hello
W aktualizacji 0.30 czekają na Was nowe pojazdy, Specjalne operacje i wiele innych niespodzianek.
Co nowego:Oscar Faraday otrzymał nowy zestaw wozów progresywnych wysokiego poziomu. Każdy z nich będzie cechował się innymi możliwościami i wymagał innego stylu gry. Pojazdy będzie można odblokować w drzewkach pojazdów różnych dealerów.
W aktualizacji 0.30 dodamy następujące pojazdy:
Chwilę później w tym sezonie dołączą jeszcze dwa pojazdy progresywne:
Dodamy również nowe modyfikacje, kamuflaże, osiągnięcia i dowódcę, którego już znacie – będzie to Douglas O’Reilly z prywatnej firmy wojskowej Evocati!
Nie znacie jednak jego umiejętności, które również obfitują w nowe mechaniki – np. wzmacnianie wydajności zespołu na danym obszarze. Więcej o nim i jego umiejętnościach przeczytacie w w poświęconym mu artykule.
Dodaliśmy opcjonalne zdolności aktywne jako elementy progresji dla następujących pojazdów 10. poziomu:
W modelu T-14 Armata dodaliśmy skórkę Mistrzostwo z zastosowaniem mechaniki podobnej jak w modelu Leclerc T4. Warunki modyfikacji możecie przejrzeć w każdym pojeździe. Warto pamiętać, że w nowych pojazdach 10. poziomu wprowadzonych w tej aktualizacji również można korzystać z elementów progresji.
Dodatkowo wszystkie czołgi lekkie 9. i 10. poziomu otrzymały nowy moduł Ulepszona skrzynia biegów. Więcej informacji znajdziecie w poniższych informacjach o poprawkach.
Europa prawie uległa pod zmasowanym atakiem nowej organizacji o nazwie Enigma. Organizacja ta pojawiła się na niesławnym szczycie w Moskwie i dysponuje praktycznie nieskończonymi zasobami. Pokonała ona siły DBM w ciągu kilku tygodni, stosując nieznane nikomu wcześniej technologie. Pod swoim sztandarem zjednoczyli wiele grup terrorystycznych zachęconych obietnicą finansowania. Ta armia zadała druzgoczący cios korporacjom i siłom porządku.
Niewielka grupa sił oporu przetrwała rzeź i umknęła za ocean na tereny bezprawia, które kiedyś stanowiły Stany Zjednoczone Ameryki. Odkryli jedna, że zło zadomowiło się i tutaj.
Ryan Miller, były szeryf z Arizony został bojownikiem ruchu oporu, i to od niego teraz zależy, czy uda się rozpracować tajemniczego wroga!
Czekają na Ciebie cztery nowe misje w ramach operacji specjalnych obejmujące atak grupy Enigma na Salzburg oraz operację Pleternica z sezonu Moscow Calling. Dwie misje są już dostępne, a kolejne dwie dodamy podczas sezonu.
Aktualizacja 0.30 przyniesie też nową kampanię misji kontraktowych. Wasze pozytywne opinie na temat nowych mechanik w Moscow Calling zachęciły nas do wprowadzenia podobnych mechanik w tym sezonie. Nagrodę główną będziecie mogli zgarnąć bez zbierania skrzynek z łupami ani fragmentów schematów. Jedną z ważnych zmian, które wprowadziliśmy po Waszych prośbach, jest usunięcie misji wymagających taranowania celu.
Nową nagrodą w kampanii będzie niszczyciel czołgów premium 9. poziomu Stryker ADATS – czyli podwozie Stryker z wieżą wyposażony w bardzo szybkie PPK oraz rakiety niekierowane. Więcej na jego temat przeczytacie w naszym artykule.
Wprowadzamy znaczne zmiany w sposobie działania materiałów eksploatacyjnych:
Więcej informacji znajdziecie w poniższych informacjach o poprawkach.
Poza powyższymi nowymi funkcjami wprowadziliśmy także sporo mniejszym modyfikacji i funkcji:
I wiele innych. Więcej informacji znajdziecie w poniższych notatkach.
Oczywiście nie są to jedyne nowości w sezonie Amerykański Sen, ponieważ w jego trakcie będziemy stale dodawać nowe funkcje, które właśnie opracowujemy i pojawią się one w grze po rozpoczęciu sezonu.
Oto, czego możecie się spodziewać:
Jesienią i zimą 2019 będzie się działo!
Dwie epickie misje Specjalnych operacji czekają na Was w Stanach Zjednoczonych. Oczywiście wraz z nimi pojawiły się nowe osiągnięcia:
Kolejne osiągnięcia zostaną dodane wraz z dwoma pozostałymi misjami Specjalnych operacji Amerykański Sen. W tym sezonie zaprezentujemy również nowy arizoński garaż.
Kampania misji kontraktowych
Aktualizacja 0.30 przyniesie też nową kampanię misji kontraktowych. Wasze pozytywne opinie na temat nowych mechanik w Moscow Calling zachęciły nas do wprowadzenia podobnych mechanik w tym sezonie. Nagrodę główną będziecie mogli zgarnąć bez zbierania skrzynek z łupami ani fragmentów schematów. Jedyna główna różnica będzie polegała na tym, że podczas kampanii kontraktowej Amerykański Sen usuniemy misję wymagające taranowania.
Nową nagrodą będzie niszczyciel czołgów premium 9. poziomu Stryker ADATS – czyli podwozie Stryker z wieżą wyposażony w bardzo szybkie PPK oraz rakiety niekierowane.
Warto pamiętać, że jeśli podczas kontraktu Moscow Calling zgarnęliście nagrodę w postaci pojazdu ZUBR PSP, ale nie zrealizowaliście celów związanych z ulepszeniami, kontrakty Amerykański Sen również będą zaliczane do tych celów.
Modyfikacje materiałów eksploatacyjnych
Zdecydowaliśmy się znacznie uprościć i zmienić system materiałów eksploatacyjnych, dzięki czemu łatwiej się ich używa i są one ciekawsze. W przypadku każdego materiału eksploatacyjnego będą dostępne tylko dwa typy – podstawowy (darmowy i do wykorzystania dla każdego) i ulepszony (dostępny za Kredyty).
Usuniemy także kilka najrzadziej używanych najtańszych materiałów – Podręczny zestaw narzędzi i Apteczka pierwszej pomocy. Darmowe materiały eksploatacyjne będą zawsze dostępne dla każdego pojazdu, będą instalowane domyślnie i automatycznie uzupełniane po wykorzystaniu w bitwie (znacznik automatycznego uzupełniania został więc usunięty). Za usunięte materiały gracze otrzymają pełną rekompensatę.
Funkcja powrotu w trybie PvE nie będzie już uzależniona od materiałów eksploatacyjnych i będzie dostępna dla każdego gracza za niewielką liczbę Kredytów. We wszystkich trybach PvE możliwe będzie dwukrotne odrodzenie po zniszczeniu pojazdu.
W trybie PvE dla każdego gracza dostępne będzie również darmowe uzupełnienie amunicji pod klawiszem Q (w taki sam sposób aktywuje się Dziką kartę w Globalnych operacjach).
Materiały eksploatacyjne wcześniej dostępne tylko w trybie PvE (Podręczne zestawy narzędzi) pozwolą teraz naprawić pojazd. Nie umożliwią one naprawy modułów ani wyleczenia załogi – do tego posłużą standardowe, zmodyfikowane materiały eksploatacyjne.
Modyfikacje uszkodzeń wewnętrznych podczas kolizji
Znacząco przeprojektowaliśmy obrażenia załogi i uszkodzenia wewnętrznych modułów pojazdów w przypadku taranowania, bycia staranowanym i upadku z wysokości. Wcześniej system działał na zasadzie „wszystko albo nic", więc uszkodzenia komponentów powodowały wygenerowanie rzutu na odporność, którego wynik powodował, że albo nie dochodziło do żadnych zniszczeń albo zniszczenia były całkowite (z pominięciem umiejętności dowódcy lub innych modyfikatorów wytrzymałości modułów).
