Z przyjemnością informujemy, że azjatycki sezon Spirithaven już się rozpoczął!
W tym sezonie skupimy się na nowych azjatyckich pojazdach (głównie japońskich i koreańskich) oraz na kontynuowaniu opowieści ze Specjalnych operacji, ale nie zapomnimy też o ulepszeniach różnych aspektów gry. Co nowego:
Nowe pojazdy azjatyckie
Do puli Francine De Laroche dodamy nowy zestaw azjatyckich pojazdów progresywnych – a każdym z nich będzie się grało inaczej.
Początkowo dostępne są następujące pojazdy:
Niszczyciel czołgów poziomu 7. Typ 16 MCV – odblokowywany na podstawie C13 TUA (Francine De Laroche) lub Typu 90-II (Zhang Feng); ten niszczyciel czołgów jest podobny do modelu Centauro. W przeciwieństwie do Centauro jest on wyposażony w unikatową zdolność Wspomaganie celowania (AI), która zapewnia bardziej precyzyjne mierzenie do ruchomych celów. Więcej na ten temat przeczytacie w tym artykule.
Czołg lekki poziomu 8. Harimau – ten indonezyjski pojazd to idealny przykład tego, dlaczego czołgami lekkimi się tak wybornie gra – są szybkie, dobrze uzbrojone i idealnie sprawdzają się w agresywnych zagrywkach. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Ponadto na początek dostępny będzie pojazd premium:
Opancerzony wóz bojowy poziomu 8. K21 – ten szybki, koreański pojazd jest wyposażony w potężne uzbrojenie i będzie go można nabyć za złoto bezpośrednio w grze. Dzięki wyjątkowej mobilności świetnie sprawdza się jako transport piechoty na strategiczne pozycje. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Ale to dopiero początek. Trochę później w tym sezonie dołączą jeszcze trzy pojazdy progresywne:
Opancerzony wóz bojowy 9. poziomu K-153C to lekka, czterokołowa platforma uzbrojona w podwójną wyrzutnię PPK Raybolt podobną do Javelin. Więcej na jego temat przeczytacie w tym artykule.
Opancerzony wóz bojowy poziomu 9. AS21 Redback to ciężki pojazd wyposażony we wszystko, co potrzebne – górne PPK działające podobnie do Javelin, 30 mm pociski PELE i Piechotę zmechanizowaną. Więcej na jego temat przeczytacie w tym artykule.
I długo oczekiwany, bardzo interesujący pod względem rozgrywki, czołg podstawowy 10. poziomu K2 Black Panther, o którym opowiemy Wam więcej już niedługo.
Jednak czym byłyby nowe linie pojazdów bez dodatkowych modyfikacji? Czekają na Was nowe kamuflaże, detale, osiągnięcia związane z pojazdami oraz nowy dowódca Kwon Han. Ten weteran z Lodestar GmbH będzie dysponował niesamowitymi umiejętnościami dostosowanymi do szybkiej rozgrywki i możliwości nowych pojazdów. Więcej na jego temat przeczytacie w w poświęconym mu artykule.
Specjalne operacje Spirithaven
Minął prawie rok od kiedy Hana Buric i Austin Harper pomogli Magnusowi Holterowi uciec z moskiewskiego więzienia Enigmy. Ruch oporu urósł w siłę, ale nadal są zbyt słabi, aby stanąć do otwartej wojny. Dlatego Magnus chce przejąć kluczowego człowieka wroga – Jamesa Todda Litterala – lidera Narodowej Armii Patriotów (NAP).
Jest on jedną z niewielu osób na całym świecie, które znają położenie sztabu Enigmy, gdzie ukrywa się ich dowódca – Victor Blaze. Te informacje pozwolą zniszczyć wroga.
W tym sezonie czekają na Was cztery nowe misje specjalnych operacji. Dwie misje są już dostępne, a kolejne dwie dodamy w trakcie trwania sezonu.
Nowa kampania misji kontraktowych
Aktualizacja 0.31 przyniesie też nową kampanię misji kontraktowych cechujących się mechanikami podobnymi do misji z sezonu Amerykański Sen. Poprawiliśmy kilka rzeczy, ale są to raczej zmiany kosmetyczne. Jedyną istotną różnicą jest nagroda główna.
