hello
Linia frontu wkrótce powróci do gry. Można by pomyśleć, że nasz specjalny tryb nie jest przychylny czołgom lekkim lub niedawno wprowadzonym pojazdom kołowym, ale chcemy pokazać Wam, że wcale tak nie jest. Oto kilka wskazówek, które warto znać, gdy prowadzicie te pojazdy na Linii frontu!
Zanim zaczniecie czytać przewodnik, powinniśmy wspomnieć o zalecanych przez nas rezerwach dla czołgów lekkich i pojazdów kołowych:
Możecie również stosować rezerwę „Inspiracja”, aby zwiększyć efektywność swojego pojazdu. Jest jednak ona dość sytuacyjna, natomiast te powyższe przydają się częściej. A teraz zobaczmy, co można osiągnąć, grając tą klasą:
Zarówno lekkie czołgi, jak i pojazdy kołowe mają te same obowiązki, główną różnicą jest podejście. Czołgi lekkie mogą wykrywać inne pojazdy z większych odległości, natomiast pojazdy kołowe mają wyższą prędkość, co ułatwia im bardziej aktywny zwiad.
Czołgi lekkie są idealne do szybkich najazdów. Używając szybkostrzelności swojego pojazdu możecie ściągnąć na siebie uwagę przeciwnika. Im dłużej przeciwnik skupia uwagę na Waszym pojeździe, tym więcej czasu zyskuje Wasza drużyna. Utrzymujcie wysoką prędkość i nie spuszczajcie wzroku z drogi. W przeciwnym razie Wasza maszyna może się gdzieś zaklinować lub przewrócić. Jeśli się zatrzymacie, będzie po zawodach.
Pojazdy kołowe pozwalają Wam walczyć bardziej agresywnie, ale musicie też grać sprytnie. Ogromna mapa Linia frontu zapewnia graczom wiele możliwości flankowania. Szukajcie celów w korytarzach, strzelając w ruchu za pomocą celnego działa Lynx 6x6 lub EBR 75.
Dzięki wysokiej prędkości i wartości kamuflażu czołgi lekkie i pojazdy kołowe mogą prześlizgiwać się za linie przeciwnika w połowie i pod koniec gry, kiedy przejmowanie bazy trwa krótko (musicie jednak posiadać rezerwę Inżynieria) lub kiedy możecie zadać celom wiele uszkodzeń. Nawet bardziej mobilne pojazdy tak łatwo Was nie dogonią.
Obejrzyjcie poniższe nagranie z gry, które stanowi doskonały przykład: