PanzerNews - piaskownica: podsumowanie na dziś

piaskownica: podsumowanie na dziś

Na oficjalnym serwerze World of Tanks na Discord, pracownik WG - Eekeeboo, przekazał krótkie podsumowanie tej iteracji Piaskownicy. Podobne wnioski mogliście już przeczytać w ostatnim Q&A. "Zaktualizowaliśmy serwer Sandbox. Kolej na słowa dla graczy. Kilka słów o wstępnych wynikach testu: W miniony weekend przetestowaliśmy nową mechanikę, zebraliśmy statystyki i je przeanalizowaliśmy. Testy wykazały, że mechanika zadawania obrażeń działa poprawnie, bez problemów technicznych. Teraz możemy stopniowo zmieniać konfigurację pocisków HE. Co dzieje się z pojazdami używającymi głównie HE? Od początku testów jednym z najczęściej dyskutowanych punktów była przyszłość pojazdów, które opierają swoją rozgrywkę na użyciu pocisków HE. Na przykład KW-2, FV4005 Stage II, japońskie czołgi ciężkie, niektóre pojazdy premium itp. Słuchamy Waszych opinii i zwracamy szczególną uwagę na dokładną rekonfigurację rozgrywki dla takich pojazdów. Jednak, bieżący test sprawdzi zmiany w skali systemowej w mechanice pocisków HE, bez ponownej konfiguracji poszczególnych pojazdów. Po zakończeniu tego etapu testów, zaczniemy dostosowywać niektóre pojazdy indywidualnie i dojdziemy do wspólnych wniosków. Dodatkowo dokonamy zmian w pociskach HESH, w kolejnych iteracjach piaskownicy. Co zmieni się wraz z wydaniem aktualizacji? Charakterystyki, które zostały przetestowane od czwartku, do chwili obecnej, reprezentują minimalną wydajność pocisków HE. Następnie będziemy kontynuować ich rekonfigurację krok po kroku, w poszukiwaniu optymalnej wydajności i częstotliwości użycia w bitwie. W tej aktualizacji:
  1. Zwiększyliśmy wartość obrażeń na strzał dla wszystkich pocisków HE o 75%. Powinno to wpłynąć na wydajność i częstotliwość użytkowania wszystkich pocisków HE, zarówno małego, jak i dużego kalibru.
  2. Skorygowaliśmy spadek obrażeń w promieniu wybuchu, zostanie on zmieniony z 0,1 na 0,5 na jego krawędzi. Sprawiliśmy również, że spadek obrażeń, ze środka na krawędź, będzie bardziej liniowy. Ta zmiana pozwoli zadawać obrażenia, jeśli trafisz moduł zewnętrzny.
  3. Zwiększyliśmy prawdopodobieństwo krytycznych trafień w moduły pojazdu.
  4. Zwiększyliśmy kąt rozproszenia odłamków pancerza, jeśli moduł wewnętrzny zostanie trafiony - z 45 na 60 stopni.
  5. Zmieniliśmy konfigurację mechaniki fali uderzeniowej, aby zadawać większe obrażenia. Będzie to najbardziej widoczne w lekko opancerzonych pojazdach.
  6. Naprawiliśmy odchylenie w obrażeniach na strzał, dla niektórych pocisków HE, o wartości z aktualizacji 1.5 (techniczna część Piaskownicy).
Zmiany te powinny zwiększyć znaczenie pocisków HE w ich nowej roli i zwiększyć liczbę krytycznie uszkodzonych modułów w porównaniu z pierwszą iteracją testu. Żadna z tych zmian nie jest związana z końcowymi wynikami testów i będziemy kontynuować konfigurację pocisków HE. Na razie chcemy zobaczyć, jak te zmiany wpłyną na częstotliwość użycia tych pocisków w bitwie i ich statystyki, a także porównać dane z wynikami pierwszej iteracji testu. Następnie, krok po kroku, postaramy się osiągnąć optymalną równowagę między wydajnością pocisków HE i ich częstotliwością użycia w bitwie. Na końcu, zaczniemy ponownie konfigurować indywidualnie pojazdy, w tym te, które są aktywnie omawiane w społeczności." Oryginał dla "discordowych".
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...