Tym razem będzie można odblokować opancerzony wóz bojowy 7. poziomu Typ 89 cechujący się doskonałą mobilnością i świetną siłą ognia. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Nowy interfejs bitwy
W tym sezonie wprowadzamy zupełnie nowy interfejs bitwy. Od dawna nosiliśmy się z zamiarem wprowadzenia nowego interfejsu i mamy nadzieję, że ta iteracja Wam się spodoba.
W niedalekiej przyszłości pojawi się więcej ulepszeń i opcji ustawień. W tym artykule możecie poczytać o nim więcej.
Ulepszenia grafiki
Poza nowym interfejsem wprowadzamy też wiele ulepszeń graficznych. Oto kilka z nich:
Nie tylko nowe modele będą wyglądać doskonale, ale wprowadzamy również zmiany w starszych modelach:
dynamiczny system zabrudzeń,
ogólne ulepszenia graficzne wszystkich modeli.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym artykule.
Doładowany SOA
Wprowadzamy dwa rodzaje trybów SOA, które działają jak zdolności aktywne, a nie jak standardowe SOA:
Twardy doładowany SOA (przechwytujący większość nadlatujących pocisków przez krótki czas)
Miękki doładowany SOA (powodujący, że wrogie PPK odbijają się od pojazdu)
Wszystkie powyższe funkcje to tylko część tego, co sezon Spirithaven będzie miał do zaoferowania. Podczas trwania sezonu stale będziemy dodawać nowe treści.
Oto, czego możecie się spodziewać przez następnych parę miesięcy:
W połowie marca: trzecia specjalna operacja.
Pod koniec marca: K-153C, AS21 Redback, K2 Black Panther, dowódca Kwon Han, artyleria w globalnych operacjach, ulepszony system kar za obrażenia w zespole.
Końcówka marca: czwarta specjalna operacja.
Końcówka marca: ważne, nieogłoszone jeszcze wydarzenie.
Od kwietnia do maja: szereg wydarzeń i uroczystości sezonowych.
Więcej na temat nowości w wersji 0.31 przeczytacie tutaj:
Lista zmian – Spirithaven
Mechanika gry
Nowa Specjalna operacja
Dwie epickie misje Specjalnych operacji czekają na Was w Japonii. Oczywiście wraz z nimi pojawiły się nowe osiągnięcia:
Szogun (kilka poziomów)
Shiroyama
Już nie żyjesz
Zawahasz się i przegrywasz
Pięć sposobów
Kolejne osiągnięcia zostaną dodane wraz z dwoma pozostałymi misjami Specjalnych operacji Spirithaven. W tym sezonie zaprezentujemy również nowy japoński garaż.
Ulepszenia grafiki
Wprowadzamy szereg ulepszeń graficznych, w tym ulepszony wygląd modeli pojazdów, a także system dynamicznych zabrudzeń zapewniający stopniowe brudzenie się pojazdów podczas jazdy przez błoto, piasek i śnieg. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym artykule.
Nowa kampania kontraktowa
Aktualizacja 0.31 przyniesie też nową kampanię misji kontraktowych cechujących się mechanikami podobnymi do misji z sezonu Amerykański Sen. Poprawiliśmy kilka rzeczy, ale są to raczej zmiany kosmetyczne. Jedyną istotną różnicą jest nagroda główna. Tym razem będzie to opancerzony wóz bojowy 7. poziomu Typ 89 cechujący się doskonałą mobilnością i świetną siłą ognia.
W związku z tym wprowadziliśmy w tym sezonie następujące zmiany w misjach kontraktowych:
Zwiększenie wartości punktowej misji dziennej w celu umożliwienia szybszego wykonania kontraktu.
Dodanie czterech nowych misji, które wymagają Piechoty zmechanizowanej.
Dodanie nowej misji dziennej „Trochę doświadczenia" wymagającej uzyskania 600 PD netto.
Dodanie nowej misji dziennej „Snajper" wymagającej zniszczenia lub pomocy w zniszczeniu 30 wrogów w trybie PvE (liczą się tylko zwycięskie bitwy).
W misji „Łowca głów" wymagającej zniszczenia wrogów, teraz również liczą się asysty, ale nadal wymagane jest zniszczenie 10 wrogów lub uzyskanie tylu samo asyst w trybie PvE lub zniszczenie 2 wrogów lub zaliczenie 2 asyst w Losowych bitwach (PvP).
