hello
W tym szeroko zakrojonym wydarzeniu klany i gracze zbierają punkty sławy.
Gracze mogą zbierać punkty sławy w zamian za uczestnictwo w bitwach. Punkty te można wymienić w dowolnym momencie podczas trwania wydarzenia na osobiste premie, które mogą zwiększyć liczbę zdobywanych osobistych punktów sławy. Po zakończeniu wydarzenia zebrane przez gracza punkty sławy mogą zostać wymienione na różne nagrody.
Po każdej bitwie gracze otrzymają różnorakie zasoby, które można wykorzystać w Warsztacie w celu uzyskania pojazdów premium.
Klany będą zdobywać punkty sławy zarówno w bitwie jak i za wypełnianie specjalnych warunków.
W dowolnym momencie podczas trwania wydarzenia klan może użyć specjalnej mechaniki, która konwertuje klanowe punkty sławy na punkty badań.
Punkty badań można zainwestować w różne technologie przyspieszające zbieranie klanowych punktów sławy i ułatwiające klanom działania na mapach.
Klany, które rozważnie zainwestują swoje punkty sławy będą zdobywać ich coraz więcej w bitwach.
Klany, które optymalnie dysponowały swoimi środkami, zbierając punkty sławy oraz inwestując je w technologie, a także osiągnęły dobre wyniki w bitwach, maja największe szanse na osiągnięcie sukcesu podczas wydarzenia.
1.1. Wydarzenie zaczyna się o 09:00 CET, 16 stycznia a kończy o 09:00 CET, 27 stycznia.
1.2. Wydarzenie to nie będzie podzielone na etapy i nie będzie miało przerw.
1.3. Wszystkie klany (te już istniejące jak i nowo utworzone) będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu.
1.4. Mapa będzie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny. Dostęp do zaawansowanego i elitarnego frontu jest ograniczony.
1.5. Bunty są wyłączone.
1.6. Wszystkie bitwy rozgrywane będą w formacie absolutnym: 15 na 15, pojazdami poziomu X.
1.7. Czas trwania bitwy będzie wynosić 15 minut.
1.8. „Mgła wojny” będzie włączona.
1.9. Kary za niestawienie się w bitwie będą włączone.
1.10. Dochody prowincji w złocie będą wyłączone. Prowincja dostarczy swojemu właścicielowi 1 do 2 specjalnych premii.
1.11. Właściciel prowincji nie może brać udziału w turniejach o prowincje inwazyjne, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje.
1.12. Klany mogą aplikować o turnieje inwazyjne na terytorium podstawowego frontu oraz o aukcje inwazyjne na zaawansowanym oraz elitarnym froncie, pod warunkiem, że posiadają terytoria na jakichkolwiek frontach.
1.13. Klany nie mogą atakować inwazyjnych prowincji na lądzie na terytorium podstawowego frontu.
1.14. Klany mogą atakować drogą lądową inwazyjne aukcje na zaawansowanych i elitarnych frontach.
1.15. Sztaby są wyłączone. Dywizje można tworzyć w każdej prowincji.
1.16. Dywizje można tworzyć za darmo.
1.17. Moduły dywizji są włączone, ale ograniczone. Wszystkie dywizje są automatycznie wyposażone w moduł batalionu inżynieryjnego, który zmniejsza ograniczenie ruchu pomiędzy posiadanymi prowincjami o 50%.
1.18. Prowincje startowe na terytorium frontu podstawowego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew inwazyjnych.
1.19. Maksymalna liczba uczestników turnieju inwazyjnego wynosi 32.
1.20. W pierwszym dniu „ponownego podziału świata” maksymalna liczba uczestników turniejów inwazyjnych wyniesie 16.
1.21. Prowincje startowe na terytoriach frontów zaawansowanego i elitarnego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie.
1.22. Maksymalna liczba uczestników aukcji inwazyjnej na terytorium frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium frontu elitarnego 8.
1.23. Przesunięcie bitwy o 15 minut jest włączone w 50% prowincji.
1.24. Blokada pojazdów jest włączona w bitwach o prowincje frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 144 godziny.
