PanzerNews - Q&A z deweloperami 12.12, cz.IV

Q&A z deweloperami 12.12, cz.IV

Ostatnia część najważniejszych informacji z transkrypcji rosyjskiego streama od WoT Express.
Informacje ze streama EU  |  Poprzednia część najważniejszych informacji
Amunicja OB
  • Zmieni się obliczanie uszkodzeń zadawanych przez pociski OB.
  • Największe znaczenie zacznie odgrywać nominalna grubość pancerza. Jeśli pocisk trafi w pancerz o grubości 300 mm, to uszkodzenia będą minimalne, albo nie będzie ich wcale. Kiedy zaś trafi w pancerz o grubości 120 mm, to zada uszkodzenia.
  • Na wskaźniku celownika będzie teraz widać, czy pocisk OB zada słabe lub średnie uszkodzenia, albo czy będzie w stanie spenetrować pancerz przeciwnika. Po wycelowaniu w gąsienice wskaźnik również zadziała, lecz zadziałają one jak pancerz warstwowy.
  • Szczególną uwagę poświęci się czołgom, które prowadzą rozgrywkę głównie na pociskach OB, chociaż ogólny, nowy system, będzie taki sam dla wszystkich pojazdów.
Artyleria
  • Granie artylerią po zmianach, będzie wymagało od gracza poświęcenia większej uwagi, podejmowaniu akcji, obranie odpowiedniej taktyki i dostosowanie się do warunków bitwy, a nie tylko "klikanie".
Typy pocisków zostały wymienione w pierwszym wpisie:
  • Pierwszy typ będzie przeznaczony dla bardzo mobilnych i lekko opancerzonych celów.
  • Drugi będzie skierowany do średnio opancerzonych czołgów, o ograniczonej mobilności lub do strzelania w zbite grupy pojazdów.
  • Trzeci typ nada się na opancerzone, ciężkie czołgi, których mobilność jest najmniejsza.
  • Pociski artyleryjskie nie będą już mogły jednocześnie uszkadzać modułów, ranić członków załogi i ogłuszać. Teraz pocisk ma ogłuszenie lub możliwość zranienia członków załogi i niszczenia modułów wewnętrznych.
  • Artyleria otrzyma tryb ostrzału - tylko w nim będzie mogła strzelać.
  • Celownik artyleryjski zostanie poddany poprawkom, np. do przełączania między widokami nie będzie potrzebny przycisk.
  • Zmiana załadowanego już rodzaju amunicji zajmie mniej czasu, niż pełne przeładowanie pocisku.
  • Smugi wystrzelonych pocisków będą teraz miały nadany kolor i będą lepiej widoczne.
Załoga 2.0
  • Załoga 2.0 jest prawie gotowa.
  • Szkolenie załogi będzie teraz podzielone na poziomy, których osiąganie będzie dawało punkty perków.
  • Drzewko rozwoju będzie składało się z 5 kierunków, w których będzie można rozwijać czołg, a każdy z tych kierunków będzie jeszcze podzielony na 5 perków, w które można inwestować uzyskane punkty (od 1 do 10). Pozwoli to dostosować czołg do swoich upodobań.
  • Będzie dostępny "superperk", dla każdego z pięciu kierunków. Aktywuje się po przydzieleniu 30 punków do jednego z nich. Maksymalnie będzie można uzyskać dwa takie "superperki" dla swojego czołgu.
  • Łącznie będzie 75 poziomów i odpowiednio 75 punktów perków. Niemożliwe będzie odblokowanie wszystkiego dla jednej maszyny.
  • Specjalni członkowie załogi (np. śnieżynki), zostaną przekształceni w "instruktorów". Będzie można go przypisać do załogi w specjalnym slocie, który dodatkowo ją wzmocni. Maksymalnie będą 4 sloty dla jednego czołgu.
  • Załoga będzie przeznaczona na maksymalnie 3 czołgi (nie licząc czołgów premium), ale będzie mogła jednocześnie przebywać tylko w jednej maszynie.
  • "Szósty zmysł" będzie podstawową umiejętnością załogi.
  • Nowa załoga z  75 poziomami i 75 punktami będzie w przybliżeniu odpowiadała obecnej załodze z 5 umiejętnościami/perkami.
  • Książeczki szkoleniowe zostaną przeprojektowane dla nowej załogi. Będą też dodawać doświadczenie dla załogi jako jedności, a nie dla wielu załogantów jak dotychczas.
Nowy system wyszukiwania plutonów
  • Po wciśnięciu przycisku utworzy się pluton, a gracz trafi do kolejki, która wyszuka innych. Będzie też można sprawdzić, czy można dołączyć do istniejącego już plutonu.
  • System domyślnie wybierze graczy o mniej więcej równych umiejętnościach, na podstawie wewnętrznej oceny - WTR.
  • Kiedy system dobierze graczy, w garażu pojawią się czołgi dopasowanych członków plutonu.
Starcie drużyn 
  • System nie ulegnie dużym zmianom, pozostanie format 7x7.
  • Nieznacznie zmieni się system punktacji za bitwy.
“Maps training”
  • System pozwoli graczowi załadować mapę i wypełniać na niej różne zadania: udać się do wskazanej pozycji, wykryć cele, ostrzelać je.
  • Cele będą statycznymi modelami czołgów.
  • Na początku wejście do tego trybu będzie dostępne tylko dla specjalnych czołgów. Będą to lżejsze maszyny do nauki gry czołgami średnimi i lekkimi, albo cięższe. Ich cele, zdania do wykonania i pozycje będą inne, a gracz w ten sposób będzie się uczył gry na mapach.
  • Lista map jeszcze nie jest gotowa, ale planuje się umieścić tam wszystkie dostępne mapy.
  • W tym trybie nie będzie można wejść "tylko pojeździć", bez przydzielonego zadania. Celem jest pokazanie jak wygląda rozgrywka na danej mapie i szkolenie gracza.
ź: WoT Express
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...