Powodowało to dziwne sytuacje, kiedy np. VBL ulegał zniszczeniu po niewielkim upadku, ponieważ obu członków załogi zginęło.
W nowej aktualizacji moduły wewnętrzne są uszkadzane, jeśli nastąpi atak taranujący lub upadek spowoduje utratę 25% PŻ, a wartość uszkodzeń jest zależna od różnych czynników, jak na przykład umiejętności dowódcy, bonusów zwiększających liczbę PŻ modułu i innych modyfikatorów. Czyli: staranowanie lub upadek powodujące utratę 30% PŻ powodują tylko nieznaczne uszkodzenia modułu, a otrzymanie trafienia za 90% PŻ powoduje znaczne uszkodzenia wewnętrzne.
Zmiany ogólne
Nowe pojazdy progresywne
Nowe pojazdy progresywne dodano do puli pojazdów Oscara Faradaya:
Dodatkowa progresja
Dodaliśmy opcjonalne zdolności aktywne jako elementy progresji dla następujących pojazdów 10. poziomu:
W modelu T-14 Armata dodaliśmy skórkę Mistrzostwo z zastosowaniem mechaniki podobnej jak w modelu Leclerc T4. Warunki modyfikacji możecie przejrzeć w każdym pojeździe. Warto pamiętać, że w nowych pojazdach 10. poziomu wprowadzonych w tej aktualizacji również można korzystać z elementów progresji.
Dodatkowo wszystkie czołgi lekkie 9. i 10. poziomu otrzymały nowy moduł Ulepszona skrzynia biegów, który zapewnia zwiększenie maks. prędkości o 15 km/h. Moduł ten można uzyskać dla wszystkich czołgów lekkich, odblokowując go w odpowiednim pojeździe lub uzyskując go bezpośrednio, otrzymując pojazdy premium VT-5 lub M8 Hades, w których moduł ten jest domyślnie odblokowany.
Modyfikacje pojazdu Wilk XC-8 PELE
Sporo opinii zwrotnych, jakie otrzymaliśmy od was, dotyczyło wydajności amunicji PELE Wilka, zwłaszcza w trybie Globalnych operacji. Zmodyfikowaliśmy nieznacznie ten typ amunicji, aby sprawowała się ona lepiej. Nie mamy zamiaru jej „maksymalnie osłabić", bo bez niej Wilk stanie się bardzo przeciętnym pojazdem, ale dostosować jej interakcję z pancerzem wroga tak, aby była mniej toksyczna. Biorąc to pod uwagę, można powiedzieć, że:
Podsumowując: wymagane będzie bardziej precyzyjne celowanie, ale w pełni wykorzystać potencjał tej amunicji.
Zmiany ogólne
AFT-10
AMX 10 RCR
B1 Draco
BM Oplot
BMD-1
BMD-1
BMP-3M Dragun
Prototyp BMPT Terminator
BMPT Terminator (Ramka-99)
BMPT-72
BMPT Mod. 2017
BVP Šakal
Expeditionary Tank
FV510 Warrior
K21 XC-8
LAV-600
Leclerc Prototype
Leclerc
Leclerc T4
Leclerc T40
Leopard 2A5
Leopard 2 Revolution Wallbreaker
M-95 Degman
M2A3 Bradley
M8 Buford
M8 Thunderbolt
Merkava (wszystkie pojazdy)
MTLB S-8
Obiekt 640
OT-65A Vydra
PL-01
Rooikat 76
Pojazd wyposażyliśmy w nowy, potężny, hybrydowy pakiet akumulatorów zapewniający nie tylko lepsze przyspieszenie i wyższą prędkość maks, ale i znacznie wyższą prędkość na biegu wstecznym oraz możliwość obrotu w miejscu, dzięki silnikom elektrycznym w piastach.
Sprut-SD
Stingray 2
T-15 Armata
T-64 Mod.76
T-72B3
T-90A
Typ 99
Typ 99A2-140
Wilk XC-8