1.25. Mapy: Klasztor, Urwisko, El Haluf, Granica imperium, Ensk, Zatoka rybacka, Autostrada, Himmelsdorf, Karelia, Charków, Lakeville, Dębina, Malinowka, Kopalnie, Murowanka, Pilzno, Prochorowka, Redshire, Ruinberg, Piaszczysta rzeka, Cichy Brzeg, Stepy, Studzianki, Westfield.
W ramach Narodzin przemysłu wykorzystane będą różne złożone mechaniki (podobne do tych z poprzednich wydarzeń). Zwięzły glosariusz umieszczony poniżej został skompilowany w celu lepszego zrozumienia użytych mechanik opisanych w tym artykule:
Podczas Narodzin przemysłu specjalna mechanika i narzędzia będą dostępne w kliencie gry. Pozwalają one na wykorzystanie specjalnych zasobów otrzymywanych po bitwach w celu konstruowania pojazdów premium poziomów VII-VIII, otrzymywanych na mapie globalnej.
Warsztat znajduje się na ekranie klanu.
Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne zasoby.
Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
Zasoby zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia elementów. Elementów można użyć do konstrukcji pojazdów premium.
Pojazdy, które można uzyskać z Warsztatu w wydarzeniu Narodziny przemysłu:
Złom to podstawowy zasób, którego można użyć, by otrzymać inne zasoby. W warsztacie złom można wykorzystać w celu otrzymania różnych zasobów: metale żelazne, metale nieżelazne i części zamienne. Proces przekształcania złomu na inne zasoby jest błyskawiczny.
Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na elementy. To proces natychmiastowy, ale ilość otrzymanych zasobów będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.
Zasoby wykorzystywane są przy składaniu następujących elementów: części silnika, opancerzenia, uzbrojenia, metalowych elementów oraz narzędzi.
Otrzymane elementy wykorzystane są do konstrukcji pojazdów premium.
Konstrukcja zajmuje trochę czasu.
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot (włączając pojazdy). Jednak jest możliwość nastawienia kolejki produkcyjnej.
Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), zasoby zostaną w całości zwrócone do magazynu.
Warsztat będzie dostępny aż do końca okresu wymiany punktów sławy na bonusowe nagrody (13 lutego, 2020, 09:00 CET).
Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane zasoby zostaną usunięte.
Skonstruowane pojazdy zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na nagrody bonusowe i podsumowania aukcji obligacji.
W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów.
Te moduły będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.
Na pojeździe może być zamontowany tylko jeden moduł eksperymentalny. Będzie on aktywny tylko przez jedna bitwę (moduły nie zostanie usunięty w przypadku technicznego zwycięstwa).
Zamontowanego modułu nie można usunąć ani wymienić, więc używajcie ich z rozwagą.
Moduły eksperymentalne nie mogą być montowane na działach samobieżnych.
Wszyscy gracze otrzymają 18 modułów eksperymentalnych (po 3 szt. każdego). Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia. Używajcie ich tylko w ważnych bitwach!
Podczas bitwy, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
MODUŁ | EFEKT |
---|---|
System kontroli ognia | +30% do stabilizacji działa -5% do wytrzymałości pojazdu |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu +30% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do uszkodzeń alfa +20% do czasu celowania (dłuższy czas celowania) |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +5% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
Trzy fronty charakteryzują się różnymi warunkami dostępu, liczbą osobistych i klanowych punktów sławy, które oferują oraz różnymi strategicznymi mechanikami.
Każda prowincja na mapie globalnej oferuje 1 do 2 premii, które dają strategiczna przewagę klanowi, który je otrzyma.
Przydzielanie premii w prowincjach pozostaje niezmienne w czasie trwania wydarzenia.
5.1.1. Na froncie podstawowym punkty sławy są przyznawane tylko za bitwy.
5.1.2. Zgłoszenia do inwazji na terytorium frontu podstawowego są dostępne dla każdego klanu, który posiada przynajmniej 15 członków z pojazdami X poziomu.
5.1.3. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji jednocześnie dostępnych dla frontu podstawowego wynosi 6 (jeśli klan posiada ponad 90 członków z pojazdami X poziomu).
5.1.4. Na terytorium frontu podstawowego dostępne są dynamiczne inwazje. Jednocześnie zgłoszenia do inwazji na tym froncie mogą być wysyłane przez klany, które już posiadają prowincje na dowolnym froncie.