W misji „Hard Core" wymagającej odparcia określonej ilości obrażeń wymagane teraz jest również odparcie największej ilości obrażeń z obu drużyn.
W misji „Żniwa" podobnie jak w misji Łowca głów teraz również liczą się asysty, ale wymagana ilość zniszczonych wrogów została zwiększona do 10 dla trybu Losowych bitew i 20 dla Globalnych operacji.
W misji „Najlepszy z najlepszych" nie trzeba już wygrywać bitwy.
Zaliczenie misji „Całkowita eliminacja" wymaga teraz zwycięstwa.
W misji „Idealna seria" wymagane jest zdobycie największej ilości PD z obydwu drużyn, ale ilość zdobywanych za nią punktów została zwiększona do 30.
Warto pamiętać, że jeśli zgarnęliście poprzednie pojazdy kontraktowe (ZUBR PSP, Stryker ADATS), ale nie zrealizowaliście celów związanych z ulepszeniami, kontrakty Spirithaven również będą zaliczane do tych celów.
Doładowany SOA
Wprowadzamy dwa rodzaje trybów SOA, które działają jak zdolności aktywne, a nie jak standardowe SOA:
Twardy doładowany SOA (przechwytujący większość nadlatujących pocisków przez krótki czas)
Miękki doładowany SOA (powodujący, że wrogie PPK odbijają się od pojazdu)
O obu systemach można przeczytać w tym artykule. Ta umiejętność jest dostępna, gdy odpowiedni moduł SOA jest zainstalowany w pojeździe.
Zmiana balansu dowódców
Wprowadzamy szereg zmian w przypadku mniej popularnych dowódców, aby zwiększyć ich użyteczność w walce oraz ogólnie poprawić ich wydajność. Ci dowódcy to:
Wiktor Kirsanow
Rashid Al-Atassi
Juan Carlos Miramon
Ioannis Sanna
Rachel Kramer
Maximillian Koenig i Fiodor Sokołow
Kathryn Grey
Alisa Korhonen
Wprowadzone zmiany opisaliśmy w tym artykule. W przypadku odnośnych dowódców za darmo można zresetować ich umiejętności.
Przekazywanie przedmiotów
Teraz skórki uzyskane z sezonowych skrzynek z łupami (np. amerykańska skrzynka z łupami) można przekazywać innym graczom. Nie ogranicza się to do batalionów.
Jednak do batalionów ograniczona jest możliwość przenoszenia schematów pojazdów Hades i pakietu 10 eksperymentalnych podręcznych zestawów narzędzi oraz nagród wizualnych w ramach Kontraktu batalionowego. Przedmioty te można przekazywać tylko innym członkom Batalionu.
Zmiany ogólne
Aby listowie (krzew, zadaszenie) mogło zapewniać premię do kamuflażu, pojazd musi znajdować się teraz w odległości maks. 15 metrów od zewnętrznej krawędzi krzewu.
Usunięto problem powodujący, że krzew przestawał zapewniać kamuflaż, gdyby ponad połowa kadłuba pojazdu znajdowała się wewnątrz krzewu.
Poziom działonowego zmniejsza teraz również wpływ miękkiego SOA na celność PPK.
Działonowi mają teraz opcjonalną umiejętność, która zwiększa poziom kontroli nad własnym PPK.
Pojazdy nie tracą już prędkości, przejeżdżając piechotę.
Wszystkie pasywne miękkie SOA działają teraz pod dowolnym kątem.
Kilka epickich medali (Herb Zwiadowcy, Stalowy Miecz, Żelazny Smok, Order za Wytrzymałość i Stalowe Skrzydła) można teraz zdobyć wyłącznie, gdy drużyna składa się z co najmniej 10 graczy.
W misji kontraktowej Seria zwycięstw wymagającej wygrania kilku bitew z rzędu, postępy nie są już resetowane, jeśli przegracie bitwę z mniej niż 10 graczami w jednej drużynie.
Usunęliśmy problem, który czasami powodował, że osiągnięcie Oddział szturmowy z sezonu Arabian Nights nie było przyznawane poprawnie.
Detale rykoszetu pojazdów nie wyglądają już jak detale bez penetracji.
