PanzerNews - piaskownica: wyposażenie 2.0, cz. III

piaskownica: wyposażenie 2.0, cz. III

Nowa runda testów startuje 25 czerwca.

Chcielibyśmy wyrazić naszą wielką wdzięczność tym wszystkim graczom, którzy wzięli udział w pierwszej iteracji testów przerobionego systemu wyposażenia na serwerze Piaskownicy i podzielili się swoimi wrażeniami. Wasz wkład w rozwój World of Tanks jest nieoceniony!

Po pierwszej rundzie musieliśmy przeanalizować wyniki, statystyki i sugestie. Test dostarczył nam bardzo dużo informacji, które pomogły nam zrozumieć, jakie kierunki rozwoju powinniśmy zrealizować. Jesteśmy teraz gotowi na kolejny krok. Przyjrzyjmy się z bliska zmianom i poprawkom, które trafią do drugiej iteracji testów.

Wyposażenie 2.0: test Piaskownicy, iteracja 2.

25 czerwca, 14:00 UTC, do 2 lipca, 14:00 UTC

Zmiany w kategoriach miejsc na wyposażenie

Po przeanalizowaniu Waszych opinii zdecydowaliśmy się zatrzymać tylko jedną kategorię dla pierwszego miejsca na wyposażenie dla pojazdów poziomów VI–X. To miejsce będzie przypisane w zależności od rodzaju pojazdu. Ale, jak poprzednio, będzie miało tylko jedną kategorię premiową: żywotność, siła ognia, zwiad lub mobilność. Poprzednio oba miejsca były określane w oparciu o rolę pojazdu, ale teraz będzie tylko jedno miejsce z premią, zależną od rodzaju pojazdu.

Na przykład czołgi ciężkie będą miały tylko jedno miejsce dla żywotności, a czołgi lekkie tylko jedno na zwiad.

Poziom Typ pojazdu Kategoria 1. miejsca Miejsce 2 Miejsce 3
VI–X Czołgi ciężkie Żywotność nd. nd.
Czołgi średnie Mobilność nd. nd.
Czołgi lekkie Zwiad nd. nd.
Niszczyciele czołgów Siła ognia nd. nd.
dz. sam. Siła ognia nd. nd.
W opisie wyposażenia pierwsza wartość to standardowy efekt, a druga to efekt powiększony (dla przypadków, gdzie kategoria wyposażenia i jego miejsca są zgodne).
Siła ognia
1
Ulepszona wentylacja Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Mechanizm dosyłający Klasa 2: 300 000 Klasa 1: 600 000 Ulepszony system naprowadzania Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Stabilizator pionowy Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Ulepszony system celowania Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Ulepszony mechanizm obracania Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000
Żywotność
2
Osłona przeciwodłamkowa Lekki: 50 000 Średni: 200 000 Ciężki: 500 000 Superciężki: 750 000 Ulepszone wzmocnienie Klasa 3: 40 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Ulepszona konfiguracja Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000
Mobilność
3
Ulepszona wentylacja Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Dodatkowe ostrogi Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 250 000 Klasa 1: 500 000 Ulepszony mechanizm obracania Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Turbosprężarka Klasa 1: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 3: 500 000
Zwiad
4
Ulepszona wentylacja Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Lorneta polowa Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Siatka maskująca Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 100 000 Cichy układ wydechowy Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Powłoka antyrefleksyjna Klasa 3: 50 000 Klasa 2: 200 000 Klasa 1: 600 000 Ulepszone radio 600 000 System obserwacji dowódcy 600 000
Przykład W pierwszej iteracji testów w Piaskownicy Maus miał dwa miejsca na żywotność. W drugiej rundzie testów będzie miał tylko jedno. Robimy to, ponieważ, wnioskując z Waszych opinii, niektórzy dowódcy uważali, że kategorie miejsc zmuszają ich do wyboru wyposażenia odpowiadającego danemu miejscu, co zdawało się dodatkowym ograniczeniem. Były również pewne obawy, że niektóre czołgi otrzymały nieodpowiednie role lub nieodpowiedni zestaw premiowanych miejsc na wyposażenie.