5.1.5. Front podstawowy składa się z 636 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CET) do 22:00 (CET).
5.2.1. Na froncie zaawansowanym punkty sławy można zdobyć zarówno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.
5.2.2. Istnieją cztery sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu zaawansowanego:
5.2.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 10% bonusu do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego – zob. punkt 9 zasad).
5.2.4. Posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym jest nagradzane punktami sławy. Ich liczba maleje z każdym dniem jej posiadania. Punkty sławy są dodawane podczas obliczania następnej tury po zakończeniu bitew o prowincję. Jeśli klan opuści mapę przed obliczeniem tury, nie otrzyma tych punktów sławy klanu.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 3000 |
3 | 2000 |
4 | 1000 |
5+ | 0 |
Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 punktów sławy klanu. Jeśli klan posiada prowincję w drugim dniu, otrzymuje 3000 punktów sławy klanu; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni 2000 punktów sławy klanu itd.
5.2.5. Kiedy prowincja jest zajmowana wiele razy (z wyłączeniem zajęcia po inwestycji), bonus nie zmienia się – tak, jakby klan posiadał prowincję. Na przykład, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 1000 punktów sławy klanu za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 punktów sławy klanu za następny dzień.
5.2.6. Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji i jeśli zostanie ona ponownie zajęta, przychody są naliczane od nowa.
5.2.7. Front zaawansowany składa się ze 160 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CET) do 22:00 (CET).
5.3.1. Na froncie elitarnym punkty sławy można zdobyć za bitwy, za posiadanie prowincji i za liczbę posiadanych prowincji.
5.3.2. Istnieją dwa sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu elitarnego:
5.3.3. Prowincje frontu elitarnego zapewniają 20% bonusu do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego: zob. punkt 8 zasad).
5.3.4. Przez analogię do prowincji frontu zaawansowanego i punktu 5.2.4 zasad, ta liczba również zmniejsza się po każdym dniu posiadania. Punkty sławy są dodawane podczas obliczania następnej tury po zakończeniu bitew o prowincję.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12 000 |
2 | 9000 |
3 | 6000 |
4 | 3000 |
5+ | 0 |
5.3.5. Klany posiadające grupy prowincji na terytorium frontu elitarnego zdobywają punkty sławy klanu. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadające 4 lub więcej prowincji na terytorium Frontu elitarnego są nagradzane punktami sławy klanu w zależności od liczby prowincji posiadanych po zakończeniu wszystkich bitew w prowincjach.
LICZBA PROWINCJI POSIADANYCH PRZEZ KLAN | NAGRODA W PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | 0 punktów |
2 | 0 punktów |
3 | 0 punktów |
4 | 18 000 punktów |
5 | 18 000 punktów |
6 | 36 000 punktów |
7 | 36 000 punktów |
8+ | 90 000 punktów |
Punkty sławy klanu otrzymywane za posiadanie grup prowincji są dodawane na koniec dnia rozgrywek (o 03:00 CET). Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie punkty sławy klanu, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji.
Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew o prowincje, a następnie opuści mapę globalną (rozpoczynając inwestycję), otrzyma punkty sławy klanu.
5.3.6. Blokada pojazdów jest włączona w bitwach o prowincje frontu elitarnego.
5.3.7. Front elitarny składa się z 15 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CET) do 22:00 (CET).
Klan może użyć różnych bonusów i technologii, aby przyśpieszyć tempo zdobywania punktów sławy.
Są one podzielone na dwie grupy: Technologie, które można kupić w laboratorium za punkty badań lub otrzymać jako nagrodę za wykonanie zadań klanowych oraz bonusy, które można otrzymać, zajmując i utrzymując prowincje zapewniające takie bonusy. Skutki działania bonusów i technologii sumują się. Więcej szczegółów znajduje się w punktach 6.3 i 6.4 zasad.
6.1.1. Inwestowanie to specjalna mechanika służąca do zamiany punktów sławy klanu na punkty badań (po pewnym kursie wymiany). Kurs wymiany można poprawić, używając odpowiednich technologii.
6.1.2. Zebrane punkty sławy klanu można wymienić w całości lub w części. Im więcej punktów sławy jest wymienianych, tym wyższy jest kurs wymiany. Liczbę wymienianych punktów sławy można ustalić, rozpoczynając inwestycję.