Zredukowano efekt błysku z karabinu maszynowego.
Usunęliśmy problem powodujący, że dowódca batalionu nie mógł otrzymać nagrody Kontrakt batalionowy, jeśli dołączył on do batalionu, gdy Kontrakt był już aktywny.
Usunęliśmy problem powodujący, że w przypadku poruszających się pojazdów efekt śledzenia nie nadążał za pojazdem.
Rozszerzyliśmy sposób działania obrażeń w drużynie.
Poprawiliśmy kilka błędów, przez które zawieszała się gra.
Dodaliśmy górny limit kl./s w bitwie (360 kl.s/), dzięki czemu płynność gry na bardzo wydajnych komputerach będzie ograniczona do tej wartości.
Poprawiliśmy optymalizację modeli piechoty.
Pojazdy
Nowe pojazdy progresywne
Do puli Francine De Laroche dodamy nowy zestaw azjatyckich pojazdów progresywnych. Azjatyckie pojazdy dodane w sezonie Spirithaven będą nieszablonowe i będą pozwalać na prowadzenie rozgrywki na nowe sposoby. Podczas premiery aktualizacji 0.31 dostępne będą następujące pojazdy:
Niszczyciel czołgów poziomu 7. Typ 16 MCV – odblokowywany na podstawie C13 TUA (Francine De Laroche) lub Typu 90-II (Zhang Feng); ten niszczyciel czołgów będzie podobny do modelu Centauro. Będzie on wyposażony w unikatową zdolność Wspomaganie celowania (AI), która zapewnia bardziej precyzyjne mierzenie do ruchomych celów (dostępną podczas auto. celowania albo przez HUD; wskaźnik będzie pokazywać miejsce, gdzie należy strzelać, aby trafić w ruchomy cel, tak jak w przypadku mechanizmów celowania stosowanych w samolotach myśliwskich). Więcej na ten temat przeczytacie w tym artykule.
Czołg lekki poziomu 8. Harimau – ten indonezyjski czołg lekki to idealny przykład tego, dlaczego czołgami lekkimi się tak wybornie gra – są szybkie, dobrze uzbrojone i idealnie sprawdzają się w agresywnych zagrywkach. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Ponadto na początek dostępne będą dwa pojazdy premium:
Opancerzony wóz bojowy poziomu 8. K21 – ten szybki, koreański BWP jest wyposażony w potężne uzbrojenie i będzie go można nabyć za złoto bezpośrednio w grze. Dzięki wyjątkowej mobilności świetnie sprawdza się on jako transporter dowożący piechotę na strategiczne pozycje. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Opancerzony wóz bojowy poziomu 7. Typ 89 – ten rdzenny japoński BWP jest dostępny jako główna nagroda za nowe Misje kontraktowe. Więcej na jego temat przeczytacie w poświęconym mu artykule.
Zmiany ogólne
Zaktualizowaliśmy wartości przyspieszenia w interfejsie dla wszystkich pojazdów – pojazdy nie przyspieszają gorzej ani lepiej, ale w interfejsie wyświetlane są teraz prawidłowe wartości.
W niektórych chińskich pojazdach zwiększyliśmy sprawność pocisków, zamieniając je na pociski ze zubożonym uranem.
Poprawiliśmy błąd powodujący, że PPK z VBL i VBR przyspieszały zbyt wolno.
Poprawiliśmy model reflektora podczerwieni w czołgach podstawowych M60 i M60A2.
Poprawiliśmy błąd powodujący, że pojazdy Typ 79 i Typ 62 nie traciły kamuflażu podczas ruchu.
Poprawiliśmy cechy w opisach w interfejsie dla kilku pojazdów (Challenger Falcon i PLZ-89 mają magazynek, a PTZ-89 nie).
Poprawiliśmy błąd powodujący, że twardy SOA w niektórych pojazdach był opisywany jako miękki SOA w interfejsie bitwy.
Dźwięk aktywnego SOA jest teraz głośniejszy.
Poprawiliśmy liczne mniejsze błędy dot. modelu kolizji pojazdów.
Usunęliśmy wiele małych błędów wizualnych występujących w wielu modelach (małe zmiany tekstur itp.).
Abrams AGDS
Poprawiliśmy błąd powodujący, że nie można było uszkodzić pojazdu wroga z bardzo małej odległości.
