hello
1.1. Wydarzenie Renesans trwać będzie od 11 stycznia, 09:00 CET do 25 stycznia, 09:00 CET (UTC+1). Ostatnim dniem walk będzie niedziela, 24 stycznia.
1.2. Będzie to wydarzenie jednoetapowe bez przerw ani dni wolnych.
1.3. Wszystkie klany (te już istniejące jak i nowo utworzone) będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu.
1.4. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany oraz elitarny. Dostęp do zaawansowanego i elitarnego frontu jest ograniczony.
1.5. Bunty są wyłączone.
1.6. Wszystkie bitwy rozgrywane będą w formacie absolutnym: 15 na 15, pojazdami X poziomu.
1.7. Czas trwania bitwy będzie wynosić 15 minut.
1.8. „Mgła wojny” będzie włączona.
1.9. Kary za niestawienie się w bitwie będą włączone.
1.10. Dochody prowincji w złocie będą wyłączone. Podczas wydarzenia Renesans prowincje zapewnią swoim posiadaczom specjalne premie.
1.11. Właściciel prowincji nie bierze udziału w turniejach o prowincje inwazyjne, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje.
1.12. Klany mogą aplikować o turnieje inwazyjne na terytorium podstawowego frontu oraz o aukcje inwazyjne na zaawansowanym oraz elitarnym froncie, pod warunkiem, że posiadają terytoria na jakichkolwiek frontach.
1.13. Klany nie mogą atakować drogą lądową inwazyjnych prowincji na terytorium podstawowego frontu.
1.14. Klany mogą atakować drogą lądową inwazyjne aukcje na frontach zaawansowanych i elitarnych.
1.15. Sztaby są wyłączone. Dywizje można tworzyć w każdej prowincji.
1.16. Tworzenie i utrzymywanie dywizji jest bezpłatne.
1.17. Moduły dywizji są włączone, ale posiadają ograniczenia. Wszystkie dywizje są automatycznie wyposażone w moduł batalionu inżynieryjnego, który zmniejsza ograniczenie ruchu pomiędzy posiadanymi prowincjami o 50%.
1.18. Prowincje startowe na terytorium frontu podstawowego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew inwazyjnych.
1.19. Maksymalna liczba uczestników turnieju inwazyjnego wynosi 32.
1.20. W pierwszym dniu „ponownego podziału świata” maksymalna liczba uczestników turniejów inwazyjnych wyniesie 16.
1.21. Prowincje startowe na terytorium frontów zaawansowanego i elitarnego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
1.22. Maksymalna liczba uczestników aukcji inwazyjnej na terytorium frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium frontu elitarnego 8.
1.23. Przesunięcie bitwy o 15 minut jest włączone w 50% prowincji.
1.24. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 72 godziny.
1.25. Mapy:
Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne zasoby. Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
Surowce zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia komponentów. Komponentów można użyć do konstrukcji pojazdów premium.
Złom to podstawowy zasób, którego można użyć, by otrzymać inne zasoby. W Warsztacie złom można wykorzystać w celu otrzymania różnych surowców: metale żelazne, metale nieżelazne i części zamienne. Proces przekształcania złomu na inne surowce jest błyskawiczny.
Surowce wykorzystywane są przy składaniu następujących komponentów: części silnika, opancerzenia, uzbrojenia, metalowych elementów oraz narzędzi.
Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na komponenty. Proces przekształcania złomu na inne surowce jest błyskawiczny. Ilość otrzymanych zasobów będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.
Komponenty są wykorzystywane do konstrukcji pojazdów premium.
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot (włączając w to pojazdy). Istnieje jednak możliwość ustalenia kolejki produkcyjnej.
Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić w jej obrębie. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), surowce zostaną w całości zwrócone do magazynu.
W Warsztacie gracze znajdą dziennik bitewny. Pokazuje on ilość surowców, które zdobyliście we wszystkich bitwach od czasu rozpoczęcia wydarzenia.
Warsztat będzie dostępny na wymianę punktów sławy na premie-nagrody do 11 lutego, 09:00 CET (UTC+1).
Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane surowce zostaną usunięte.
Skonstruowane pojazdy zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody i podsumowania aukcji obligacji. Pojazdy zostaną przyznane 12 lutego.
Przez cały okres wydarzenia można zmontować tylko jeden pojazd premium, więc dokonajcie wyboru z wyprzedzeniem.
Data otrzymania zmontowanych w Warsztacie pojazdów może ulec zmianie.
W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów. Moduły te będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.
Na pojeździe może być zamontowany tylko jeden moduł eksperymentalny. Będzie on aktywny tylko przez jedną bitwę (moduł nie zostanie usunięty w przypadku technicznego zwycięstwa). Moduły te można demontować i montować ponownie na pojazdach.
Moduły eksperymentalne nie mogą być montowane na działach samobieżnych.