6.1.3. Podczas użycia tej mechaniki wszystkie zgłoszone (nierozstrzygnięte) oferty na aukcjach są wycofywane, a klan opuszcza mapę globalną. Wszystkie zebrane punkty sławy klanu są zamieniane na punkty badań. Tylko dowódca klanu lub oficerowie wykonawczy mogą używać funkcjonalności inwestowania.
6.1.4. W zasadzie, zamiana punktów sławy na punkty badań jest dokonywana po przeliczeniu dla najbliższej tury.
6.1.5. Inwestowania nie można rozpocząć, jeśli w prowincjach, w których klan ma wyznaczone bitwy, zaczęło się już okno czasowe.
6.1.6. Po zakończeniu inwestowania przywracana jest możliwość zdobycia pełnego bonusu z prowincji frontów zaawansowanego i elitarnego (punkty 5.2 i 5.3 zasad).
6.1.7. Zamiana punktów sławy na punkty badań jest nieodwracalna, co oznacza, że punktów badań nie można zamienić na punkty sławy. Zalecamy mieć to na uwadze, szczególnie pod koniec wydarzenia.
6.2.1. Laboratorium jest specjalnym sklepem, w którym punkty badań można wydać na różne technologie.
6.2.2. Wszystkie aktualnie aktywne ulepszenia klanu można zobaczyć w laboratorium.
6.3.1. Każda prowincja na mapie wydarzenia zapewnia do dwóch różnych bonusów.
6.3.2. Bonusy są aktywowane po zajęciu przez klan prowincji i kończą się, kiedy klan przestaje być posiadaczem prowincji.
6.3.3. Jeśli klan posiada kilka prowincji dających ten sam bonus, efekty bonusów nie kumulują się. Klan otrzymuje efekt tylko z najbardziej skutecznego bonusu. Na przykład, jeśli klan posiada dwie prowincje, z których jedna zapewnia bonus +3% do klanowych punktów sławy, a druga zapewnia bonus +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu uzyskają tylko bonus +10% do zdobytych punktów sławy. (To tyczy się również darmowych inwazji na zaawansowanym froncie, które są ograniczone do jednej).
6.4.1. Daną technologię można otrzymać jeden raz w ciągu wydarzenia i pozostaje ona aktywna do zakończenia wydarzenia.
6.4.2. Technologia zaczyna działać zaraz po jej kupieniu w laboratorium lub po otrzymaniu jej przez klan za wypełnienie zadania klanowego.
6.4.3. Efekty kilku technologii tego samego typu sumują się. Dlatego, jeśli klan zdobędzie technologię zapewniającą +5% do klanowych punktów sławy, a potem zdobędzie technologię zapewniającą +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu otrzymają bonus +15% do zdobywanych przez siebie klanowych punktów sławy.
6.4.4. Koszt technologii może się zmieniać w zależności od liczby klanów, które ją kupiły. Im więcej klanów zdobędzie konkretną technologię, tym tańsza się ona stanie dla klanów, które jej jeszcze nie posiadają.
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | ✔ | + Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | ✔ | + Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | ✔ | + Fronty: podstawowy |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | ✔ | — |
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terytorium frontu elitarnego | ✔ | + Fronty: elitarny |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ✔ | — |
Skrócony czas blokady pojazdu | ✔ | — |
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ✔ | — |
Zwiększony bonus za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy | ✔ | — |
7.1. Gracze mogą wymieniać osobiste punkty sławy na premie osobiste, które przyspieszają zdobywanie osobistych punktów sławy.
7.2. Premia osobista za osobiste punkty sławy zostaje aktywowana w momencie jej otrzymania.
Prosimy pamiętać, że wyżej wspomniana wymiana jest nieodwracalna, więc wymieniajcie punkty osobiste z rozwagą.
Strategiczne podejmowanie decyzji pozwoli Wam zarobić więcej punktów sławy i osiągać wyższe miejsca w klasyfikacji wydarzenia, a nieprzemyślane dysponowanie zasobami może Was posłać w dół listy.
8.1. Gracze muszą użyć aukcji inwazyjnych, aby dostać się na front zaawansowany i elitarny.
8.2. Są dwa sposoby na wzięcie udziału w aukcji inwazyjnej: uzyskanie dostępu do niej za pomocą technologii lub bonusów, albo złożenie oferty w punktach sławy klanu.
