hello
Dołączcie do testu publicznego!
Szybki start |
Podzielcie się swoimi opiniami |
Pierwszy raz w testach? |
Więcej szczegółów znajdziecie w przewodniku po Wargaming.net Game Center. |
Wasz głos ma znaczenie! Podzielcie się przemyśleniami i opiniami na temat najnowszej iteracji testu publicznego i wprowadzanych funkcjonalności na naszym Discordzie, na poświęconym temu tematowi kanale. Wasze opinie bezpośrednio wpływają na proces tworzenia gry i pomagają nam ją kształtować i ulepszać dla całej społeczności. Dołączcie do dyskusji już dziś i stańcie się przyszłością World of Tanks! |
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, testów Piaskownicy i supertestów. |
Dodano zasoby dla Kalendarza Adwentowego do testów. Będzie on dostępny w pierwszym Teście od 7 listopada.
Dodano przełączniki nad listą pojazdów, umożliwiające wyświetlanie członków załogi z wyszkolonymi atutami po lewej stronie ekranu.
Opcja ukrycia panelu charakterystyk pojazdu po prawej stronie ekranu.
Możliwość jednoczesnego włączenia lub wyłączenia obu paneli.
Wszystkie zakładki na ekranie statystyk po bitwie mają teraz przycisk do rozpoczęcia nowej bitwy lub potwierdzenia/wycofania gotowości w plutonie.
Wybrany tryb i pojazd do następnej bitwy są teraz wyświetlane poniżej przycisku.
Dodano skróty klawiszowe umożliwiające szybkie przejście do kluczowych ekranów, takich jak „O pojeździe”, „Załoga” i „Personalizacja”, a także do powiązanych z nimi akcji.
Przycisk filtra w garażu i na ekranie „Moje pojazdy” pokazuje teraz liczbę wybranych pojazdów względem ich całkowitej liczby na koncie podczas korzystania z playlisty utworzonej lub zaimportowanej przez gracza.
Ta aktualizacja wprowadza nowe Losowe wydarzenia, które rozszerzają możliwości taktyczne na trzech mapach:
Przełęcz: Niemiecki myśliwiec rozbija się o podporę mostu w sektorze D6, otwierając nową drogę z wąwozu na górne poziomy.
Autostrada: Japoński nalot wykoleja pociąg towarowy w sektorze K9–0, dodając nowe osłony i blokując linie ostrzału na daleki dystans.
Miasto Duchów: Dwa myśliwce MiG-21 atakują obszar E6–F7, przekształcając centrum mapy w nowe trasy i podwyższone platformy do walki ciężkich pojazdów.
Dodano nowy system fizyki dźwięku oparty na geometrii mapy dla bitew losowych, który zmienia sposób, w jaki brzmią pojazdy w zależności od ich położenia względem obiektów.
Transmisja: Symuluje, jak pobliski ostrzał jest blokowany przez przeszkody, takie jak ściany czy góry.
Dyfrakcja: Symuluje, jak dźwięki silnika i gąsienic załamują się wokół narożników i dużych obiektów.
Odbicia: Symuluje wczesne odbicia dźwięku od pobliskich powierzchni.
Dodano nowe presety dźwięku, które automatycznie dostosowują się do ustawień graficznych w celu uzyskania optymalnej jakości i wydajności.
Funkcja ta pomaga graczom lepiej lokalizować przeciwników i sojuszników na podstawie wskazówek dźwiękowych i jest dostępna na następujących mapach:
Lakeville
Himmelsdorf
Ruinberg
Berlin
Paryż
Bezpieczna Przystań
Fiordy
Ensk
Pilzno
Linia Zygfryda
Przedmieście
Dębina
Malinowka
Zatoka Małży
Lotnisko
Zatoka Rybacka
Karelia
Murowanka
Klif
Redshire
T-115 — czołg średni V poziomu
Rheinmetall Begleitwagen — czołg średni III poziomu
Renault R35/FCM 36 — czołg lekki II poziomu
Taurus CAT — niszczyciel czołgów wsparcia VIII poziomu
Cromwell Applique — czołg średni V poziomu
Saryuda — uniwersalny niszczyciel czołgów IX poziomu
Škoda T 15A — czołg lekki IV poziomu
Jezevec — czołg średni wsparcia VIII poziomu
Strv m/31 — czołg lekki III poziomu
ź: WoT