Po rozpoczęciu wydarzenia i zalogowaniu się do klienta gry, gracze otrzymają 3 moduły eksperymentalne każdego typu. Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia.
Podczas bitwy, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
Następujące moduły zostały poddane modyfikacjom:
W tabeli podano nowe wartości:
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
MODUŁ | EFEKT |
---|---|
System kontroli ognia | +20% do stabilizacji działa |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu +25% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do zadawanych uszkodzeń +20% do czasu celowania |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +10% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
4.1. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany oraz elitarny.
4.2. Okno czasowe wydarzenia (UTC +1):
Trzy fronty charakteryzują się różnymi warunkami dostępu, liczbą osobistych i klanowych punktów sławy, które oferują oraz różnymi strategicznymi mechanikami.
Każda prowincja na mapie globalnej oferuje określoną liczbę premii, które dają strategiczną przewagę klanowi, który ją posiada.
Przydzielanie premii w prowincjach pozostaje niezmienne w czasie trwania wydarzenia.
5.1.1. Na froncie podstawowym klanowe punkty sławy są przyznawane tylko za bitwy.
5.1.2. Zgłoszenia do inwazji na terytorium frontu podstawowego są dostępne dla każdego klanu, który posiada przynajmniej 15 członków z pojazdem X poziomu.
5.1.3. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji jednocześnie dostępnych dla frontu podstawowego wynosi 6 (jeśli klan posiada ponad 90 członków z pojazdami X poziomu).
5.1.4. Dostępne są dynamiczne inwazje na terytorium frontu podstawowego. Zgłoszenia do inwazji na froncie podstawowym mogą być wysyłane przez klany, które już posiadają prowincje na dowolnym froncie.
5.1.5. Front podstawowy składa się z 700 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 do 22:00 CET (UTC+1).
5.2.1. Na froncie zaawansowanym klanowe punkty sławy można zdobyć zarówno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.
5.2.2. Istnieją cztery sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu zaawansowanego:
5.2.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 10% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego).
5.2.4. Posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym jest nagradzane klanowymi punktami sławy. Liczba punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji. Jeśli klan opuści mapę przed obliczeniem tury, nie otrzyma tych klanowych punktów sławy.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 3000 |
3 | 2000 |
4 | 1000 |
5+ | 0 |
Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 klanowych punktów sławy. Jeśli klan posiada prowincję w drugim dniu, otrzymuje 3000 klanowych punktów sławy; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni 2000 klanowych punktów sławy itd.
5.2.5. Kiedy prowincja jest wielokrotnie zajmowana (z wyłączeniem zajęcia po inwestycji), bonus nie zmienia się – tak, jakby klan posiadał prowincję bez przerwy. Na przykład, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 1000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.
5.2.6. Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji. Jeśli zostanie ona ponownie zajęta, przychody są naliczane od nowa.
5.2.7. Front zaawansowany składa się ze 176 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 do 22:00 CET (UTC+1).
5.3.1. Na froncie elitarnym klanowe punkty sławy można zdobyć za bitwy, za posiadanie prowincji i za liczbę posiadanych prowincji.
5.3.2. Istnieją trzy sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu elitarnego:
5.3.3. Prowincje frontu elitarnego zapewniają 20% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego).
5.3.4. Posiadanie prowincji Przez analogię do prowincji frontu zaawansowanego, ta liczba również zmniejsza się po każdym dniu posiadania. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12 000 |
2 | 9000 |
3 | 6000 |
4 | 3000 |
5+ | 0 |
5.3.5. Klany posiadające grupy prowincji na terytorium frontu elitarnego zdobywają klanowe punkty sławy. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadające 4 lub więcej prowincji na terytorium frontu elitarnego są nagradzane klanowymi punktami sławy w zależności od liczby prowincji posiadanych po zakończeniu wszystkich bitew w prowincjach.
LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM | NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | 0 punktów |
2 | 0 punktów |
3 | 0 punktów |
4 | 18 000 punktów |
5 | 18 000 punktów |
6 | 36 000 punktów |
7 | 36 000 punktów |
8+ | 90 000 punktów |
Te klanowe punkty sławy są dodawane na koniec dnia rozgrywek (około 03:00 CET). Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie klanowe punkty sławy, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji.
Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew o prowincje, a następnie opuści mapę globalną (rozpoczynając inwestycję), otrzyma klanowe punkty sławy.
5.3.6. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego.
5.3.7. Front elitarny składa się z 15 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 do 22:00 CET (UTC+1).
Klan może użyć różnych premii i technologii, aby przyśpieszyć tempo zdobywania punktów sławy.
Te podzielone są na dwie grupy: Technologie, które można kupić w Laboratorium za punkty badań lub otrzymać jako nagrodę za wykonanie zadań klanowych oraz premie które można otrzymać, zajmując i utrzymując prowincje zapewniające takie bonusy. Skutki działania premii i technologii sumują się (więcej szczegóły znajdziecie w sekcjach premie i technologie).