8.3. Główną cechą aukcji inwazyjnych jest to, że może w niej zwyciężyć więcej niż jeden uczestnik. Po aukcji jej zwycięzcy spotykają się w turnieju. Zwycięzca turnieju walczy z właścicielem prowincji. Maksymalna liczba zwycięzców aukcji zależy od frontu – 16 zwycięzców dla frontu zaawansowanego i 8 zwycięzców dla frontu elitarnego.
8.4. 8 zgłoszeń do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i 4 zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym są zarezerwowane dla klanów, które uzyskały dostęp, zajmując prowincję z odpowiednim bonusem lub kupując dany bonus w laboratorium.
8.5. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew wszystkie klany mogą zgłosić oferty na aukcję inwazyjną wyrażone w punktach sławy klanu lub zgłosić chęć inwazji, używając posiadanych bonusów klanu i technologii.
8.6. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. W jej skład wchodzą klany, które zgłaszają się do aukcji inwazyjnej za pomocą bonusów i technologii, klany, które złożyły najwyższe oferty w punktach sławy klanu i klany, które atakują daną prowincję „z lądu”.
Przykład: 23 klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej frontu zaawansowanego. 2 klany posiadają prowincje zapewniające odpowiedni bonus, a 4 wykupiły zgłoszenia w laboratorium. 14 klanów złożyło oferty w klanowych punktach sławy, a 3 zaatakowały tę prowincję „z lądu”. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Obejmie ona 6 klanów, które posiadają odpowiednie bonusy (2 klany posiadające prowincje i 4 klany, które wykupiły technologię), 10 klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i 3 klany, które zaatakowały prowincję „z lądu”. 4 klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie biorą udziału w turnieju.
8.7. Jeśli kilka klanów złoży identyczne oferty, priorytet otrzymuje klan, który złożył ofertę najwcześniej.
Przykład: 10 klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Oprócz tego do aukcji zgłosiły się dwa klany posiadające odpowiednią technologię. W tym przypadku aukcję wygra 8 klanów – 2 klany posiadające technologię i 6 klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.
8.8. Wszystkie przegrane oferty zostają zwrócone klanom.
8.9. Bitwy pomiędzy zwycięzcami aukcji i klanami, które atakują prowincję „z lądu” są rozgrywane według standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendentów. Oprócz tego do osobistych i klanowych punktów sławy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mnożnik x5.
9.1. W ramach wydarzenia klany współzawodniczą o punkty sławy, aby sięgnąć po najcenniejsze nagrody.
9.2. Zarówno klany jak i gracze zdobywają punkty sławy w bitwach.
9.3. W jednej bitwie wszyscy gracze jednej drużyny zdobywają taką samą liczbę punktów sławy, na które wpływa też współczynnik osobistej premii, unikatowy dla każdego gracza.
9.4. Wzór na obliczenie liczby punktów sławy zdobywanych w bitwach:
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje pretendentów do prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem na wszystkich frontach | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
<=1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
>=1451 | 2,0 |
9.5.1. W ramach tego wydarzenia osobiste punkty sławy można zdobywać tylko w bitwach.
9.5.2. W trakcie wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na bonusy osobiste.
9.5.3. Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na bonusy w postaci nagród.
9.6.1. Punkty sławy klanu można zdobywać, walcząc w bitwach i spełniając specjalne warunki na frontach zaawansowanym i elitarnym.
9.6.2. Dziennik zdobywanych punktów sławy klanu jest dostępny w profilu klanu na portalu klanów.
9.6.3. Jeśli klan posiadający mniej punktów sławy klanu pokona klan posiadający więcej punktów sławy (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty), 0% różnicy w punktach sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty) zostaje przekazanych od klanu pokonanego do zwycięskiego. Technologie mogą zwiększyć tę liczbę do 4% różnicy w punktach sławy klanu.
Przykład: 2 klany rozegrały bitwę. Zwycięski klan ma na końcu bitwy 1000 punktów sławy klanu, a przegrany klan ma 101 000 punktów sławy klanu. Różnica w liczbie ich punktów sławy wynosi 100 000. 3% tej różnicy wynosi 3000. Zatem pokonany klan straci 3000 punktów sławy klanu, które zostaną przekazane zwycięskiemu klanowi.