Al-Hussein
zasięg SOA zwiększony ze 150 m do 400 m
Czas przeładowania SOA zredukowano z 30 do 25 s
Altay
Poprawiliśmy wygląd tekstur wieży
AMX 10 PAC 90 Fox
Poprawiliśmy ikonę pojazdu
BM Oplot
Liczba użyć SOA zwiększona z 2 do 4
Czas przeładowania SOA wydłużony z 5 do 15 s
BMP-2
Zmieniliśmy obrażenia zadawane przez PPK 9M113 – zmniejszenie z 760 na 685
BMPT Prototype
Typ pocisków 30 mm 3UBR11 zmieniliśmy z APDS na APFSDS, a obrażenia na strzał wzrosły z 40 do 45
Bradley AAWS-H
Obrażenia od pocisków kinetycznych nie skalują się już z odległością i zawsze pozostają na poziomie 750 pkt. obrażeń na strzał
CATTB
Usunęliśmy problem powodujący, że nieprawidłowo określony model kolizji wieży mógł powodować jej utknięcie, wpadanie na przeszkody itp.
Obniżona ochrona przed pociskami HEAT (ochrona przed pociskami kinetycznymi bez zmian)
Pojazd wyposażony jest teraz w mechanizm Ready Rack
Dłuższy czas przeładowania
Aktualne zdolności aktywne (Nadbieg, Szybki ogień) zostaną zastąpione przez Zerowanie (szybsze przeładowanie i większa wartość kamuflażu kosztem mobilności)
Mniej punktów życia: 3750 -\> 3650
IS-7
Dla tego pojazdu jest teraz dostępny karabin maszynowy KPVT 14,5 mm zamiast standardowego 7,62 mm, a jego sprawność zawiera się pomiędzy zwykłym MG a lekkim działem automatycznym, co czyni go skutecznym narzędziem do unieruchomienia wroga, walki z lekkimi pojazdami lub niszczenia modułów zewnętrznych
K1A1
Poprawiliśmy nazwy dział i pocisków, aby odpowiadały rzeczywistym nazwom
Premię modułów do zasięgu widzenia zmniejszyliśmy z 50 do 25 m
Kampfpanzer-70
Dodaliśmy nowe, alternatywne działo 120 mm Rh 120 L/44, które można wybrać na ekranie ulepszeń. To działo ma większą wartość penetracji, ale zadaje mniejsze obrażenia niż wersja 152 mm, ale także zapewnia większą szybkostrzelność i lepszy czas celowania
Kornet-EM
Ulepszyliśmy model wizualny pojazdu
Poprawiliśmy błąd powodujący, że przednie światła pozycyjne pojazdu zapalały się podczas jazdy do tyłu
Leclerc
Zmniejszyliśmy zakres miękkiego SOA GALIX z 300 do 275 m
Zwiększyliśmy efektywność miękkiego SOA GALIX (jego wpływ na utratę kontroli nad PPK) z 7 do 11
Leclerc Prototype
Zwiększyliśmy zakres zasłony dymnej
Leclerc T4
Zmniejszyliśmy zakres miękkiego SOA GALIX z 300 do 275 m
Zwiększyliśmy efektywność miękkiego SOA GALIX (jego wpływ na utratę kontroli nad PPK) z 7 do 11
Leclerc T40
Zmniejszyliśmy zakres miękkiego SOA GALIX z 300 do 275 m
Zwiększyliśmy efektywność miękkiego SOA GALIX (jego wpływ na utratę kontroli nad PPK) z 7 do 11
Poprawiliśmy model kolizji tego pojazdu (przede wszystkim dot. to wieży i bloków pancerza reaktywnego)
Leopard 1
Zwiększyliśmy wartość penetracji standardowej amunicji kinetycznej z 280 do 310 mm
Zwiększyliśmy wartość penetracji ulepszonej amunicji kinetycznej z 310 do 370 mm
Leopard 2
Usunęliśmy problem powodujący, że działo 120 mm nie zadawało żadnych obrażeń z bardzo małej odległości
M-95 Degman
Miękki SOA zastąpiliśmy Laserowym systemem wczesnego ostrzegania
M108
Zwiększyliśmy premie zapewniane przez ulepszone gąsienice do przyspieszania i obrotu kadłuba na bezdrożach (3 do 50 procent) i w trudnym terenie (18 do 30 procent)
M1128 Stryker
Naprawiliśmy błąd powodujący, że pojazd miał zbyt gruby pancerz na dachu (139 mm zamiast zamierzonej wartości 46 mm)
Naprawiliśmy problem powodujący, że po zainstalowaniu ulepszenia pancerza reaktywnego, model SOA był ukryty za nim
M113 ACAV
Usunęliśmy nieprawidłowo dodaną 5-procentową premię do kamuflażu z modułu Ulepszonych gąsienic
M1A2 Abrams
Poprawiliśmy model wizualny działa
M1A2C Abrams
Poprawiliśmy model wizualny działa
M2A3 Bradley
Poprawiliśmy ogólny wygląd pojazdu (w tym powierzchni szklanych, reflektorów itp.)