Zmiany w kompatybilności wyposażenia i premiach

Po przeanalizowaniu wyników pierwszego testu, wykryliśmy pewne obszary, gdzie dostrzegamy możliwości ulepszeń. W szczególności, w drugiej iteracji testów zmienią się kompatybilność i premie wybranego wyposażenia.

Kategoria Wyposażenie Kompatybilność Nowa premia standardowa Nowa ulepszona premia Piaskownica, 1. iteracja (premia standardowa/ulepszona)
Siła ognia System wentylacyjny Wszystkie pojazdy poziomu II i wyżej z zamkniętymi kabinami. 6% 5 / 6,5%
Siła ognia Ulepszony system celowania Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi V poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. 7% 5%
Żywotność Osłona przeciwodłamkowa Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej.
Mobilność Dodatkowe ostrogi Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych i pojazdów kołowych. Prędkość obrotu kadłuba: 10% Przyspieszenie: 7,5% Prędkość obrotu kadłuba: 15% Przyspieszenie: 10% Prędkość obrotu kadłuba: 5% / 7,5% Przyspieszenie: 5% / 7,5%
Zwiad Siatka maskująca Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 5% Czołgi lekkie i średnie: 10% Niszczyciele czołgów: 15% Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 7,5% Czołgi lekkie i średnie: 12,5% Niszczyciele czołgów: 17% Działa samobieżne: 5% / 7,5% Niszczyciele czołgów: 15% / 17,5%
Zwiad Cichy układ wydechowy Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej. Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 3% Czołgi lekkie i średnie: 7% Niszczyciele czołgów: 5% Działa samobieżne i czołgi ciężkie: 4% Czołgi lekkie i średnie: 9% Niszczyciele czołgów: 6% Czołgi ciężkie: 2% / 4% Czołgi lekkie i średnie: 6% / 9%
Zwiad Lorneta polowa Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych.
Zwiad Powłoka antyrefleksyjna Wszystkie pojazdy II poziomu i wyżej.

Zmiany w nowych rodzajach wyposażenia

W trakcie pierwszej rundy testów niektóre wyposażenie okazało się mało popularne i nie tak skuteczne w bitwie, jak zamierzaliśmy. Biorąc pod uwagę statystyki, zdecydowaliśmy się połączyć indywidualne działanie i charakterystyki różnego rodzaju wyposażenia. W drugiej rundzie testów chcemy, abyście wypróbowali następujące nowe wyposażenie, które łączy zalety kilku innych z pierwszej iteracji.