9.6.4. Punkty sławy klanu można wydawać na aukcjach inwazyjnych na frontach zaawansowanym i elitarnym. System aukcji jest wyjaśniony w punkcie 5 zasad.
9.6.5. Punkty sławy klanu można wymienić na punkty badań w całości lub częściowo za pomocą mechaniki inwestowania.
9.6.6. Punkty sławy klanu z uwzględnieniem zainwestowanych punktów są wyświetlane na mapie globalnej, co pozwala na ocenę przeciwników pod względem liczby punktów sławy wydanych na technologie i pod względem tempa zdobywania punktów sławy.
9.7. Ustawiane bitwy są zabronione przez Regulamin. Klany i gracze, którzy naruszą te zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.
9.8. W przypadkach spornych związanych z dodawaniem punktów sławy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja rezerwuje sobie prawo do zażądania dostarczenia powtórek z bitwy, zrzutów ekranu i innych informacji związanych z bitwą. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zalecamy użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.
Klany będą miały możliwość inwestowania punktów sławy klanu w punkty badań przy specjalnym, korzystniejszym kursie wymiany, przy spełnionych pewnych warunkach: jeśli klan rozegra w wydarzeniu bitwy przez przynajmniej 4 dni, nie dokonując uprzednio inwestycji,
otrzyma specjalną ofertę zainwestowania dającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna przez 24 godziny i może zostać złożona klanowi tylko raz w ciągu wydarzenia.
12.1. Przed rozpoczęciem wydarzenia wszystkie klany otrzymują 15 punktów badań, które mogą wydać na technologie w laboratorium.
12.2. Pierwszego dnia wydarzenia wszystkie prowincje na froncie podstawowym mają status startowych. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji to 16.
12.3. Po zakończeniu bitew inwazyjnych w prowincjach startowych zostaną włączone dynamiczne prowincje startowe frontu podstawowego. Maksymalna liczba zgłoszeń do tego typu inwazji wynosi 32.
12.4. Drugiego dnia wydarzenia zostaną otwarte dynamiczne aukcje inwazyjne na terytoriach frontów zaawansowanego i elitarnego.
12.5. Ostatniego dnia wydarzenia (27 stycznia), po zakończeniu bitew w turniejach inwazyjnych nowe dynamiczne prowincje startowe i aukcje inwazje nie będą tworzone.
12.6. 27 stycznia o 09:00 CET mapa zostanie zamrożona, a wydarzenie zakończy się i rozpocznie się końcowe podliczanie wyników wydarzenia.
12.7. Proces wręczania nagród i otwarcie dostępu do wymiany obligacji na pojazdy rozpocznie się 29 stycznia.
Uwaga: data otrzymania nagród może ulec zmianie.
13.1. Suma kar jest obliczana na podstawie całkowitej liczby punktów sławy klanu, wliczając w to złożone, ale niewygrane oferty.
13.2. Punkty sławy klanu są odejmowane z konta klanu. Dlatego po nałożeniu kar i rozstrzygnięciu aukcji konto klanu może wskazywać ujemną liczbę punktów sławy klanu.
LICZBA BITEW W OKRESIE ROZLICZENIOWYM, W KTÓRYCH KLAN SIĘ NIE POJAWIŁ | MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | -10% | |
3 | 3 | -10% | |
4 | 1 | -10% |
Nagrody przyznawane w wydarzeniu dzielą się na nagrody osobiste i klanowe, a przyznawane są na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich Alejach sławy. Dodatkowo wszyscy uczestnicy wydarzenia, którzy zdobyli osobiste punkty sławy, będą mogli je wymienić na bonusowe nagrody.
Tylko klany i gracze, którzy weszli do Alei Sław, zostaną uwzględnieni podczas obliczania nagradzanego odsetka klanów i graczy, którzy otrzymają końcowe nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.
14.1.1. W nagrodę za miejsce zajęte w klasyfikacji osobistej gracze mogą otrzymać styl 3D Grafit dla Object 907, styl Stal damasceńska, obligacje, odznaki oraz możliwość wymiany obligacji na pojazd-nagrodę.
