PanzerNews - Halloween 2020: opis trybu, cz.II

Halloween 2020: opis trybu, cz.II

Dalszy tekstowy opis trybu + screeny.

Opis tekstowy, który wydobyła ekipa z WoT Express, bez przypisanych do niego grafik. Tłumaczenie może się nieznacznie różnić od oficjalnej wersji, którą zobaczmy w grze.

Wstępny krótki opis trybu „Mirny-13” WOT. CZĘŚĆ 2. Monety wydarzenia

W trybie otrzymasz monety wydarzenia, za które możesz kupić towary w specjalnym, oddzielnym sklepie (analogicznie do sklepu jubileuszowego).

Co można kupić za monety:

1. Rezerwy osobiste • 3 rezerwy osobiste + 25% kredytów za bitwę przez 2 godziny • 3 rezerwy osobiste + 50% kredytów za bitwę przez 2 godziny • 3 rezerwy osobiste + 50% PD za bitwę przez 2 godziny • 3 rezerwy osobiste + 100% doświadczenia bojowego za bitwę przez 2 godziny

2. Materiały szkoleniowe • 1 książeczka szkoleniowa ZSRR (+20 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 niemiecka książeczka szkoleniowa (+20 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 francuska książeczka szkoleniowa (+20 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 książeczka szkoleniowa UK (+20 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 książeczka szkoleniowa USA (+20 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 przewodnik szkoleniowy ZSRR (+100 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 niemiecki przewodnik szkoleniowy (+ 100 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 francuski przewodnik szkoleniowy (+100 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 przewodnik szkoleniowy UK (+100 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 przewodnik szkoleniowy USA (+100 000 doświadczenia dla każdego członka załogi) • 1 podręcznik szkoleniowy (+ 250 000 doświadczenia dla każdego członka załogi - dowolnego kraju do wyboru)

3. Dyrektywy • 3 dyrektywy „Kalibracja optyczna” • 3 dyrektywy „Zwiększone skupienie” • 3 dyrektywy „Tuning celowania” • 3 dyrektywy „Doświadczeni strażacy” • 3 dyrektywy "Czyszczenie wentylacji” • 3 dyrektywy „Organizacja pocisków” • 3 dyrektywy „Naturalne maskowanie”

4. Style 3D i członkowie załogi z trybu (tylko jako część zestawu) • Styl 3D dla czołgu T-54 + członek załogi (zestaw) • Styl 3D dla czołgu AMX 13 90 + członek załogi (zestaw) • Styl 3D dla Centurion Mk. 7/1 + członek załogi (zestaw) • Styl 3D dla czołgu T49 + członek załogi (zestaw) • Styl 3D dla czołgu M103 + członek załogi (zestaw)

Specjalny zestaw stylizacyjny 3D

nowy zestaw stylizacyjny 3D „Blitzlicht” dla czołgu Leopard 1 (za 4 500 złota)

Dowódcy i ich mechanika

W bitwach Mirny-13 zdobywasz doświadczenie dowódcy w zależności od liczby ukończonych faz i ilości Mirium dostarczonego do Volota. Doświadczenie służy do przechodzenia przez kolejne poziomy, za które otrzymujesz monety wydarzenia.

Po pewnym poziomie twój dowódca otrzyma status elitarny i zacznie przynosić określoną ilość monet.

Po każdej wyprawie do Mirny-13 dowódca zostaje napromieniowany Mirium i potrzebuje N minut odpoczynku. To ograniczenie można obejść kupując stymulator (waluta i koszt są nieznane).

„Natychmiastowe odzyskanie dowódcy. Przywrócić cię do życia? Kup. Przywróć. Dowódca natychmiast wyzdrowieje i będzie gotowy do następnej bitwy. Odpoczynek jest wymagany. Kontynuować. Twój dowódca potrzebuje czasu, aby dojść do siebie i przygotować się do następnej bitwy. Możesz pobudzić dowódcę specjalnymi środkami. Przywróć. Natychmiastowe odzyskanie dowódcy. Czas do odzyskania% (czas) s"

Stymulator - natychmiast przywraca dowódcę do stanu pełnej gotowości bojowej. Opcje zdobycia: • jako nagroda za odpowiednią misję bojową; • ze specjalnego zestawu zakupionego za złoto.

Oprócz dostępnej apteczki, dowódca może zostać ulepszony wzmacniaczem: „Wzmacniacz doświadczenia dowódcy”. Za każdą wyprawę da 2 razy więcej doświadczenia, które jest potrzebne do zdobycia monet wydarzenia.

„Na stanie: Aktywować wzmacniacz PD dowódcy? Kup Aktywuj W następnej bitwie dowódca otrzyma dwa razy więcej doświadczenia Aktywowany Aktywuj Wzmacniacz doświadczenia dowódcy Dostępne:% (wartość) s"

Misje bojowe w trybie

W wydarzeniu są 3 rodzaje zadań, które można wypełniać:

1. Codzienne zadania Ukończ fazę 2 w Mirny-13.

2. Dostarczenie materii Dostarcz N materii z drużyną (łącznie). Dostarcz N materii z drużyną (łącznie). Dostarcz N materii z drużyną (łącznie). Dostarcz N materii z drużyną (łącznie). Dostarcz N materii z drużyną (łącznie).

3. Polowanie na nagrody Ukończ fazę 3 w Mirny-13. Ukończ fazę 4 w Mirny-13. Zadaj N uszkodzeń oddziałom i/lub Królikom. Zadaj N uszkodzeń oddziałom i/lub Łowcom. Zadawaj uszkodzenia Łowcom i/lub Komarom.

*Nagrody za nie są nieznane, ale najprawdopodobniej będą to: monety wydarzenia, „Wzmacniacz doświadczenia dowódcy” i Stymulator.

Kary

W przypadku systematycznej bezczynności lub dezercji, gracz nie będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu „Mirny-13”.

ZpzpIlypXaE YZdCvwxf0C4 UGsA MNbR88 X3EllW5RwLI BV9GXb8YVjk 4bBUqO9QlQY RTHbxRb6AMQ EY22Ulxafqc FXJVgPMduHU ź: WoT Express
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...