M8 Buford
Poprawiliśmy wygląd pojazdu
Zredukowaliśmy pancerz osłony działa
Poprawiliśmy kilka pomniejszych błędów związanych z opancerzeniem tego pojazdu
M8 Thunderbolt II
Poprawiliśmy wygląd pojazdu
Poprawiliśmy kilka błędów związanych z opancerzeniem tego pojazdu
M8 MGM-166
Obrażenia od pocisków kinetycznych nie skalują się już z odległością i zawsze pozostają na poziomie 750 pkt. obrażeń na strzał
Czas przeładunku wydłuży się z 4 do 4,8 s
Czas przyspieszania 0-32 km/godz. w przypadku silnika fabrycznego wzrósł z 3 do 3,6 s
Czas przyspieszania 0-32 km/godz. w przypadku silnika ulepszonego wzrósł z 2,3 do 3,5 s
Obniżona prędkość maksymalna
MBT-70
Ulepszyliśmy model wizualny pojazdu
Obiekt 279
Dla tego pojazdu jest teraz dostępny karabin maszynowy KPVT 14,5 mm zamiast standardowego 7,62 mm, a jego sprawność zawiera się pomiędzy zwykłym MG a lekkim działem automatycznym, co czyni go skutecznym narzędziem do unieruchomienia wroga, walki z lekkimi pojazdami lub niszczenia modułów zewnętrznych
Obiekt 287
Usunęliśmy błąd, który powodował problemy z przeładunkiem przy oddaniu strzału z obu dział jednocześnie
Obiekt 490
Usunęliśmy problem, który powodował, że zawieszenie hydrauliczne nie działało podczas obracania wieży
Obiekt 640
Nieznacznie pogrubiliśmy pancerz pojazdu
Zwiększyliśmy grubość pancerza z boków i na dolnej płycie czołowej
Zmniejszyliśmy grubość pancerza w obszarach wieży objętych przez pancerz reaktywny
Dodaliśmy możliwość wyboru między zdolnością aktywną Szybki ostrzał lub Nadbieg
Pojazd wyposażony teraz w trzyelementowy mechanizm Ready Rack
Poprawiliśmy wartości w interfejsie dotyczące mobilności tego pojazdu (sama mobilność pozostała taka sama)
PL-01
Twardy SOA LEDS-150 został zmieniony na LEDS Next Gen Prototype, zwiększono liczbę użyć z 6 do 8 i zmniejszono jego minimalny zasięg z 20 do 15 m
Usunęliśmy błąd powodujący, że system kamuflażu ADAPTIV zapewniał niższą od zamierzonej premię do kamuflażu
QN-506
Nie można już teraz wystrzelić pocisku zwiadowczego, jeśli nad pojazdem znajduje się przeszkoda blokująca jego lot
Naprawiono problem powodujący, że zniszczony model był wyświetlany z czarnymi teksturami
Rooikat 76
Poprawiliśmy modele kół pojazdu i są one już zgodne z rzeczywistymi kołami używanymi w napędzie hybrydowym
Sho't Kal Dalet
Wartość penetracji pocisków HEAT zwiększyliśmy z 300 mm do 370 mm
Wartość penetracji standardowych pocisków kinetycznych zwiększyliśmy z 280 do 310 mm
Shadow RST-V
Rozwiązaliśmy problem, który powodował, że urządzenie zakłócające wpływało również na sojuszników
Naprawiliśmy błąd powodujący, że koła wyglądały na nienaruszone po zniszczeniu
Stingray 2
Ulepszyliśmy model wizualny pojazdu
Naprawiliśmy ikonę wariantu Black Eagle
T-14 Armata
Ulepszyliśmy model wizualny pojazdu
Dla tego pojazdu dostępny jest karabin maszynowy 12,7 mm
Poprawiliśmy pancerz na tylnym kadłubie i teraz zapewnienia on ochronę przed karabinami maszynowymi 12,7 mm