14.1.2. Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej:
Należy zwrócić uwagę, że sumy obligacji podane poniżej są podane ze współczynnikiem zależnym od miejsca zajmowanego przez klan. Z tego powodu nagroda może zostać pomnożona nawet do siedmiu razy!
MIEJSCE | OBLIGACJE |
---|---|
0%–1% | 1000 |
1%–2% | 950 |
2%–3% | 900 |
3%–5% | 850 |
5%–10% | 800 |
10%–15% | 750 |
15%–20% | 700 |
20%–25% | 600 |
25%–50% | 500 |
50%–75% | 250 |
NAGRODA | WARUNKI |
---|---|
Bohater Narodzin przemysłu Nagroda dla członków klanu, którzy zajęli pierwsze miejsce w wydarzeniu Narodziny przemysłu. | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. |
Najlepsza 10 Narodzin przemysłu Nagroda dla członków klanów, które znalazły się w pierwszej dziesiątce w wydarzeniu Narodziny przemysłu na mapie globalnej. | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej dziesiątce na końcu wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. Nie przyznaje się zdobywcom nagrody „Bohater Narodzin przemysłu”. |
Najlepsza 100 Narodzin przemysłu Nagroda dla członków klanów, które znalazły się w pierwszej setce w wydarzeniu Narodziny przemysłu na mapie globalnej. | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej setce na końcu wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. Nie przyznaje się zdobywcom nagrody „Bohater Narodzin przemysłu” ani „Najlepszej 10 Narodzin przemysłu”. |
Uczestnik Narodzin przemysłu Nagroda pamiątkowa za aktywny udział w wydarzeniu Narodziny przemysłu. | Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Narodziny przemysłu. |
Epickie zwycięstwo Nagroda dla członków klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu. | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu (na koniec wydarzenia). Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. |
ODZNAKA | WARUNKI | |
---|---|---|
![]() |
Legenda mapy globalnej Przyznawana za wyjątkowe osiągnięcia na mapie globalnej. | 1. Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. 2. Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu Narodziny przemysłu dla klanu będącego wśród 1% najlepszych klanów. |
![]() |
Bohater Narodzin przemysłu Przyznawana za znalezienie się wśród najlepszych 10% klanów w wydarzeniu Narodziny przemysłu na mapie globalnej. | 1. Należy być członkiem klanu, który znalazł się wśród 10% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. 2. Należy rozegrać przynajmniej 5bitew w wydarzeniu Narodziny przemysłu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. |
Wszyscy gracze, którzy zajmą pierwsze 4000 miejsc w klasyfikacji osobistej na koniec wydarzenia, otrzymają styl 3D Grafit dla Object 907.
Wszyscy gracze, którzy zajmą pierwsze 10% miejsc w klasyfikacji osobistej na koniec wydarzenia, otrzymają styl Stal damasceńska.
Styl ten może być wykorzystany na pojazdach poziomów VIII, IX i X. Można go stosować wielokrotnie na różnych pojazdach z tych poziomów bez ograniczeń.
Gracze, którzy otrzymają nagrodę „Bohater Narodzin przemysłu” oraz odznakę, dostaną również zestaw podobnych naklejek (6 szt.).
14.2.1. W tym wydarzeniu osobiste punkty sławy można wymienić na różne bonusy.
14.2.2. Po zakończeniu wydarzenia cena pojazdów-nagród wyrażona będzie w osobistych punktach sławy. Ich koszt będzie się równał liczbie osobistych punktów sławy zdobytych przez gracza, który zdobył 11 000 miejsce w Alei sław. Poza osobistymi punktami, gracze będą potrzebować 4000 obligacji, aby otrzymać pojazd-nagrodę. Pojazdy do wyboru (poziom X):
14.2.3. Można wybrać jedynie pojazd, którego nie macie w garażu.
14.2.4. Wszystkie pojazdy-nagrody posiadają zestaw personalizujący „Weteran”.
Wszystkie bonusy-nagrody i ich koszty w osobistych punktach sławy będą dostępne wyłącznie w kliencie gry na ekranie klanowym .
