PanzerNews - Q&A z developerami

Q&A z developerami

Zbiór najważniejszych informacji z Q&A, z serwera NA, które odbyło się 24.04.
  • Pojazdy kołowe ulegną rebalansowi: zaczniemy od zwiększenia efektywności niszczenia kół, następnie, jeśli to nie pomoże, zwiększymy opory gruntu, a jeśli i to nie pomoże to skupimy się na osłabieniu innych aspektów kołowców.
  • Mechanika pożaru: czy płonący czołg gaśnie szybciej, jeśli się nie porusza? Nie, pożar nie zmienia się na podstawie innych parametrów, takich jak ruch. Może tak było na początku gry. Błąd na wiki.
  • Równoważenie gry: Dlaczego tak długo trwa równoważenie OP czołgów? Czasami zajmuje to kwartał lub dwa. Okres 3-6 miesięcy jest zbyt krótki, ponieważ jeśli zrobimy coś zbyt pochopnie, to może to wymagać ponownej zmiany. Sprawdzamy, czy WR zmienia się w zależności od gracza - np. jeśli 50% graczy ma WR na poziomie 48%-52% to czołg jest w porządku. Jeśli 50% graczy ma WR 65% w nowej maszynie, prawdopodobnie jest ona przesadzona.
  • Nowe czołgi kolekcjonerskie: jest dużo pomysłów, ale na razie są ważniejsze sprawy do zrobienia. Trzeba się zastanowić nad kryteriami dodania (a następnie odblokowania przez gracza), np. czołgów argentyńskich, czy węgierskich. W zeszłym roku był pomysł dodania drzewka międzynarodowego, ale dzięki zakładce "Czołgi kolekcjonerskie" istnieją teraz nowe możliwości realizacji tych i podobnych pomysłów.
  • Testy w piaskownicy i zmiany amunicji: Jest tego dużo i jest to skomplikowane, postanowiono podzielić wszystko na części i wprowadzać stopniowo, z nowymi łatkami, poprzedzając zmiany testami na Piaskownicy. Zmiany pocisków oceniono bardzo wysoko, jednak zmiany OB i artylerii nie były zbyt popularne. W tej chwili nie chcemy zmieniać jednego bez zmiany drugiego. Muszą zostać poprawione w tym samym czasie. Cofnęliśmy te nowości i robimy kolejną dużą integrację dla zmian pocisków w przyszłości.
  • Zmiany prędkości, normalizacji i RNG dla poszczególnych pocisków: Nie planujemy zmieniać tych różnych wartości. Chcemy, żeby każdy rodzaj pocisku miał swój powód do użycia, a nie komplikować bardziej, zmieniając RNG, normalizację, etc.
  • Ciągłe granie na tej samej mapie: Nie zmieniliśmy niczego poza upewnieniem się, że ludzie nie zobaczą tej samej mapy w ciągu 7 bitew. Niemal wszystkie skargi zniknęły z powodu powtarzania się map.
  • Dlaczego pociski premium kosztują więcej: sposobem, w jaki ustaliliśmy koszt, są skuteczne obrażenia na minutę, prawdopodobieństwo spowodowania uszkodzenia razy wartość uszkodzeń - specjalne pociski mają wyższy efektywny DPM, a zatem wyższy koszt. Jednym z zadań jest dostosowanie przyszłych cen, ponieważ wysokość standardowych obrażeń będzie większa.
  • Zmiany Leo 1 i STB-1 zostały dobrze przyjęte. Zmiany w E-50M, AMX 30B, T-62A? Co z nerfem Object 430U? Mamy plany na znalezienie dla nich niszy. Testy w piaskownicy jeszcze w tym roku? E-50M tak, zdecydowanie. 121 jest w trudnym położeniu i będziemy się zastanawiać nad znalezieniem dla niego miejsca. Może dla 121 wyższy DPM od 430U?
  • Lepsze zmiany dla T110E5, żeby nie zostawał w tyle za Super Conquerorem, w niemal każdej kategorii? Informacje zostaną przekazane wyżej, nie mamy dość informacji na temat E5, jednak chcemy zachować styl gry podobny do obecnego. Usunięcie "garnka"? Nie wchodzi w grę, tak wyglądał czołg.
  • Rebalans Chieftaina i Objecta 279e, aby nie wpływały aż tak mocno na rozgrywkę, jak inne czołgi? Zmiany w MM dają możliwość wykluczania czołgów nagród z Bitew Rankingowych lub losowanie ich symetrycznie w obu drużynach. Nie chcemy denerwować graczy, którzy poświęcili mnóstwo czasu i wysiłku na ich zdobycie.
  • Bitwy rankingowe i CW: Może wprowadzić specjalne ograniczenia na prowincje, na określone poziomy lub określone nacje? Plan długoterminowy dotyczący ewolucji wojen klanowych tworzy odrębny zespół. To ciekawy pomysł.
  • Wojny klanów 7 na 7 lub 9 na 9? Mamy inny pomysł na CW, ale chcemy uwzględnić mniejsze klany na mapie globalnej. Przesunąć to w kierunku Crusader Kings, dodając politykę i więcej głębi.
  • T34-85M. Może fizyka anteny lub inne interaktywne elementy na czołgach? Lubimy testować nowe funkcje na mniejszą skalę, zanim wprowadzimy to globalnie. Pracujemy nad tym, aby to wprowadzić. Flaga T-34-85M jest tego testem.
  • Nadchodzą zmiany w Mińsku? TAK, jesteśmy gotowi na zmiany. Przeszedł testy, jednak ma jeszcze problemy, takie jak elementy historyczne, staramy się je rozwiązać w pierwszej kolejności. Perłowa Rzeka ukaże się wkrótce.
  • Śliskie skały - jakakolwiek aktualizacja? Tak. Pracujemy nad poprawą tego za pomocą silnika Havoc, a ma on niższą rozdzielczość niż nasz własny silnik fizyki, aktywnie pracujemy nad jego ulepszeniem. Przed wersją 1.0 nie modelowaliśmy skał indywidualnie. Po wersji 1.0 już tak i to właśnie powoduje problemy.
  • Przeróbka map takich jak Ensk, Kopalnie, aby działały dobrze na wyższych poziomach? Plany przywrócenia innych map? Ciężko sobie wyobrazić inny Ensk, czy Kopalnie. Nie jest to łatwe zadanie, obecnie koncentrujemy się na przywracaniu map, po czym będziemy albo tworzyć nowe mapy, albo przerabiać i przywracać pozostałe. W tym roku pojawi się Berlin i Perłowa Rzeka. Nową mapę otrzyma też tryb Stalowy Łowca. Więcej planów dotyczących map mamy na 2021 rok.
  • Plany aby dodać więcej dźwięków do czołgów, silników itp.? Tak, są plany, nic wielkiego w tej chwili, jednak zespół projektantów dźwięku pracuje nad dodaniem i ulepszeniem nowego silnika dźwięku, który został wprowadzony w wersji 1.0.
  • Mod Battle Hits dodany do gry lub podgląd pancerza? Mody nie są tak stabilne jak nasz klient i używają "skrótów". Część modów trudno dodać. Pracujemy nad implementacją niektórych modów, prawdopodobnie właśnie Battle Hits. Oprócz tego podgląd pancerza, ale nie w 2020, tylko w 2021 r. To nasze 3 podejście. Na razie napotykaliśmy problemy, przez które klient wiedziałby więcej niż powinien, a to umożliwiłyby stworzenie lepszych botów i modów do oszukiwania w grze. Musimy go odpowiednio dopracować przed wdrożeniem, aby nie powodował problemów.
  • Uwzględnić każdy mod? Dlaczego po prostu nie kupić modów od ich twórców? Próbujemy je stworzyć na nowo, ponieważ możemy je ulepszyć samodzielnie i sprawić, aby działały lepiej i stabilniej, jeśli zostaną wprowadzone do klienta i będą działać na wszystkich obsługiwanych systemach. Testowanie błędów i bezpieczeństwa.
  • Plany dodania czołgów latynoamerykańskich lub innych krajów o mniejszej liczbie czołgów? Tak, czołgi kolekcjonerskie dla nowych nacji, które nie pasują do pełnego drzewa technologicznego. 3 nacje w tym roku. Polskie czołgi! Poza tym reszta jest tajemnicą, japońskie niszczyciele jeszcze nie.
  • Jakieś plany rozszerzenia Twitch Prime? Tak, są plany dodania kolejnych pakietów. Ale dopiero, gdy zakończymy rozmowy z Twitch.
  • Wydarzenia z okazji 10. rocznicy: W sierpniu planujemy coś naprawdę wyjątkowego, ale jeszcze nic nie zdradzimy. Kosmetyka, kamuflaże i dodatkowe gadżety w sierpniu i wiele więcej później, na 10-lecie.
  • Jak został przyjęty anonimizer? Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak został zaimplementowany i streamerzy go uwielbiają.
  • Przepustka Bitewna: Czy jest szansa, że ​​w przyszłych edycjach gracze mogli zdobywać postępy grając w innych trybach, poza standardowymi bitwami 15 na 15, takich jak Wielkie bitwy, Linia Frontu lub inne tryby? Większość gier z Przepustkami Bitewnymi nie ma kont premium / subskrypcji. Czy WG rozważało zintegrowanie ulepszonej przepustki bitewnej z kontem premium World of Tanks? Niełatwo to wdrożyć, ale chcemy dodać więcej ścieżek postępu w różnych trybach. Nie w trybach ze specjalnymi czołgami, ale w trybach jak Wielka bitwa. Cena: Pracujemy nad powiększeniem tego wydarzenia, a także dodaniem innych opcji zakupu. Zobaczymy z jakimi efektami skończy się ta edycja. Battle Pass 2 to ponowne wprowadzenie przepustki bitewnej z małymi zmianami. Battle Pass 3 kolejne ulepszenia, a w 2021 roku nastąpi więcej znaczących zmian w Battle Pass w porównaniu do tego roku.
  • Dodanie do gry możliwości wynajęcia czołgów premium za kredyty? Może zmiana zwykłych czołgów w premium? Boże Narodzenie 2019 pozwoliło ludziom dodawać bonusy do czołgów, w rzeczywistości był to test takiej funkcji. Społeczność nie zareagowała tak optymistycznie jak my, więc priorytet nie jest zbyt duży, ale rozważamy to (przekształcenie czołgów w czołgi premium). Wypożycz / Wypróbuj zanim kupisz czołg? Możemy to już znaleźć w Linii Frontu, gdzie można wypożyczyć czołg i go kupić na końcu ze zniżką. Zamierzamy dodać opcję wypożyczenia, aby wypróbować czołg przed pełnym zakupem.
  • Jakieś wieści o włoskich czołgach ciężkich? Jeszcze nie.
  • Wielu graczy jest zdezorientowanych zmianami w systemie załogi, które zostaną przetestowane w piaskownicy pod koniec tego roku. Czy możesz podać nam więcej informacji na temat działania „Dowódców”, „Jednostek” i „Doradców/Załóg specjalnych”? Wyjaśnialiśmy mechanikę załogi podczas innego streama. Chcemy przerobionego drzewa umiejętności, a także jednego dowódcy na czołg. Chcemy również, aby ten nowy „dowódca” prowadził wiele czołgów bez konieczności ponownego przeszkalania; aby można go było dostosować. Doradca będzie wybitną znaną postacią, taką jak Święty Mikołaj (lub ktoś taki jak generał George Patton). Ci doradcy dodają specjalne punkty do konkretnych umiejętności, więc nie musisz pewnych umiejętności szkolić. Wiele wersji "buildów" dla tego samego dowódcy do łatwej wymiany, dzięki czemu możesz dostosować swój czołg do konkretnych stylów gry. Porzuciliśmy pomysł jednostek, ponieważ był zbyt skomplikowany.
  • Pytanie z czatu: jak przejdziemy na nową załogę 2.0? Dbamy o to, aby została ona odpowiednio przeniesiona, by zrekompensować straty i wszystkich zadowolić.
  • Ciekawy fakt dotyczący załóg: Tylko nieco ponad 1000 osób na świecie ma ponad 11 perków. Gratulacje dla nich.
  • Jakieś słowo na temat trzeciego zestawu osobistych misji i kampanii? Niezupełnie. Nie teraz. Żadnych planów.
  • Czy zobaczymy zmiany w artylerii? Arta nie zmieni się przed następną Piaskownicą. Będzie w kolejnej rundzie testów, aby gracze mogli ją przetestować przed wydaniem.

ź: WoT Guru
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...