hello
W ciągu dwóch tygodni obejmujących pewne pełne niesamowitości święto – od 18 października od 08:30 CEST (UTC+2) do 2 listopada do 07:30 CET (UTC+1) — będziecie mogli eksplorować dawne miasteczko badawcze, ostatecznie odkryć sekrety dziwnych zjawisk i poznać naturę Mirium. W wydarzeniu Mirny: Utracona nadzieja czyhają na Was nowe niebezpieczeństwa, w tym przeciwnicy kilku nowych typów i nie jeden, lecz trzech potwornych bossów. Oczywiście nagrody dla dzielnych badaczy są odpowiednie do większego wyzwania, a ich zwieńczeniem jest zupełnie nowy czołg premium VIII poziomu!
Dołączając do wydarzenia, będziecie mieć dostęp do Normalnego poziomu trudności. Ukończcie Fazę 4 (walkę z bossem) na tym poziomie, aby odblokować poziom Trudny. Gdy uporacie się z bossem na tym poziomie, będziecie mogli ustawić poziom Koszmarny.
Niezależnie od poziomu trudności każda bitwa składa się z czterech Faz o rosnącej złożoności. Z każdą kolejną Fazą przeciwnicy kontrolowani przez SI będą coraz twardsi i liczniejsi. W Fazach 2 i 3 na poziomie Normalnym i w Fazach od 1 do 3 na poziomach Trudnym i Koszmarnym będzie Was ścigać Nieśmiertelny.
Faza 4 to walka z bossem, a Wasz oponent zależy od poziomu trudności. Na Normalnym Wasz oddział zwiadowczy stawi czoła Nieśmiertelnemu, na Trudnym przeciwnikiem będzie Zainfekowany M103, a na Koszmarnym – [UTAJNIONO].
Koszmarny poziom trudności jest taki, jak wskazuje jego nazwa, więc kluczowa będzie skuteczna koordynacja drużyny. Skorzystajcie ze specjalnej zakładki w czacie ogólnym w garażu, aby zwerbować godnych zaufania sojuszników do swojego oddziału zwiadowczego!
Od czasu naszej ostatniej wizyty w Mirny-13 sporo się zmieniło. Obecne tu dziwne moce zostały zakłócone przez ostatnie wydarzenia i teraz po wypaczonej okolicy kręci się nie jeden, lecz trzech potwornych bossów. Od poziomu trudności zależy, którego z nich spotkacie w Fazie 4 bitwy.
Z bossami zmierzycie się na Arenie – niewielkiej części pola bitwy otoczonej ścianami energii. Przekroczenie ich spowoduje uszkodzenia Waszego pojazdu i może się skończyć jego zniszczeniem. W Fazie 4 bossowie są podatni na uszkodzenia i będziecie mogli zobaczyć słabe punkty na ich pancerzach. Użyjcie specjalnej amunicji, którą zebraliście wcześniej i specjalnych zdolności swoich pojazdów, aby spowodować dodatkowe uszkodzenia.
Wszyscy bossowie mają aurę, która stopniowo wysysa zebrane przez Was Mirium. Po wyczerpaniu zapasów Mirium aura zacznie zadawać bezpośrednie uszkodzenia PW.
Aby pokonać bossa, Wasza drużyna musi go zniszczyć dwa razy. Po pierwszym zniszczeniu potworny czołg teleportuje się poza Arenę, odzyskuje siły i wraca. Jeśli w Waszym zespole będą jakieś zniszczone pojazdy, one odrodzą się także z 50% maksymalnych PW.
Nieśmiertelny będzie na swój sposób nękać Waszą drużynę w Fazach 2 i 3 na Normalnym poziomie trudności i w Fazach od 1 do 3 na poziomach Trudnym i Koszmarnym. W tych Fazach będzie niewrażliwy na uszkodzenia. Unikajcie jego laserowego namierzania!
Przesiąknięci Mirium pancerni wrogowie są jeszcze bardziej zróżnicowani niż w przeszłości. Pojawią się wśród nich po raz pierwszy trzy nowe typy (Traper, Zagubiony, Zainfekowany). Wraz z kolejnymi Fazami i poziomami trudności Wasi przeciwnicy stają się coraz liczniejsi i agresywniejsi.
Interaktywny obraz na oficjalnej stronie WoT
Minimapa jest kluczowym narzędziem pomagającym Wam skutecznie wypełnić misję na każdym poziomie trudności bez gubienia się w otaczającym Was piekielnym krajobrazie. Zaplanujcie swoją marszrutę i akcje, abyście mogli na czas dostarczyć wymaganą ilość Mirium do Magnusa!
