hello
Pełny regulamin Programu Rekrutacyjnego 2.0 jest już dostępny.
Przycisk zapewniający dostęp do programu rekrutacyjnego będzie umieszczony w garażu, w lewym dolnym rogu. Kliknięcie go przeniesie Was do interfejsu programu.
Zaproszenie do uczestnictwa w programie rekrutacyjnym można wysłać potencjalnemu rekrutowi na dwa sposoby:
Kliknięcie w link przeniesie potencjalnego rekruta na stronę z zaproszeniem, gdzie będzie on mógł stworzyć nowe konto lub zalogować się na portalu. Konto gracza jest sprawdzone, by się upewnić, czy może zostać rekrutem. Jeśli rekrut zostanie sprawdzony pomyślnie, musi potwierdzić swój udział w programie rekrutacyjnym u gracza, który przesłał mu odnośnik (wprowadzenie nazwy gracza zapraszającego jest obowiązkowe).
Każdy gracz, który rozegrał 1 000 lub więcej bitew w grze może zostać dowódcą i zapraszać rekrutów.
Zaprosić można maksymalnie dwóch rekrutów co cztery miesiące. Po upłynięciu czterech miesięcy rozpoczyna się nowy okres i dowódca może zaprosić dwóch nowych rekrutów.
Dowódca może Cię zrekrutować, jeśli spełniony jest jeden z poniższych warunków:
Rekrut powinien skorzystać z odnośnika z zaproszeniem wysłanego przez dowódcę i dołączyć do programu rekrutacyjnego. Gdy to się stanie, dowódca otrzyma dostęp do karty rekruta w odpowiednim oknie.
Program rekrutacyjny 2.0 będzie się składał z trzech następujących po sobie etapów. Aby wypełnić każdy z nich, dowódca i jego rekruci muszą współpracować i zdobyć 500 punktów rekrutacyjnych, wypełniając specjalne misje w bitwach losowych. Ogółem we wszystkich trzech etapach należy zdobyć 1500 punktów rekrutacyjnych.
Punkty rekrutacyjne zdobywa się za określone działania w bitwie. Warunki zdobywania punktów rekrutacyjnych są wyświetlane w interfejsie „Sposoby zdobywania punktów rekrutacyjnych”. Możliwe warunki to:
Niektóre z misji dla rekrutów można wypełniać niezależnie, a inne są dostępne wyłącznie podczas gry w plutonie z dowódcą, gdyż punkty rekrutacyjne są współdzielone w jednej „skarbonce”. W przypadku misji plutonowych postępy będą szybsze, gdyż zadania indywidualne i plutonowe można wypełniać jednocześnie. Dowódca nie ma misji indywidualnych, ale może pomagać rekrutowi, grając razem z nim.
Grając jako pluton ze swoim rekrutem, dowódca otrzyma 50% więcej kredytów i PD za bitwę, a rekrut otrzyma 100% więcej PD i kredytów. Jeśli rekrut gra sam, również otrzymuje premię – 50% więcej PD i kredytów.
Mówi się, że zrywanie więzi jest bolesne, ale czasem jest to konieczne. Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany w dowolnej chwili przez jedną ze stron.
Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany na następujące sposoby:
Po zakończeniu kontraktu rekrutacyjnego, wszyscy uczestnicy tracą wszystkie postępy i premie. Gracze zachowają nagrody zdobyte w programie rekrutacyjnym.
Po rozwiązaniu kontraktu rekrutacyjnego, obydwie strony otrzymają o tym powiadomienie.
Nagrody za ukończenie poszczególnych etapów:
Zwyciężanie bitew i zdobywanie punktów rekrutacyjnych stopniowo zapełnia pasek postępów dowódcy i jego rekrutów. Po ukończeniu pierwszego etapu obydwoje gracze otrzymają nagrodę: 300 obligacji, emblemat i medal.
Nagroda za drugi etap: 450 obligacji, napis i medal.
Po ukończeniu ostatniego etapu, a przy tym całej kampanii, dowódca i rekrut otrzymają 750 obligacji, kamuflaż, medal, unikalny zestaw stylizacyjny 2D oraz możliwość wybrania czołgu premium. Dowódca otrzyma także specjalną odznakę.
Rekrutujcie znajomych, ruszajcie do bitwy i zdobądźcie nowe czołgi i inne nagrody!