T-15 Armata
Poprawiliśmy pancerz na tylnym kadłubie i teraz zapewnienia on ochronę przed karabinami maszynowymi 12,7 mm
T-80B
Zmniejszyliśmy grubość dodatkowej płyty górnego opancerzenia czołowego, ale pogrubiliśmy samą górną płytę czołową, więc dodanie pancerza reaktywnego nie wpływa już negatywnie na grubość górnej płyty czołowej
Dla tego pojazdu dostępny jest karabin maszynowy 12,7 mm
T-90
Ulepszyliśmy model wizualny pojazdu
VCAC Mephisto
Skórka Enchanted jest już poprawnie wyświetlana przy minimalnych ustawieniach
Wilk XC-8
Naprawiliśmy problem powodujący, że pociski PELE znikały przy kontakcie z wodą
WPB Anders
Naprawiliśmy wygląd SOA Zaslon-L
WWO Wilk
Poprawiliśmy nazwę działa
ZBD-86
Ten pojazd może teraz przewozić Piechotę zmechanizowaną
ZUBR PSP
Ten pojazd może teraz korzystać z aktywnej zdolności kamuflażu, zwiększającej jego wartość kamuflażu kosztem mobilności
Poprawiliśmy nazwę działa
Gracz kontra gracz
Zimna Stal: Poprawiliśmy model kolizji wraku autobusu (teraz można poprawnie strzelać przez jego okna)
Globalne operacje
Upiorne Pole: Zbalansowaliśmy punkty odradzania, przesuwając lewy górny bliżej narożnika mapy, dzięki czemu strona ta lepiej reaguje na wychwycenie i pojawienie się górnego celu centralnego (początkowe pozycje startowe pozostają bez zmian)
Upiorne Pole: Przesunęliśmy również górny cel, ułatwiając lewemu zespołowi utrzymanie się
Upiorne Pole: Poprawiliśmy model kolizji kilku głazów
Gracz kontra środowisko
Dodane dwie specjalne operacje Spirithaven
Banshee: Naprawiliśmy problem powodujący, że gracze blokowali się w obiekcie środowiskowym w sektorze E8
Amerykański Sen, rozdział 2: Naprawiliśmy błąd powodujący, że niektóre obiekty w tle migotały
Amerykański Sen, rozdział 2: Naprawiliśmy błąd powodujący, że kałuża wody znacznie spowolniała pojazd
Amerykański Sen, rozdział 3: Naprawiliśmy błąd powodujący, że pierwszy okrąg przechwytywania celu nie pojawiał się, gdy gracz dołączył do walki po aktywacji tego celu
Amerykański Sen, rozdział 3: Naprawiliśmy błąd powodujący, że filmik początkowy niekiedy był odtwarzany nieprawidłowo
Amerykański Sen, wszystkie rozdziały: Usunęliśmy kilka mniejszych problemów wizualnych i kolizyjnych
Black Sea Incursion, rozdział 1: Naprawiliśmy błąd powodujący zawieszanie się gry podczas filmiku początkowego
Rooikat jest teraz dostępny jako pojazd sterowany przez SI
Interfejs użytkownika
Nowy interfejs bitwy
W tym sezonie wprowadzamy zupełnie nowy interfejs bitwy. Celem tego przeglądu było nie tylko wprowadzenie wygodniejszego sposobu celowania we wrogów i śledzenia własnego statusu, ale także poprawa wydajności interfejsu użytkownika. W związku z tym wprowadziliśmy następujące ulepszenia:
Gdy moduł zostanie zniszczony, pod celownikiem pojawi się ikona określająca moduł wraz z czasem jego naprawy.
Kiedy pojazd zostanie zalany wodą, pod sekcją celownika pojawia się ikona z zegarem.