Interaktywne obrazy na oficjalnej stronie WoT
Możecie uczestniczyć w wypadach do Mirny-13 w jednym z sześciu pojazdów specjalnych, które nadają się do jazdy i walki w niebezpiecznym środowisku. Szerszeń, Cerber i Podwójny są dostępne od początku wydarzenia, a Legio Ferrata, Malachit i Grenadier zostaną odblokowane po odszyfrowaniu odpowiednio Szpul #1, #4 i #7. Możecie też zdobyć tę trójkę jako bonusy w specjalnych zestawach dostępnych w sklepie w grze i Sklepie Premium.
Niszczcie pancernych wrogów kontrolowanych przez SI i zbierajcie tajemniczą substancję znaną jako Mirium. Wypada ona dla każdego gracza osobno – zobaczycie tylko swój kawałek Mirium i nikt inny nie będzie mógł go podnieść, dopóki Wasz pojazd jest na chodzie.
Dostarczajcie zebrane Mirium do Magnusa – specjalnego kolektora zaznaczonego na minimapie – zanim skończy się czas. Gdy Magnus wypełni się Mirium, Wasza drużyna musi zebrać się wokół niego w określonym czasie i teleportować się do następnej Fazy bitwy. Jeśli nie dojedziecie do Magnusa na czas, by teleportować się wraz z resztą drużyny, Wasz pojazd zostanie automatycznie zniszczony. Nie oznacza to jednak, że Wasz udział w bitwie się zakończył – odrodzicie się w następnej fazie, ale tylko z połową swoich PW i bez Mirium.
Wraz z kolejnymi Fazami przeciwnicy stają się coraz groźniejsi, ale wzrastają również nagrody. Im więcej Faz ukończycie, tym więcej kredytów i Kluczy deszyfrujących otrzymacie po bitwie. Pamiętajcie, że będzie Wam coraz trudniej nawigować w każdej kolejnej fazie, zatem nie traćcie czujności i ściśle koordynujcie swoje działania z sojusznikami!
Mirny-13 to ekstremalnie wrogie miejsce. Samotne wilki nie przetrwają długo. Tylko razem możecie stawić czoła przeciwnikom, więc stwórzcie oddziały zwiadowcze i walczcie jako skoordynowany zespół! Jeśli nie gracie w oddziale zwiadowczym, trzymajcie się swoich towarzyszy, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.
Na początku każdej Fazy Wasz pojazd otrzyma losowe doładowanie – Anomalię. Zwiększy ona Waszą skuteczność w walce i pozostanie z Wami w kolejnych Fazach, nawet jeśli Wasz pojazd zostanie zniszczony. W Fazie 4 będziecie mogli korzystać z czterech Anomalii.
W tym trybie występuje dziewięć rodzajów Anomalii, a każdy z pojazdów ma własny zestaw Anomalii, które może otrzymać.
Dostępna od 18 paź. o 02:30 (CEST) do 2 lis. o 07:30 (CET)
Mirny: Utracona Nadzieja wprowadza nowiutkie, zniewalające style 3D dla X
Centurion Action X,
VIII
Bofors Tornvagn i
VIII
Panhard AML Lynx 6x6. Ale posiadanie niektórych lub wszystkich tych pojazdów daje dodatkową korzyść: możecie użyć ich, by zdobyć w następujących misjach cenne zdolności bojowe dla trybu Mirny!
Aby zwiększyć skuteczność bojową swojego pojazdu (a czasem również pojazdów sojuszników) w Mirny-13, pamiętajcie o korzystaniu ze specjalnych materiałów eksploatacyjnych. Przed rozpoczęciem bitwy możecie za kredyty wyposażyć pojazd w trzy z dziewięciu dostępnych opcji. Dopasujcie materiały eksploatacyjne do zdolności swojego pojazdu i Waszego stylu gry!
Turbosprężarka jest dostępna za darmo dla wszystkich pojazdów wydarzenia. Przyspiesza ona pojazd na ograniczony czas i zwiększa uszkodzenia powodowane taranowaniem. Można jej używać wielokrotnie, nie zajmuje miejsca i potrzebuje kilku chwil na odnowienie.
Gdy wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja dobiegnie końca, wszystkie niewykorzystane specjalne materiały eksploatacyjne znikną, a Wy dostaniecie z powrotem 50% ich ceny w kredytach.
Amunicja i naprawy pojazdów w tym trybie są darmowe, ale nie można zdobywać PD, PD załogi ani wolnych PD. Za ukończenie każdej Fazy bitwy otrzymacie w nagrodę ustaloną liczbę kredytów, która zależy od poziomu trudności.