Kategoria Typ wyposażenia Zmiany Dostępność Efekt
Siła ognia Mobilność Ulepszony mechanizm obracania Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Poprawiona prędkość obrotu kadłuba (jak w ulepszonym głównym przeniesieniu napędu) i wieży (jak we wspomaganiu obrotu działa). Zmniejszenie rozrzutu jest teraz podobne do efektów działania wyposażenia „stabilizator”. Pojazdy V poziomu i wyżej. Poprawia prędkość obrotu kadłuba i wieży. Zmniejsza rozrzut przy strzelaniu w trakcie ruchu i obrotu oraz przy obrocie wieży.
Żywotność Ulepszone wzmocnienie Powiększona premia wyposażenia standardowego. Wszystkie 5 efektów ulepszonego zawieszenia zostało połączone w jedną, powiększoną premię standardowego wyposażenia. Koszt wyniesie 40 000 / 200 000 / 600 000 kredytów. Wszystkie niszczyciele czołgów oraz lekkie, średnie i ciężkie czołgi II poziomu i wyżej. Niedostępne dla dział samobieżnych. Podnosi punkty wytrzymałości pojazdu. Podnosi nośność i wytrzymałość zawieszenia oraz przyspiesza naprawy. Zmniejsza też uszkodzenia kadłuba przy uszkodzonym zawieszeniu. Jeśli zawieszenie zostało naprawione ze stanu zniszczone, zostanie mu przywrócona pełna pula punktów wytrzymałości.
Żywotność NOWOŚĆ! Ulepszona konfiguracja Łączy premie i efekty następującego istniejącego wyposażenia: Filtr cyklonowy – wszystkie 4 efekty dodane i połączone z innymi „Mokry” magazyn amunicyjny  – wszystkie 3 efekty dodane i połączone z innymi Napełnienie zbiorników CO2 – oba efekty dodane i połączone z innymi Skrzynka z narzędziami – 1 efekt dodany Koszt: 200 000 / 600 000 kredytów Wszystkie pojazdy V poziomu i wyżej. Zapobiega zniszczeniu magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika (raz na bitwę dla każdego modułu). Powiększa wytrzymałość magazynu amunicyjnego, zbiornika paliwa oraz silnika. Zmniejsza karę za uszkodzony magazyn amunicyjny / silnik. Zmniejsza szansę zapalenia się silnika. Poprawia szybkość naprawy.
Żywotność Turbosprężarka Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Łączy efekty następującego nowego wyposażenia: Dodatkowe przeniesienie napędu naprzód — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe naprzód Dodatkowe przeniesienie napędu wstecz — podnosi maksymalną prędkość pojazdu w jeździe wstecz Wszystkie lekkie, średnie i ciężkie czołgi, niszczyciele czołgów i działa samobieżne II poziomu i wyżej. Niedostępne dla pojazdów kołowych. Podnosi moc silnika. Podnosi maksymalną prędkość jazdy naprzód. Podnosi maksymalną prędkość jazdy wstecz.
Zwiad Ulepszone radio Premie zostały zmniejszone zarówno za wyposażenie standardowe, jak i ulepszone. Dodano efekt działania urządzenia zagłuszającego przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. Przedłuża czas, przez który pojazdy przeciwnika pozostają wykryte. Skraca czas, przez który pojazd przeciwnika pozostaje wykryty.
Zwiad System obserwacji dowódcy Podniesiona premia za standardowe wyposażenie. Dodano efekt działania panoramicznego tripleksu przy zmniejszeniu premii za standardowe i ulepszone wyposażenie. Wszystkie lekkie i średnie czołgi VIII poziomu i wyżej. Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika w ruchu. Poprawia wykrywanie pojazdów przeciwnika zasłoniętego przez zarośla.
Pamiętajcie, że idea Wyposażenia 2.0, z którą spotkacie się na serwerze Piaskownicy jest jedynie eksperymentalnym testem naszych pomysłów. Proponowane zmiany mogą nie zostać wprowadzone w ostatecznej iteracji lub też mogą być zaimplementowane w zupełnie innym kształcie.
Podzielcie się z nami swoimi odczuciami na temat wszystkich nowych propozycji w specjalnej ankiecie, która zostanie rozesłana przez klienta gry po 29 czerwca.

Nagrody za uczestnictwo w testach

Podczas testu Wyposażenia 2.0 będą dostępne specjalne misje bojowe bitwy losowej z następującymi nagrodami.

Misja 1 (dostępna po zalogowaniu) Warunki:
  • Zalogować się do gry
Ograniczenia:
  • Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy:
  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy
Misja 2 Warunki:
  • Rozegrać 5 bitew
  • Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia:
  • Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy:
  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy
Misja 3 Warunki:
  • Rozegrać 30 bitew
  • Znaleźć się w najlepszej 10 w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia
Ograniczenia:
  • Raz na konto
Nagrody na serwerze Piaskownicy:
  • 10 000 złota na serwerze Piaskownicy
Nagrody na serwerze głównym po zakończeniu testu w Piaskownicy:
  •  1 dzień konta premium WoT

Nagrody za wypełnione misje zostaną przyznane na Wasze główne konta w ciągu 14 dni od ukończenia testów w Piaskownicy.

W teście może wziąć udział każdy – klient testowy będzie dostępny do wcześniejszego pobrania od 24 czerwca, 13:00 UTC. Naprawdę potrzebujemy Waszego wkładu w ten proces, więc koniecznie dołączcie do testu i pomóżcie nam zmienić doświadczanie World of Tanks tak, by było jeszcze bardziej wciągające!

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...