hello
- wyścig zbrojeń (kiedy wprowadzane są coraz to lepsze pojazdy) to naturalny proces, który może zakończyć jedynie brak rozwoju gry; gra ciągle się rozwija, pojawiają się nowe wydarzenia, czy mechanika rozgrywki, a czasami dzięki tej nowej mechanice czołg może być postrzegany jako dominujący, nawet jeśli pozostałe cechy są takie same - wprowadzenie współczesnych czołgów, zbudowanych po 1970, nie jest planowane; ekspansja obecnych drzewek technologicznych będzie możliwa tylko w obrębie technologii z tamtych lat - planuje się wprowadzenie systemu doboru wyposażenia, który umożliwi graczom grę różnymi stylami rozgrywki - stałe ceny w sklepie premium oznaczają dodatkowe zaufanie i spokój, WG nie będzie zmieniało cen z powodu zmiennych kursów walut - nie ma w planach uruchomienia "klasycznego serwera" z innymi zasadami gry, tak jak ostatnio miało to miejsce z wersją 0.7.0 - devsi nieustannie szukają nowych mechanik, tak jak pojazdy kołowe czy dwulufowe, które pozwolą na nowe doznania w grze - czat ogólny nie powróci na stałe; "czat pomiędzy konkurującymi drużynami nie przynosi korzyści" - w tym roku dwie nacje otrzymają nowe pojazdy - nie wprowadzimy osprzętu przeciwlotniczego, ponieważ jego przeznaczenie jest nieco inne niż walka z pojazdami pancernymi - najbardziej "kultowe" patche wg Ewgenija Krystapowicza (regionalny producent wydawniczy World of Tanks): • premiera gry "w nocy z 10 na 12 sierpnia 2010" - cały zespół wiedział że praca nie poszła na marne • dodanie do gry francuskich pojazdów z magazynkiem - WG zrozumiało, że w gra potrzebuje nowych mechanik • najgorszy patch w historii - Rubikon; "trudna i pouczająca lekcja, tutaj zdaliśmy sobie sprawę, że tylko razem z graczami możemy ulepszyć grę" • patch 1.0 to ogrom pracy dla całego zespołu; udowodniliśmy, że z takim zespołem nie ma rzeczy nieosiągalnych