POZIOM TRUDNOŚCI | NORMALNY | TRUDNY | KOSZMARNY |
---|---|---|---|
FAZA 1 | 5 000 kredytów | 10 000 kredytów | 15 000 kredytów |
FAZA 2 | 10 000 kredytów | 15 000 kredytów | 15 000 kredytów |
FAZA 3 | 10 000 kredytów | 15 000 kredytów | 20 000 kredytów |
FAZA 4 (WALKA Z BOSSEM) | 20 000 kredytów | 20 000 kredytów | 50 000 kredytów |
MAKSYMALNA LICZBA KREDYTÓW ZA BITWĘ | 45 000 kredytów | 60 000 kredytów | 100 000 kredytów |
Wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja ma bogatą obudowę fabularną zapisaną na 15 zaszyfrowanych Szpulach. Będziecie otrzymywać te pakiety pojedynczo po ukończeniu określonych Faz na różnych poziomach trudności lub po spełnieniu innych wymagań związanych z bitwą.
Aby rozszyfrować Szpule (i otrzymać dodatkowe związane z nimi nagrody), będziecie potrzebować Kluczy deszyfrujących, które możecie zdobyć z różnych źródeł.
POZIOM TRUDNOŚCI | MIEJSCE W DRUŻYNIE POD WZGLĘDEM SKUTECZNOŚCI | FAZA 1 | FAZA 2 | FAZA 3 | FAZA 4 |
---|---|---|---|---|---|
NORMALNY | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 |
2 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
3 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
4 | 0 | 1 | 1 | 2 | |
5 | 0 | 1 | 1 | 1 | |
TRUDNY | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 |
2 | 1 | 2 | 3 | 3 | |
3 | 1 | 1 | 2 | 3 | |
4 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
5 | 0 | 1 | 1 | 2 | |
KOSZMARNY | 1 | 1 | 3 | 5 | 5 |
2 | 1 | 3 | 4 | 4 | |
3 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
4 | 1 | 2 | 2 | 3 | |
5 | 1 | 1 | 2 | 3 |
Gdy wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja się zakończy, niewykorzystane Klucze deszyfrujące zostaną usunięte bez rekompensaty.
Po odblokowaniu Szpul możecie je odszyfrować w dowolnej kolejności. Za każdą odszyfrowaną Szpulę otrzymacie nagrody, wśród których znajdują się: naklejki inspirowane wydarzeniem, rezerwy osobiste, dni konta premium WoT, podręczniki dla załogi, rozkazy przekwalifikowania, punkty Przepustki bitewnej, kredyty, obligacje i inne. Główną nagrodą jest Obsydian – zupełnie nowy czołg średni premium VIII poziomu o imponującym wyglądzie.
SZPULA #1 Wymagania: Ukończyć Fazę 2 na poziomie Normalnym Liczba Kluczy do odszyfrowania: 10 Dodatkowe nagrody:Szpule od #12 do #15 mogą też zostać odblokowane za Klucze deszyfrujące (ich dokładną liczbę znajdziecie powyżej).
Pojazd, który otrzymacie za odszyfrowanie wszystkich Szpul, wygląda zupełnie wyjątkowo. Będzie przypominać o zwycięstwie nad ostatecznym bossem wydarzenia tym z Was, którym uda się odnieść sukces na Koszmarnym poziomie trudności.
Oprócz unikatowego wyglądu Obsydian może pochwalić się zwartą i twardą wieżą, doskonałą szybkostrzelnością i dobrym prowadzeniem działa. Zdecydowanie warto się wysilić, by go zdobyć!
Prezentowane parametry dotyczą pojazdu z każdym załogantem wyszkolonym w 100% w swojej głównej specjalizacji. Niektóre charakterystyki pojazdu można ulepszyć dzięki premii dowódcy do głównej specjalizacji, atutom załogi i specjalnym przedmiotom w grze.
W trakcie wydarzenia Mirny: Utracona nadzieja możecie pozyskać różne niesamowite i makabryczne style 3D za złoto ze sklepu w grze. Trzy z tych stylów 3D nawiązujących do Mirny-13 jest zupełnie nowych:
Interaktywne obrazy na oficjalnej stronie WoT
Odszyfrujcie Szpule #1, #5 i #9, aby złapać trzy specjalne naklejki wprost ociekające mroczną esencją Mirny-13.
Wygrajcie na Trudnym i Koszmarnym poziomie trudności, aby zdobyć odznaki i odszyfrujcie wszystkie 15 Szpul, aby otrzymać medal!
Pod wpływem dalszych zmian Mirny-13 stało się jeszcze dziwniejsze i bardziej obce, co znalazło również swoje odzwierciedlenie w muzyce. Posłuchajcie utworów i poczujcie atmosferę tego mrocznego i wypaczonego miejsca!
Powodzenia, Dowódcy! Grajcie jako drużyna, zmierzcie się z potężnymi przeciwnikami i bossami, odkryjcie sekrety Mirny-13 i zdobądźcie Obsydian wraz z innymi świetnymi nagrodami!
ź: WoT