hello
Niedawno testowo dodaliśmy Piechotę zmechanizowaną i chcieliśmy poznać wasze zdanie o tej funkcji, oraz odnieść się do waszych opinii. Dziś opowiemy wam więcej o wynikach testów i zmianach, które chcemy wprowadzić.
Najpierw to, co najważniejsze: Wasz odzew na Piechotę zmechanizowaną był w przeważającej części pozytywny. Wielu z Was ciepło przyjęło te nowość, co potwierdza nasze podejrzenia, że mieliśmy dobry pomysł z tą funkcją. Więc zostanie ona wprowadzona do Armored Warfare.
Jednak oczywiście nie obyło się bez problemów. Aby się do nich odnieść, wyłączyliśmy czasowo funkcję Piechoty zmechanizowanej i usuniemy je przed oficjalną premiera funkcji. Powinno nam to zająć jakieś 2-3 tygodnie, ponieważ niektóre kwestie są skomplikowane, ale dodamy również i kilka nowości.
Rzućmy okiem na to, co zrobimy.
Po pierwsze zajmiemy się Oddziałem moździerzowym. To właśnie do tego elementu odnosiło się najwięcej uwag, ale nadal znacznie mniej niż w przypadku ponownego wprowadzenia SPG do PvP. Okazuje się, że moździerze były zbyt potężne. Ponadto jednostki te miały za duży zasięg i mogły ostrzelać całą mapę bez wykrycia ich. W związku z tym wprowadzimy następujące zmiany:
Zmiany te spowodują, że moździerze będą mało skuteczne przeciwko celom ruchomym, a ograniczenie zasięgu zapewni, że wprowadzenie ich do walki i pozostawienie na brzegu mapy już nie będzie miało sensu. Zastanawiamy się również nad ograniczeniem dostępności tych jednostek tylko do trybów innych niż PvP, ale nie jest to naszym celem.
Kolejna sprawa to nasz ukochany Snajper. Ta klasa nie była zbyt popularna podczas testów, ani nie radziła sobie jakoś szczególnie w walce, dlatego postaramy się go ulepszyć. Na początek snajperzy otrzymają premię do wykrywania, co pozwoli im lepiej widzieć przez przeszkody. Jednak ważniejsza jest nowa umiejętność snajperów – będą mogli wskazywać cele (tak samo jak opancerzone wozy bojowe) – 1 raz na 60 sekund przez 10 sekund lub podobnie. Wskazane cele nie będą się mogły ukryć w dymie ani za przeszkodami (podobnie jak w przypadku opancerzonych wozów bojowych) i zawsze będą otrzymywać maksymalne obrażenia.
No i na koniec – Oddział przeciwpancerny. Ze wszystkich trzech klas ta jest najlepiej zbalansowana i najlepiej zachowuje się na polu bitwy. Tu musimy wprowadzić tylko niewielkie modyfikacje takie jak:
Wprowadzimy oczywiście modyfikacje dotyczące wszystkich klas:
Pozostała jeszcze sprawa najczęściej poruszanej kwestii – ostrzału piechoty z użyciem współosiowych karabinów maszynowych.
Aktualnie przyglądamy się tej funkcji w przypadku czołgów podstawowych, ale nie jest to łatwa sprawa i jej poprawne wprowadzenie dla kilkuset pojazdów w grze będzie nie lada wyzwaniem. Jednak wykrycie i rozgromienie oddziału piechoty pojawiającego się na mapie nie nastręcza wielu trudności, więc wprowadzenie tej funkcji nie jest krytycznie ważne.
Dlatego też nie będziemy priorytetyzować prac nad nią. Wprowadzimy ją, ale nie wiemy, kiedy to nastąpi.
Mamy nadzieję, że spodoba wam się ostateczna, zmodyfikowana wersja Piechoty zmechanizowanej, którą wkrótce wprowadzimy. Dajcie nam znać na Discordzie, co myślicie na ten temat!
Do zobaczenia na polu bitwy!
ź: AW