hello
Nadeszło nasze wydarzenie Misja na Marsa! W tym przewodniku wprowadzimy Was w arkana marsjańskich kontenerów, przedstawimy specjalne wyzwanie i przyjrzymy się z bliska przedmiotom z górnej półki, w tym pojazdom premium i elementom personalizacji, które możecie znaleźć w marsjańskich kontenerach. Stworzyliśmy też instrukcję, jak grać nowiutkim IX
TL-7.
Dostępne od 11 maja o 15:00 CEST do 22 maja o 03:00 CEST (UTC+2)
1 dzień konta premium WoT | 1 rezerwa osobista: +50% do kredytów przez 1 godzinę |
3 dni konta premium WoT | 1 rezerwa osobista: +50% PD przez 1 godzinę |
7 dni konta premium WoT | 1 rezerwa osobista: 200% wolnych PD i PD załogi przez 1 godzinę |
1misja 5× PD | 1 Podręcznik szkoleniowy (losowa nacja) |
3 misje 5× PD | 1 osobisty podręcznik szkoleniowy |
5 misji 5x PD | 250 000 kredytów |
500 000 kredytów |
1 Podręcznik szkoleniowy (losowa nacja) | 1 osobisty podręcznik szkoleniowy |
1 podręcznik uniwersalny |
9 naklejek Obcy | 9 naklejek Ku przestworzom |
9 naklejek Człowiek z Marsa | 9 naklejek Prom kosmiczny |
9 naklejek Wostok-1 | Styl 2D Normalny lot |
Styl 2D Nieważkość | Styl 2D Ad Astra |
Styl 2D Obserwacja księżyca | Stylo 2D Podbijaj galaktyki |
Styl 2D Pierwszy lot w kosmos | Styl 2D W kosmos! |
Styl 2D Do góry | Skórka dla załogi: Thomas Farmer |
Skórka dla załogi: Paweł Bykowski | Skórka dla załogi: Malcom Harland |
Skórka dla załogi: Fiodor Simończuk | Skórka dla załogi: James Lagvik |
Pamiętajcie, że w Belgii – zgodnie z lokalnymi przepisami – marsjańskie kontenery nie są dostępne w sprzedaży.
Dostępne od 11 do 22 maja. Prime Time: 11:00–23:00 CEST (UTC+2)
Gdy macie TL-7, możecie wziąć udział w naszym wyzwaniu Misji na Marsa! Nie przegapcie szansy uszczknięcia czegoś z puli nagród 140 000! Ruszajcie do bitwy w podanych wyżej czasach i spróbujcie zdobyć tyle bazowego PD, ile zdołacie. Swoje postępy sprawdzicie w klasyfikacji, korzystając z poniższego linku do strony z zapisami do wyzwania.
Administrator zastrzega sobie prawo do karania niesportowego zachowania przez usuwanie graczy z klasyfikacji lub permanentną blokadę dostępu do wyzwań.
Nagrody:
|
|
Wyzwanie:
|
Ograniczenia:
|
Zarejestrujcie się za pomocą poniższego przycisku lub w grze, przechodząc do zakładki TURNIEJE w garażu, a następnie klikając WYZWANIA.
Oto IX
TL-7 . Nie przegapcie szansy wstawienia do swojego garażu amerykańskiego czołgu z automatem ładującym na cztery pociski, dostępnego wyłącznie w marsjańskich kontenerach. Jeśli będziecie mieli szczęście go trafić, oto kilka rzeczy, które powinniście wiedzieć, zanim ruszycie na pole bitwy.
Prezentowane parametry dotyczą pojazdu z każdym załogantem wyszkolonym w 100% w głównej specjalizacji. Niektóre charakterystyki pojazdu można ulepszyć dzięki premii dowódcy do głównej specjalizacji, atutom załogi i specjalnym przedmiotom w grze.