Kiedy pojazd płonie, pod sekcją celownika pojawia się ikona z uszkodzeniami spowodowanymi przez pożar.
Zaktualizowany wskaźnik blokady PPK Javelin.
Dodaliśmy nowe kolorowe paski do celownika, wskazujące wyniki trafień (biały – bez penetracji lub rykoszetu, pomarańczowy – penetracja, zielony – cel zniszczony).
Aktywne i pasywne umiejętności dowódców są teraz widoczne na pasku zdrowia poniżej sekcji celownika, obejmują również zdolność osłony Ophelii i czas przeładowania Tajemniczego nieznajomego Alisy.
Dodaliśmy nowe wskaźniki otrzymanych obrażeń wokół układu celownika, pokazujące zarówno otrzymane obrażenia, jak i kierunek ataku.
Wiersz z tekstowymi i graficznymi informacjami dodaliśmy poniżej sekcji celownika i zawiera on dane o uszkodzeniach pojazdów.
Wycelowanie w pojazd wroga spowoduje wyświetlenie jego modułów i statusu.
Interfejs można częściowo dostosować – dodatkowe informacje są dostępne na karcie Ustawienia.
Zmiany ogólne
Podpowiedzi pomocnicze w interfejsie zawierają już poprawnie wskazówki dotyczące nowego interfejsu bitewnego.
Zmodyfikowaliśmy wygląd ekranów wczytywania we wszystkich trybach.
Zmodyfikowaliśmy wygląd ekranu Ustawień.
Dodatkowe moduły progresji są teraz oznaczone dwoma gwiazdkami.
W Garażu dodaliśmy nową opcję filtrowania pokazującą pojazdy z Piechotą zmechanizowaną.
Usunęliśmy przestarzałe ustawienia klawiatury, które pozostały w interfejsie po modyfikacji materiałów eksploatacyjnych.
Karty otrzymanych i zadanych obrażeń zawierają najnowsze informacje na szczycie listy.
Dodaliśmy opcję Ustawień pozwalającą włączać lub wyłączać efekty aberracji chromatycznej i brudnego celownika działa.
Błędy i poprawki
Naprawiliśmy problem powodujący, że gra przestawała reagować po użyciu kombinacji klawiszy Alt-Tab.
Naprawiliśmy problem powodujący, że po wybraniu innych pocisków podczas przeładunku mogło dochodzić do zmiany czasu przeładunku.
Naprawiliśmy problem powodujący, że główna umiejętność Ophelii Kitescu nie działała po rozmieszczeniu Piechoty zmechanizowanej.
Naprawiliśmy problem powodujący, że wymóg dotyczący Stalowego Orła w przypadku Nadmiernej progresji nie pokazywał prawidłowych wymogów dotyczących trybu.
Naprawiliśmy efekt wizualny karabinu maszynowego pojawiający się podczas strzelania w trybie snajperskim.
Poprawiliśmy ikonę pocisku M48 GAU-8.
Naprawiliśmy problem powodujący, że gracz zabity pociskiem Javelin widział błędne informacje o zabójcy.
Naprawiliśmy problem powodujący, że ikony piechoty były nieprawidłowo wyświetlane po powrocie do walki po rozłączeniu.
Naprawiliśmy problem powodujący, że w przypadku niektórych pojazdów zdolności aktywne nie były wyświetlane w interfejsie Garażu.
Naprawiliśmy opis umiejętności Rashida Al-Atassi'ego zwiększającej kontrolę nad PPK.
Naprawiliśmy problem powodujący, że zakończenie specjalnej operacji Arabian Nights skutkowało wyświetlaniem komunikatu o zdobyciu bezsensownego „zerowego" osiągnięcia.
Naprawiliśmy błąd powodujący, że znacznik rabatu na przecenionych opcjach personalizacji wizualnej był wyświetlany nieprawidłowo.
Poprawiliśmy wygląd znaków drogowych na skrzyżowaniach na kilku mapach.
Naprawiliśmy problem powodujący, że uzyskanie nagrody w interfejsie Bitewna droga wymagało dwukrotnego kliknięcia.
Naprawiliśmy problem interfejsu powodujący, że nowi członkowie batalionu nie widzieli odliczania w Kontrakcie batalionowym.
Poprawiliśmy kilka mniejszych błędów w interfejsie użytkownika