PanzerNews - Q&A piątkowego Developer Talk z Circonem (15.05)

Q&A piątkowego Developer Talk z Circonem (15.05)

Zbiór najważniejszych informacji wyłapanych przez użytkownika Reddita - u/watsik227. O samym wydarzeniu wspominaliśmy tutaj, zaś tu jest zapis całego stream'a. Oto najważniejsze rzeczy, które udało się wychwycić:
  • Pojazdy kołowe: w planach jest zrobienie ich łatwiejszymi do zatrzymania, na razie nic poza tym. Jeśli to nie zmniejszy wystarczająco ich efektywności, to nadejdą inne zmiany.
  • Indywidualny balans pojazdów ma teraz wysoki priorytet.
  • Rozważane są brytyjskie pojazdy kołowe.
  • Powodem dla którego znerfienie pojazdów trwa tak długo, jest oczekiwanie na ustabilizowanie zachowań graczy. Próbują oni dostosować się do nowych warunków i dopiero wtedy można uzyskać prawidłowe dane.
  • Chińskie czołgi średnie są na liście do rebalansu.
  • Duży rebalans jest "wciąż na stole, lecz na jego dalekim końcu".
  • Rolą artylerii jest redukowanie efektywności silnych czołgów, na silnych pozycjach.
  • Andrey przyznał, że są problemy z artyleriami poziomów 5-6.
  • Rebalans pocisków specjalnych był dużym sukcesem, pocisków OB dużym "failem" - artylerii zaś średnim.
  • T6 Medium posiada działo OB, ponieważ jest to trafne historycznie.
  • Każda konfiguracja czołgów w grze, istniała przynajmniej jako specyfikacja techniczna lub specyfikacja o określonych cechach.
  • Działa OB nie będą zmieniane aż do rebalansu pocisków.
  • Mała pojemność magazynu amunicji w niektórych czołgach jest historyczna, tak długo jak WG twierdzi, że są grywalne, tak długo nie będzie im zwiększana ilość pocisków.
  • Mantricore ma najwyższe średnie obrażenia wśród wszystkich LT 10 poziomu. Nie dostanie buff'a, ponieważ statystycznie pojazd osiąga wysokie wyniki, a Andrey przyznaje, że dzieje się tak, ponieważ grają w nią tylko dobrzy gracze - najwyraźniej ma to sens dla WG.
  • Linia LT czołgów brytyjskich jest najmniej popularną linią wśród czołgów lekkich.
  • Brak możliwości zdobycia brakujących żetonów z Ekspecydcji wynika z tego, że łatwo je zdobyć i WG chce, żeby poświęcać na to regularnie trochę czasu (choć możliwość zdobycia brakujących jest "na radarze").
  • Wzrost liczby czołgów - nagród 9 tieru wynika z tego, że WG stworzyło tyle czołgów premium 8 poziomu, że kończą się potencjalni kandydaci na nowe.
  • Jeśli chcesz MM +/-1 - graj czołgami z preferencyjnym MM - MM +/- 2 pozwala "zabłysnąć" czasem słabszym graczom.
  • MM +/-1 zabiera radość z trafiania na najkorzystniejsze losowania. Wprowadzenie go jest możliwe, ale wysoce nieprawdopodobne.
  • Największe znaczenie dla MM ma jak najkrótszy czas oczekiwania na rozgrywkę, cała reszta jest na dalszym planie.
  • MM posiada zdolności adaptacyjne (uczenie się?), by dopasowywać losowane składy coraz lepiej.
  • Celem Wielkich bitew jest ograniczenie ilości 10 tierów w MM dla bitew standardowych.
  • Chieftain i 279 (e) są w założeniu "OP" jako nagrody dla najlepszych z najlepszych i są uznawane jako tier 10,5.
  • Wykluczanie czołgów - nagród z bitew rankingowych może rozwiązać pewien problem, ale nie ma w planach zrobienia tego na tą chwilę, na razie są opracowywane inne rozwiązania.
  • Wykluczanie poszczególnych czołgów z pewnych trybów gry przyniosłoby ogromne konsekwencje.
  • Brak odpowiedzi na pytanie o nerf dla Chieftaina i 279 (e).
  • PvE są planowane tylko w roli wydarzeń - WG tworzy gry PvP, kiedy już zdobędą doświadczenie w PvE, może to zostać wprowadzone na stałe - z takim doświadczeniem równie dobrze mogliby stworzyć zupełnie nową grę opartą na narracji.
  • Śliskie skały są bardzo trudne do naprawienia, z uwagi na używanie dwóch silników fizyki - pracujących w tym samym czasie i komunikujących się między sobą. Oba silniki mają różne rozkłady danych - jeden powie, że możesz się wspinać, a drugi w tym samym momencie, że nie możesz.
  • Jeśli chcesz naprawy obiektów/tekstur, które zatrzymują pociski wbrew widocznej możliwości strzału  - wyślij raport do wsparcia, aby było wiadomo, które obiekty wymagają poprawek.
  • Od wersji 1.0 naprawiono 800 zbugowanych obiektów, a 100 kolejnych jest znanych.
  • Raportowanie bugów dotyczy też źle "działających" krzaków.
  • Gry są przyjemne kiedy są przewidywalne, gracze nienawidzą RNG za to, że właśnie tą przewidywalność odbiera.
  • Załoga 2.0 trafi najpierw na Piaskownicę, plany jej zmian sięgają 2017 roku.
  • Nie będzie możliwa "dzika" zmiana charakterystyk czołgów w określony sposób, np. poświęcając czas przeładowania na rzecz zasięgu widzenia.
  • Przeróbka wyposażenia pojawi się niedługo, a po niej zmiany w załodze.
  • Celem przeróbki wyposażenia jest dokonywanie bardziej dopasowanych wyborów, a nie tylko standardowych.
  • Andrey nie wyklucza żadnych map, nie używa anonimizera, gra w każdym trybie gry, ogląda dużo streamów/filmików z WoT'a.
ź: Reddit  
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...