hello
Z uwagą przyglądaliśmy się najnowszemu sezonowi Natarcia. Wielu z Was już rozpoczęło przygodę w tym rywalizacyjnym trybie gry, lecz wciąż pozostaje mnóstwo czasu, by stać się legendą. Jednak zauważyliśmy drobne problemy, które wymagają pewnych korekt, aby wszystkim się lepiej grało.
Łatka w połowie sezonu wpłynie na następujące funkcjonalności:
Umiejętności roli to kluczowy aspekt tryby gry, który ma wielki wpływ na pojazdy uczestniczące w bitwie. Opierając się na naszych obserwacjach widzimy konieczność osłabienia niektórych bardziej popularnych pojazdów i wzmocnienia tendencji wyboru mniej używanych maszyn, aby na polu bitwy znalazły się bardziej zróżnicowane pojazdy, a tym samym i taktyki.
Następujące umiejętności roli pojazdów doczekały się poprawek:
Czołgi lekkie![]() |
Lot zwiadowczyWielozadaniowe czołgi lekkie nie radzą sobie tak dobrze jak ich odpowiednicy. Zwiększyliśmy czas podświetlania Lotu zwiadowczego, aby zwiększyć efektywność tych maszyn i wzmocnić ich umiejętność skutecznego wykrywania przeciwników.
|
![]() |
FuryChoć szturmowe czołgi średnie najlepiej sprawdzają się na pierwszej linii na początku bitwy, to zdarza się, że są pomijane z powodu długiego czasu ładowania umiejętności. Aby tego uniknąć, zmniejszyliśmy różnicę w poziomach ładowania, co pozwoli szturmowym czołgom średnim uczestniczyć w bitwie od samego początku.
|
![]() |
InspiracjaWszechstronne czołgi średnie znalazły swoją niszę w roli czołgów wsparcia, lecz jedynie na niektórych mapach. Czas przygotowania umiejętności został zredukowany na wszystkich poziomach, aby czołgi mogły lepiej wykorzystać swoje premie na korzyść drużyny. Czas przygotowania umiejętności został skrócony z 5 do 3 sekund. Wszechstronne czołgi średnie |
![]() |
Osłona ogniowaSnajperskie czołgi średnie powinny być wykorzystywane do utrzymywania kontroli nad bazą i punktami docelowymi, a nie do ciągłego ogłuszania całej drużyny przeciwnika. Zmiany mają na celu zachęcenie graczy do natarcia i wykorzystania umiejętności zgodnie z jej oryginalnym przeznaczeniem.
|
![]() |
Zręczne ręceCzołgi średnie wsparcia są w tej chwili wykorzystywane tylko na niektórych mapach, gdzie można na nich polegać, że zdadzą uszkodzenia. W związku z tym ich umiejętność została wzmocniona na wszystkich poziomach, aby zyskały na użyteczności.
|
![]() |
Naprawy poloweOgólne wzmocnienie wytrzymałości to jedna z najbardziej korzystnych cech szturmowych czołgów ciężkich. W połączeniu z umiejętnością Napraw polowych daje dużą przewagę na polu bitwy. Aby zachować balans, dostosowaliśmy liczbę punktów prestiżu wymaganą do naładowania umiejętności dla wszystkich poziomów. Ma to zmniejszyć wpływ tego czynnika na ich już i tak imponującą przeżywalność.
|
![]() |
Jeden za wszystkichCzołgi ciężkie przełamania radzą sobie całkiem dobrze, lecz wciąż nie są tak efektywne jak inne maszyny tego rodzaju. Dlatego też premia dla sojuszników została nieznacznie zwiększona, a czas przygotowania umiejętności został skrócony w celu poprawy skuteczności tych maszyn.
|
![]() |
Skupienie na celuCzołgi ciężkie wsparcia zostały już poddane przeróbkom tak, by w początkowych fazach bitwy rozgrywka nimi była łatwiejsza. Jednakże pierwszy poziom naładowania umiejętności roli został wzmocniony, aby rozszerzyć zakres możliwości tych maszyn w zadawaniu uszkodzeń z dalekiego dystansu.
|
![]() |
Drugi oddechChoć dwie zupełnie różne maszyny grają rolę niszczycieli czołgów wsparcia, żadna z nich nie radzi sobie w niej najlepiej. Poczynione poprawki mają na celu wzmocnienie stylu gry typu „wjedź, zniszcz, powtórz/uciekaj” co prawda bardziej charakterystycznej dla Foch B, lecz również przydatnej w przypadku FV4005 Stage II, któremu przydaje się przy prowadzeniu ognia zza osłony.
Niszczyciele czołgów wsparcia |
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z aktualnego poziomu umiejętności taktycznych. Zapewniają przewagę drużynie, która je wykorzystuje, lecz nie są niezbędne do odniesienia zwycięstwa. Jednakże stają się coraz bardziej zbędne z powodu szybkości przebiegu bitew, co zmusza nas do szukania rozwiązań tego problemu.
![]() |
W umiejętności Osłona ogniowa dla snajperskich czołgów średnich usunęliśmy czynnik losowy dotyczący liczby uszkodzeń zadanych przeciwnikowi. Rozrzut uszkodzeń umiejętności zmniejszono z 5% do 0%. |
Jesteśmy przekonani o tym, że na tych aktualizacjach skorzystają wszyscy uczestnicy Sezonu Karmazynowego Gryfa. Macie jeszcze mnóstwo czasu, by wspiąć się na wysokie stopnie i zdobyć fantastyczne nagrody przed zakończeniem Natarcia.
ź: WoT