zestaw demontażowy

W grze pojawił się nowy rodzaj materiałów eksploatacyjnych (Zestaw demontażowy). Pozwala on na demontaż jednej sztuki złożonego wyposażenia bez użycia złota.

Ten materiał eksploatacyjny można zdobyć w każdej piątej (dużej) Nagrodzie za zasługi. Ulepszone wyposażenie nadal można demontować wyłącznie za obligacje.

Mapy

  • Zmieniono lokalizacje baz dla bitew spotkaniowych na mapach Ruinberg i Linia Zygfryda.
  • Wprowadzono zmiany balansujące, wpływające na lokalizację miejsc odrodzenia dla bitew spotkaniowych na mapach: Himmelsdorf, Ensk, Klify, Ruinberg, Linia Zygfryda, Murowanka, Step, Lakeville, Prochorowka oraz Kopalnia. Liczba możliwych punktów odrodzenia została zmniejszona z 30 do 15 na drużynę.
  • Bitwy spotkaniowe mogą teraz również toczyć się na mapie Urwisko.

Inne zmiany

Na czas trwania wydarzenia „Starcie Drużyn” wyłączono w grze tryb Wielkiej bitwy.

Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów

Francja

Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy supertestu:

  • Char Futur 4
  • Bat.-Châtillon Bourrasque

ZSRR

Dodano podgałąź czołgów dwudziałowych, zawierającą następujące pojazdy:

  • IS-2-II (poziom VIII)
  • IS-3-II (poziom IX)
  • ST-II (poziom X)

Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:

  • Object 752

Znane problemy

  • Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu kolorów bitwie.
  • Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Kiedy pojazd uderzy w ziemię nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, nawet jeśli na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
  • Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
  • Jeśli koszary są pełne, gracze nie mogą sprzedać pojazdu nawet z zaznaczoną opcją zwolnienia członków załogi.
  • Cichy dźwięk zniszczenia pojazdu.
  • Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
  • Pasek postępu naprawy gąsienicy wypełnia się przez zakończeniem naprawy, a pojazd może się znowu poruszać.
  • Przy rozdzielczościach ekranu poniżej 1366x768, gdy włączona jest opcja „Ukryj nazwę w bitwie” tekst przycisku „Stwórz pluton” w garażu wychodzi poza przycisk.

Poprawki i ulepszenia

  • Naprawiono problem, gdzie gracze z długimi nazwami nie widzieli w bitwie ikony włączonego systemu anonimizującego.
  • Naprawiono problem braku dźwięku przeładowania w pojazdach dwudziałowych.
  • Naprawiono problem nieprawidłowego przyznawania nagród za wypełnienie misji osobistych, których warunki są typu: Wykonaj łącznie X w Y bitwach.
  • Naprawiono problem przejścia ze Statystyk sesji do Sali chwały.
  • Naprawiono problem zawieszania się klienta gry po zakończeniu unitarki.
  • Poprawiono opis stylów zdobywanych jako nagrody w bitwach rankingowych.
  • Naprawiono problem związany z celowaniem pojazdów dwudziałowych w trybie Linia frontu.
  • Zakładka „Wynik indywidualny” Wyników bitwy nie wyświetla już rzeczywistej nazwy gracza, jeśli jest włączony system anonimizujący.
  • Dodano do raportu szczegółowego wyników bitwy informację o PD zdobytych dzięki zarządzanemu mnożnikowi PD (dostępnemu w ramach konta premium WoT).
  • Usunięto ze statystyk sesji informację o odznakach mistrzostwa, jeśli danych odznak nie ma.
  • Ulepszono działanie ekranu wykluczonych map.
  • Naprawiono niepoprawne zachowanie okręgu celowania serwera przy użyciu automatycznego celowania.
  • Naprawiono problem drgającej kamery dla dział samobieżnych w widoku trajektorii.
  • Naprawiono problem odznak nakładających się na nazwę gracza przy niskich rozdzielczościach ekranu.
  • Zamknięto obszary nieprzeznaczone do rozgrywki (zburzone budynki) na mapach Ruinberg i Linia Zygfryda.
  • Poprawiono wyświetlanie stylów 3D dla Object 261 i Kranvagn.
 
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...