hello
Nieustannie poszukujemy nowych sposobów na rozwinięcie istniejących już drzew technologicznych w grze. Jeszcze nie mamy żadnego planu generalnego odnośnie wprowadzenia konkretnych maszyn, ale rozważamy kilka interesujących pomysłów. W końcu naszym celem zawsze było wprowadzanie nowych czołgów, które wniosłyby do gry świeży i unikatowy styl rozgrywki i ubarwiły Wasze codzienne bitewne doświadczenie.
Właśnie dlatego przedstawiamy dwudziałowe pojazdy,które wejdą do zamkniętych supertestów. Pojazdy te będą wyposażone w dwa działa, z których będą mogły strzelać jednocześnie i sekwencyjnie. Prace nad mechaniką tych nietypowych maszyn wrą, a rezultaty mogą ulec zmianie po przejściu testów. Miejcie oczy szeroko otwarte – nowy film z serii Dzienników Deweloperów zostanie opublikowany jutro, a z niego dowiecie się więcej o tych niezwykłych wojownikach.
Podczas następnej iteracji Piaskownicy planujemy przetestować przeprojektowaną mechanikę zadawania uszkodzeń przez pociski OB.. Obecnie testujemy system, w którym mechanika zadawania uszkodzeń będzie obliczona w sposób bardziej zbalansowany i przewidywalny, zarówno dla gracza atakującego jak i pojazdu otrzymującego obrażenia pociskami OB. Wszystkie zmiany z poprzedniej iteracji Piaskownicy zostaną zachowane. Więcej szczegółów na temat wszystkich zmian zostanie opublikowanych bliżej terminu rozpoczęcia Piaskownicy,
Nowa iteracja będzie dostępna jeszcze tej jesieni. Każdy może wziąć udział i ocenić modyfikacje, które wprowadzamy – wystarczy jedynie pobrać osobnego klienta gry Piaskownicy. Zmiany, które testujemy są bardzo ważne dla naszej gry, zatem jeszcze raz pragniemy zaprosić Was wszystkich do podzielenia się Waszą opinią na ich temat.
W tym roku World of Tanks ponownie będzie świętować Halloween! Przygotujcie się na nowy ekscytujący tryb PvE, w którym będziecie zwalczać zło w nieprzyjaznym środowisku, które zmieniać się będzie przez całą bitwę.
Tym razem przeciwnicy AI będą przebieglejsi i bardziej nieprzewidywalni. Boty dostaną różne role na polu bitwy, będą wykazywać niezależne zachowania i różnorako na Was reagować. Przy konfrontacji, niektórzy przeciwnicy będą nieustannie za Wami podążać, a inni wręcz przeciwnie, będą starać się od Was oddalić, aby zwieść Was w jeszcze bardziej złowrogie okolice. Uważajcie także na wyjątkowo potężnego arcywroga – majestatycznego, ale też przesyconego złem.
W tym roku Ito Masahiro, dyrektor artystyczny pierwszych trzech gier z cyklu Silent Hill miał swój udział w pracach nad trybem Halloween. Jego twórczy wkład sprawi, że atmosfera i efekty wizualne w tym wydarzeniu pobiją wszystkie poprzednie edycje!
System anonimizujący to narzędzie pozwalające na ukrycie nazwy gracza w bitwie. Ogłosiliśmy jego wprowadzenie w zeszłorocznym WG Fest i okazał się bardzo ważny dla naszych graczy. Jego głównym zadaniem jest optymalna ochrona prywatności w grze; obecnie pracujemy nad rozwiązaniem koncentrującym się na z tej sferze.
Mamy kilka pomysłów na to, jak w World of Tanks powinien działać system anonimizujący, ale dla graczy najefektywniejszym rozwiązaniem będzie zachowanie anonimowości jedynie podczas bitew.
Jak to działa? W ustawieniach gry należy wybrać opcję anonimizacji i uruchomić tę funkcję. W efekcie w każdej bitwie użytkownikowi zostanie nadana losowa nazwa. Nie będzie to ciąg niepowiązanych znaków, ale słowo, które wygląda mniej więcej logicznie, co sprawi, iż inni gracze nie zorientują się, że zastosowano funkcję anonimizacji. Stanie się to dla nich jasne dopiero po skończonej walce, kiedy sprawdzać będą statystyki po bitwie.
System anonimizujący pozwoli wielu użytkownikom poczuć się bardziej komfortowo podczas gry. Zmniejszy on odczuwalną „presję społeczną” i sprawi, że będziecie mogli grać w swoją ulubioną grę w spokoju.Nieustannie ulepszamy Core, silnik graficzny dla World of Tanks. Uaktualniona wersja silnika Core obejmuje dwa ważne elementy:
Dzięki wprowadzeniu technologii Ray Tracing (RT)—opracowanej przez Wargaming we współpracy z Intel—możemy odtworzyć bohaterów naszych gier w jeszcze lepszej jakości: ich najdrobniejsze detale będą teraz rzucać super-realistyczny cień, kiedy opromieni je słońce. Ray Tracing pozwoli Wam zanurzyć się w atmosferę zaciętej bitwy pancernej jeszcze głębiej i sprawi, że gra stanie się jeszcze bardziej ekscytująca.
Technologia Ray Tracing będzie działać dla wszystkich kart wspierających DirectX 11 API i wyżej, ale jedynie dla nieuszkodzonych czołgów wystawionych na bezpośrednie słońce. Możecie włączyć/wyłączyć tę funkcję w ustawieniach gry. Wsparcie dla nowej technologii wyświetlania cieni na czołgach zostanie dodane w nadchodzących aktualizacjach World of Tanks, po ukończeniu testów.
W imieniu całego zespołu World of Tanks chcielibyśmy szczerze podziękować każdemu z Was za Wasze zaangażowanie. Bez Waszego nieustannego wsparcia, zainteresowania i pasji nie byłoby nas tutaj. Wasz wkład w rozwój gry jest bezcenny – cieszymy się, że możemy rozbudowywać World of Tanks razem z Wami.
Do zobaczenia na polu bitwy, Dowódcy!