Przyjrzyjmy się jeszcze raz tym aktywnym kołowym zwiadowcom! Podamy Wam więcej szczegółów na temat każdego pojazdu w nowej gałęzi oraz trochę użytecznych wskazówek na temat gry nimi, co pozwoli Wam grać skuteczniej.
Nowa gałąź, nowa mechanika
Nasz zespół deweloperów spędził długi czas na dyskusjach nad tym, które pojazdy powinny się znaleźć w nowej gałęzi pojazdów kołowych. W wyniku tych dyskusji wybraliśmy sześć pojazdów kołowych, z których pięć to pojazdy do zbadania na poziomach od VI od X, a jeden jest pojazdem premium. Wszystkie mają historyczne początki, jedynie pojazd X poziomu trochę zmieniono względem jego historycznego odpowiednika.
WSKAZÓWKA: Pojazdy kołowe różnią się od „standardowych” czołgów ze względu na nowe mechaniki: funkcję automatycznego namierzania i dwa tryby jazdy. Te mechaniki są dodawane stopniowo na kolejnych poziomach w miarę badania przez Was nowych pojazdów. W miarę wspinania się na wyższe poziomy, zwiększa się również różnica w zwrotności i prędkości pomiędzy dwoma dostępnymi trybami, normalnym i szybkim.
AMD Panhard 178В
Pierwszy dostępny w grze pojazd kołowy, który brał udział w bitwach podczas II Wojny Światowej. AMD Panhard 178B jest krokiem pośrednim pomiędzy czołgami lekkimi i pojazdami kołowymi. Jego dynamika i zwrotność nie różnią się zbytnio od większości czołgów lekkich w naszej grze.Ale ten pojazd wprowadzi Was do nowej mechaniki całej gałęzi:
funkcją automatycznego namierzania. Pozwala Wam ona automatycznie namierzać pojazdy przeciwnika poprzez proste kliknięcie prawym przyciskiem myszy w ich pobliżu.
Hotchkiss EBR
Ten pojazd kołowy jest uzbrojony tak jak standardowy czołg lekki i ma o dwa koła więcej niż AMD Panhard 178В. W przypadku uszkodzenia jednego z jego kół, Hotchkiss EBR będzie kontynuować jazdę. Nie tak szybko, ale aby go w końcu zatrzymać, trzeba zadać pokaźne uszkodzenia jego zawieszeniu.
AML Lynx 6x6
Groźny przeciwnik na polu bitwy. Ma kolejną unikalną cechę –
szybkie przełączanie pomiędzy dwoma trybami jazdy, szybkim i normalnym. Tryb
szybki pozwala Wam rozwinąć prędkość do 80 km/godz. i doskonale nadaje się do jak najszybszego przemierzania otwartych obszarów. Z drugiej strony, tak wysoka prędkość wpływa na prowadzenie i zwiększa ryzyko kraksy, szczególnie przy grze w obszarach miejskich.
Tryb
normalny zapewni Wam lepszą zwrotność, co przyda się w ciasnych przestrzeniach i na drogach. Po jego aktywacji, maksymalna prędkość Waszego pojazdu to 58 km/godz.
Panhard EBR 90 (mle. 64)
Ten pojazd kołowy szczyci się doskonałą manewrowością, a jego prędkość maksymalna wynosi 85 km/godz. Panhard EBR 90 (mle. 64) może jechać
naprzód i wstecz z taką samą prędkością. To w tym pojeździe najlepiej w pełni poczujecie różnicę pomiędzy dwoma trybami prędkości. Celne działo kal. 90 mm dobrze dopełnia jego wysoką manewrowość.
Panhard EBR 105
Historyczne samochody opancerzone tej wersji nie miały działa kal. 105 mm, więc musieliśmy dostosować zawieszenie i wieżę, aby umożliwić jego wyposażenie. Panhard EBR 105 może osiągać najwyższą prędkość wśród wszystkich pojazdów kiedykolwiek wprowadzonych do World of Tanks –
95 km/godz. W tym pojeździe kołowym również różnica w prędkości pomiędzy tymi dwoma trybami jest najwyższa. Jego szybkostrzelne działo kal. 105 mm zadaje wysokie uszkodzenia od strzału (390 PW) i jest prawdziwą zmorą dla każdego przeciwnika.
Dokładamy wszelkich starań, aby dostosować charakterystyki pojazdów kołowych, w ten sposób czyniąc je przyjemnymi w grze i skutecznymi na polu bitwy. Teraz Wasza kolej – grajcie, używajcie nowych taktyk i wygrywajcie!