Od dawna nosiliśmy się z zamiarem wprowadzenia nowego interfejsu w trybie bitwy. W aktualizacji 0.31 wprowadzamy jego nowy wariant, który mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Co Was czeka:
- 1) Wskaźnik zauważenia – ikony żółtych oczu wskazują, że inni gracze widzą twój pojazd; kiedy pojazd znika z pola widzenia wroga, ikona robi się szara.
- 2) Licznik przeładowania – pokazuje czas przeładowania pocisku oraz typ wybranego uzbrojenia (dodatkowy system uzbrojenia – w tym wypadku PPK – jest przedstawiony pod paskiem).
- 3) Odległość do przeciwnika – pokazuje odległość do namierzanego przeciwnika.
- 4) Licznik przeładowania granatów dymnych i liczba – pokazuje liczbę granatów dymnych i czas przeładowania wyrzutni granatów.
- 5) Licznik przeładowania SOA – pokazuje czas przeładowania systemu obrony aktywnej (działa tylko w przypadku pojazdów wysokich poziomów)
- 6) Wskaźnik punktów życia – wyświetla pozostałą i maksymalną liczbę punktów życia wraz z zielonym paskiem zdrowia.
- 7) Siatka celownika – tu trafią pociski; rozmiar okręgu oznacza celność, kolor siatki określa prawdopodobieństwo penetracji (czerwony – pociski nie przebiją celu, żółty – możliwość penetracji, zielony – pociski przebiją cel).
- 8) Dziennik komunikatów – pokazuje, co się dzieje na polu bitwy (zniszczeni przeciwnicy, aktywność sojuszników).
- 9) Status broni – pokazuje bieżący status systemów uzbrojenia (wraz z pociskami i rakietami).
- 10) Zniszczone Moduły Wroga – pokazuje obecny stan namierzonego celu (żółty - uszkodzone, czerwony - zniszczone)
- 11) Zablokuj na celu – cel jest obecnie zablokowany (PPM) celownik podąża za nim automatycznie
Dajcie nam znać na Discordzie, co myślicie o tych funkcjach!
Do zobaczenia na polu bitwy!
ź:
AW