14.2.6. Możliwość wymiany punktów sławy na bonusowe nagrody będzie możliwa do 09:00 (CET), 13 lutego.
Dyrektywy
WAŻNE! Należy zwrócić uwagę, że mechaniki tego wydarzenia są nieodwracalne i mogą mieć wpływ na postęp klany w ramach wydarzenia. Odnosi się to również do niedozwolonych działań podjętych przez oficerów klanowych oraz zhakowanych kont. Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących trzech wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
- Dla dowódców klanów: bądźcie ostrożni przy wyborze graczy mających dostęp do uprawnień oficerów i działań na mapie. Dobrym pomysłem jest ograniczenie liczby takich graczy na czas trwania wydarzenia.
- Nigdy nie przekazujcie swojego konta osobom trzecim – jest to niebezpieczne i narusza zasady gry.
- Mocno zalecamy zmianę hasła do konta przed rozpoczęciem wydarzenia.
14.3.1. W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
MIEJSCE | WSPÓŁCZYNNIK KLANU |
---|---|
0%–1% | 7 |
1%–2% | 6,5 |
2%–3% | 6 |
3%–5% | 5,5 |
5%–10% | 5 |
10%–15% | 4 |
15%–20% | 3 |
20%–25% | 2,5 |
25%–50% | 2 |
50%–75% | 1 |
75%–100% | 1 |
W ten sposób, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) *5 (współczynnik klanu) = 4000 obligacji.
14.3.2. Gracz otrzymuje mnożnik klanu wyłącznie od klanu, do którego należy w chwili zakończenia wydarzenia, jeśli spełniono następujące warunki: Gracz stoczył co najmniej 5 bitew w wydarzeniu jako członek wybranego klanu, licząc od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu.
14.3.3. W przeciwieństwie do innych nagród, złoto w grze będzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek graczy.
Całkowita pula nagród wyniesie 8 415 000 szt. złota i zostanie rozdzielona pomiędzy klany według następującego schematu:
MIEJSCE | NAGRODA (złoto) |
---|---|
1 | 200 000 |
2 | 150 000 |
3 | 100 000 |
4 | 95 000 |
5 | 90 000 |
6 | 85 000 |
7 | 80 000 |
8 | 75 000 |
9 | 70 000 |
10 | 65 000 |
Miejsce | NAGRODA (złoto) |
---|---|
11 | 64 000 |
12 | 63 000 |
13 | 62 000 |
14 | 61 000 |
15 | 60 000 |
16 | 59 000 |
17 | 58 000 |
18 | 57 000 |
19 | 56 000 |
20 | 55 000 |
Miejsce | NAGRODA (złoto) |
---|---|
21 | 54 000 |
22 | 53 000 |
23 | 52 000 |
24 | 51 000 |
25—45 | 50 000 |
46—75 | 40 000 |
76—135 | 30 000 |
136—195 | 20 000 |
196—330 | 10 000 |
14.4. Jeśli turniej Rywalizacji klanów następuje po tym wydarzeniu, pierwsza 6 klanów zostanie zaproszona bezpośrednio, a dla pozostałych klanów zostaną otwarte kwalifikacje. Uczestnictwo będzie ograniczone do graczy, którzy znaleźli się w Sali chwały dla tego wydarzenia.
Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i starać się wygrać pojazdy-nagrody X poziomu.
15.1. Aukcja rozpoczyna się wraz z otwarciem okna wymiany osobistych punktów sławy na pojazdy w dniu 30 stycznia, 09:00 CET i kończy się 12 lutego, 09:00 CET.
Uwaga: data rozpoczęcia aukcji może ulec zmianie.
15.2. Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i złożyć ofertę w wysokości przynajmniej 5000 obligacji.
Prosimy zauważyć, że osobiste punkty sławy można wymienić na obligacje i użyć w aukcji.
15.3. Gracz może wycofać swoją ofertę w dowolnym momencie i złożyć inną ofertę.
15.4. Po zakończeniu aukcji gracze, którzy złożyli 1200 najwyższych ofert otrzymają pojazd, który wybrali podczas trwania aukcji. Te pojazdy zostaną przyznane 14 lutego. Jednak ta data może ulec zmianie.
15.5. W przypadku, gdy kilku graczy złożyło najniższą ofertę wśród przyjętych, tylko oferty złożone najwcześniej zapewnią otrzymanie pojazdu.
15.6. Złożone oferty, które nie wygrały zostaną zwrócone graczom, którzy je złożyli.