Siła ognia
TL-7 to pierwszy w grze amerykański niszczyciel czołgów z automatem ładującym, który skupia się na prowadzeniu ognia seriami na średnim i bliskim dystansie. Działo kalibru 120 mm z czteropociskowym magazynkiem może zadać 360 PW na strzał, a z czasem przeładowania 2,3 s między strzałami zadaje potencjalnie 1440 punktów uszkodzeń na minutę. Jest jednak kilka słabych punktów: 0,4 m rozrzutu to mało jak na niszczyciel czołgów, a 252 mm penetracji to przeciętna wartość wśród podobnych mu pojazdów IX poziomu. Trochę lepiej jest z prędkością wylotową pocisku: 1060 m/s dla pocisków PP i 1492 m/s dla pocisków APCR.
Mobilność
Dzięki niezłej przyczepności i stosunku mocy do masy 17,14 KM/t TL-7 może szybko osiągnąć 50 km/h prędkości maksymalnej na twardym i średnim terenie. Jego średnia prędkość cofania 15 km/h pomaga mu wycofać się przed ostrzałem, ale trzeba pamiętać o niskiej prędkości obrotu kadłuba – 45 st./s.
Żywotność
TL-7 ma 1500 PW, co plasuje go w dole stawki w jego klasie i na jego poziomie. Pancerz warstwowy na wieży i kadłubie przydaje się, ale ma tylko 5 mm grubości, więc jest podatny na ostrzał pociskami kumulacyjnymi. Ze względu na kształt wieży, im bliżej kadłuba, tym pancerz staje się prostszy, a zatem mniej skuteczny. Kątowanie i drapanie boków to klucz do przetrwania nadchodzącego ostrzału, bo pancerz pojazdu nie jest dość gruby, by pewnie blokować pociski przeciwnika. Trzeba też pamiętać, by ukrywać dużą kopułę dowódcy!
Wyposażenie
ZALECANA KONFIGURACJA | ![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|
ALTERNATYWNA KONFIGURACJA | ![]() |
![]() |
![]() |
Atuty załogi
Wykorzystajcie poniższą konfigurację, by załoga czołgu osiągnęła swój maksymalny potencjał.DOWÓDCA | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|
CELOWNICZY | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
KIEROWCA | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ŁADOWNICZY | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
IX
FV4201 Chieftain Proto to wielozadaniowy czołg ciężki z niesamowicie wytrzymałą wieżą i niezłym przednim pancerzem, świetnymi możliwościami opuszczenia lufy i budzącymi respekt 400 PW uszkodzeń alfa. Podobnie jak jego brat z X poziomu ten czołg ciężki charakteryzuje się imponującym zestawieniem parametrów pozwalających mu na dominację w bitwach pozycyjnych i zwycięstwo w pojedynkach jeden na jednego.
VIII
ASTRON Rex 105 mm ma wiele zalet. Pojazd wyposażony jest w imponujący automat ładujący na 5 pocisków, jego prędkość maksymalna wynosi 52 km/h, a przyzwoity zasięg widzenia to 390 m. Ten brytyjski czołg średni poradzi sobie w każdej sytuacji. Używajcie świetnej prędkości obrotu 60 st./s, aby oskrzydlać przeciwników i zasypywać ich 1600 punktami uszkodzeń w 16 sekund.
Z takim potencjałem uszkodzeń seryjnych VIII
T77 ma powody do bycia pewnym siebie. Za sprawą szybkiej wymiany pocisków i 360 PW uszkodzeń alfa jest w stanie zadać 1080 PW uszkodzeń w zaledwie 4 sekundy! A penetracja wynosząca 232/299/60 mm i 8 stopni opuszczenia lufy to atuty, za sprawą których daje się nieźle we znaki przeciwnikom nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
VIII
T-44-100 to spec od wszystkiego, który znajdzie odpowiedź na każde wyzwanie na polu bitwy. Wesprzyjcie ofensywę 2000 punktami uszkodzeń na minutę, krótkim, 2-sekundowym czasem celowania i dużą szybkostrzelnością. Albo wykorzystajcie jego wytrzymałą wieżę i fartuchy pancerza przeciwkumulacyjnego, by bronić bazy, a potem przejdźcie do kontrataku dzięki 52 km/h prędkości maksymalnej.
