Zbliża się sezon XI Przepustki bitewnej.
Siła ognia
Tryb przemieszczania jest przeznaczony do poruszania się po mapie i nawiązywania kontaktu z przeciwnikiem ze średniego dystansu w potyczkach, które nie wymagają doskonałej celności. W tym trybie czas przeładowania wynosi 6,8 s, a jego współczynnik uszkodzeń na minutę to 3176. Na ten ostatni współczynnik trzeba brać poprawkę, bowiem nie wszystkie uszkodzenia dosięgną celu z uwagi na niską celność działa, długi czas celowania i 3 stopnie kąta opuszczenia lufy. Idealne warunki do prowadzenia ognia to płaski teren lub celowanie w górę. Można „zwiększyć” opuszczenia działa za pomocą techniki „rozbujania kadłuba” (ang. hull rocking): Ruszacie do przodu, gwałtownie się zatrzymujecie i w tej samej chwili, – gdy siła bezwładności obniży działo – oddajecie strzał. Choć walka w trybie przemieszczania się to nie najgorszy pomysł, to jednak pozbawia Was chirurgicznej precyzji i zalet trybu ostrzału.
Tryb ostrzału doskonale sprawdza się podczas prowadzenia ognia z dalekiego dystansu. Mechanika tego trybu generalnie pozostaje podobna do tej z wysokopoziomowych szwedzkich niszczycieli czołgów. Tryb ten zwiększa celność do 0,25 m, co pozwala Wam na trafienie z daleka nawet najmniejszych celów i zwiększa opuszczanie działa do −12 stopni. Jak należało oczekiwać, tryb ma też sporo wad, takich jak zmniejszona prędkość ruchu, dłuższy czas przeładowania i mniejszy średni współczynnik uszkodzeń na minutę 2274 oraz większy rozrzut podczas ruchu pojazdu.
Przełączenie między trybem przemieszczania i ostrzału zajmuje trzy sekundy, zaś przeciętna ilość uszkodzeń jak i penetracja są takie same dla obu.
Żywotność
KPz 3 Projekt 07 HK ma porządny pancerz jedynie z na przedniej górnej płycie pancerza pojazdu. Jest szansa, że kilka pocisków zrykoszetuje na Waszym pancerzu, lecz nie możecie na tym polegać – a szczególnie w przypadku starć z przeciwnikiem dysponującym większym kalibrem. Wszystko powyżej 135 mm jest problematyczne dla górnej płyty, a boki są wrażliwe na kaliber powyżej 90 mm. Kluczem do przetrwania jest bardzo dobry kamuflaż, który pozwala na rozgrywkę z ukrycia.
Mobilność
KPz 3 Projekt 07 HK może pochwalić się doskonałą mobilnością. Najlepiej wykazuje to tryb przemieszczania, dzięki któremu pojazd osiąga dużą prędkość maksymalną 65 km/h i jest w stanie z łatwością brać zakręty. Wykorzystajcie te cechy na swoją korzyść i zajmujcie kluczowe pozycje, zmieniajcie flanki i gładko docierajcie na pozycje, by ostrzeliwać zbliżających się przeciwników. Oczywiście te atrybuty boleśnie odczują zmianę na tryb ostrzału, w którym maksymalna prędkość spada do 20 km/h – w każdym razie nie będziecie wykorzystywać tego trybu do długich podróży.
Wyposażenie
Atuty załogi