VIII
KV-4 KTTS ma wieżę montowaną z tyłu i jest uderzająco podobny do czołgu ciężkiego KV-4. Niska manewrowość i przeciętna mobilność tego niszczyciela czołgów są równoważone przez odpowiednio nachylony przedni pancerz, co czyni pojazd trudnym do zniszczenia. Jest uzbrojony w działo kalibru 107 mm o wysokiej penetracji, które zadaje 360 PW uszkodzeń jednym strzałem, a przeładowuje się poniżej 9 sekund.
VIII
IS-3A przypomina inne przysadziste radzieckie czołgi ciężkie z wieżami odbijającymi pociski, ale ze swojego działa kalibru 122 mm potrafi oddać szybko po sobie trzy strzały. Jego mechanika automatycznego przeładowywania zapewnia duży potencjał uszkodzeń w serii wynoszący aż 1170 PW i sprawia, że nigdy nie będziecie czekać zbyt długo na pocisk dostępny w trzypociskowym magazynku.
VIII
Bofors Tornvagn łączy pancerz przedni mający aż 260 mm z nietypowym projektem wieży, co sprawia, że jest niemal niemożliwy do przebicia. Działo 120 mm uderza niczym Mjölnir i standardowymi pociskami może przedrzeć się przez 248 mm nieprzyjacielskiego pancerza lub przebić do 297 mm szybkimi jak błyskawica pociskami specjalnymi APCR.
VIII
E 75 TS to potężny i mobilny czołg niemiecki. Pojazd ten rozwija prędkość maksymalną 45 km/h i dysponuje dobrym stosunkiem mocy do masy, więc jest jednym z najszybszych czołgów ciężkich na swoim poziomie. Wykorzystajcie wytrzymały pancerz przedni wieży, obierzcie kurs wprost na przeciwnika i staranujcie go. Możecie też trzymać się z dala i zdejmować wrogów za pomocą potężnego działa zadającego 360 PW uszkodzeń alfa i mającego fantastyczną penetrację 227 mm.
VIII
KV-5 to prawdziwy behemot – ten czołg ciężki dysponuje aż 1780 punktami wytrzymałości i prawie nieprzebijalnym pancerzem. Jego działo kalibru 107 mm może zadawać mocne ciosy z rozsądną szybkostrzelnością i wyrywać solidne punkty z puli PW przeciwnika. Co więcej, dzięki maksymalnej prędkości 40 km/h połączonej ze 100 tonami stali może zaszarżować w sam środek bitwy, by miażdżyć wszystko na swej drodze.
Marsjańskie kontenery mogą też zawierać jeden z ośmiu stylów 2D. Poniższe style nie są historyczne i zapewniają premię do maskowania +4% niszczycielom czołgów, +3% czołgom lekkim i średnim oraz +2% czołgom ciężkim i działom samobieżnym.
Normalny lot
NOWOŚĆ: Styl 2D Normalny lot (dla wszystkich pojazdów)Nieważkość
NOWOŚĆ: Styl 2D Nieważkość (dla wszystkich pojazdów)Ad Astra
Styl 2D Ad Astra (dla wszystkich pojazdów)Obserwacja Księżyca
Styl 2D Obserwacja Księżyca (dla wszystkich pojazdów)Podbijaj galaktyki
Styl 2D Podbijaj galaktyki (dla wszystkich pojazdów)Pierwszy lot w kosmos
Styl 2D Pierwszy lot w kosmos (dla wszystkich pojazdów)W kosmos!
Styl 2D W kosmos! (dla wszystkich pojazdów)Do góry
Styl 2D Do góry (dla wszystkich pojazdów)Dołączcie do wyzwania Misji na Marsa, zbierajcie marsjańskie kontenery do 22 maja o 03:00 CEST (UTC+2) i odkrywajcie nagrody nie z tego świata!
Do dzieła!Pamiętajcie, że w Belgii – zgodnie z lokalnymi przepisami – marsjańskie kontenery nie są dostępne w sprzedaży.