6.1.1. Inwestowanie to specjalna mechanika służąca do zamiany klanowych punktów sławy na punkty badań (po określonym kursie wymiany). Kurs wymiany można poprawić, używając odpowiednich technologii.
6.1.2. Podczas użycia tej mechaniki wszystkie zgłoszone (nierozstrzygnięte) oferty na aukcjach są wycofywane, a klan opuszcza mapę globalną. Wszystkie zebrane klanowe punkty sławy są zamieniane na punkty badań. Tylko dowódca klanu lub oficerowie wykonawczy mogą używać funkcji inwestowania.
6.1.3. Zamiana punktów sławy na punkty badań jest dokonywana po przeliczeniu dla najbliższej tury.
6.1.4. Inwestowania nie można rozpocząć, jeśli w prowincjach, w których klan ma wyznaczone bitwy, zaczęło się już okno czasowe.
6.1.5. Po zakończeniu inwestowania przywracana jest możliwość zdobycia pełnej premii z prowincji frontów zaawansowanego i elitarnego (poznajcie więcej szczegółów w sekcjach Front zaawansowany i Front elitarny).
6.1.6. Zamiana punktów sławy na punkty badań jest nieodwracalna. Zalecamy mieć to na uwadze, szczególnie pod koniec wydarzenia.
6.2.1. Laboratorium jest specjalnym sklepem, w którym punkty badań można wydawać na różne technologie.
6.2.2. W Laboratorium można zobaczyć wszystkie aktywne ulepszenia klanowe.
6.3.1. Każda prowincja na mapie wydarzenia zapewnia do dwóch różnych premii.
6.3.2. Premie są aktywowane po zajęciu przez klan prowincji i kończą się, kiedy klan przestaje być posiadaczem prowincji.
6.3.3. Jeśli klan posiada kilka prowincji dających tę samą premię, efekty premii nie kumulują się. Klan otrzymuje efekt tylko z najbardziej skutecznej premii. Na przykład, jeśli klan posiada dwie prowincje, z których jedna zapewnia premię +3% do klanowych punktów sławy, a druga +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu uzyskają tylko bonus +10% do zdobytych klanowych punktów sławy. Dotyczy to również darmowych żetonów zgłoszeniowych. Możesz użyć tylko 1 darmowego żetonu zgłoszeniowego na front (jeden na zaawansowany, jeden na elitarny).
6.4.1. Podczas trwania wydarzenia, technologię można otrzymać tylko raz. Pozostanie ona aktywna aż do zakończenia wydarzenia.
6.4.2. Technologia zaczyna działać zaraz po jej kupieniu w Laboratorium lub po otrzymaniu jej przez klan za wypełnienie zadania klanowego.
6.4.3. Efekty kilku technologii tego samego typu sumują się. Dlatego, jeśli klan zdobędzie technologię zapewniającą +5% do klanowych punktów sławy, a potem zdobędzie technologię zapewniającą +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu otrzymają bonus +15% do zdobywanych przez siebie klanowych punktów sławy.
6.4.4. Koszt technologii może się zmieniać w zależności od liczby klanów, które ją kupiły. Im więcej klanów zdobędzie konkretną technologię, tym tańsza się ona stanie dla klanów, które jej jeszcze nie posiadają.
Zobaczcie nowe ustawienia w interfejsie Laboratorium.
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny | |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | Front podstawowy | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | Fronty: podstawowy, zaawansowany | |
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terenie frontu elitarnego | Front elitarny | |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ||
Skrócony czas blokady pojazdu | ||
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ||
Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy |
Osobiste punkty sławy można wymienić na premie osobiste i premie-nagrody tylko w kliencie gry na ekranie klanu.
7.1. Gracze mogą wymieniać osobiste punkty sławy na premie osobiste, które przyspieszają zdobywanie osobistych punktów sławy.
7.2. Premia osobista za osobiste punkty sławy zostaje aktywowana w chwili jej otrzymania.
Prosimy pamiętać, że wyżej wspomniana wymiana jest nieodwracalna, więc wymieniajcie punkty z rozwagą. Strategiczne podejmowanie decyzji pozwoli Wam zarobić więcej punktów sławy i osiągać wyższe miejsca w klasyfikacji wydarzenia, a nieprzemyślane dysponowanie zasobami może Was posłać w dół listy.
8.1. Gracze muszą użyć aukcji inwazyjnych, aby dostać się na front zaawansowany i elitarny.
8.2. Są dwa sposoby na wzięcie udziału w aukcji inwazyjnej:
8.3. Główną cechą aukcji inwazyjnych jest to, że może w niej zwyciężyć więcej niż jeden uczestnik. Po aukcji jej zwycięzcy spotykają się w turnieju. Zwycięzca turnieju walczy z właścicielem prowincji. Maksymalna liczba zwycięzców aukcji zależy od frontu – 16 zwycięzców dla frontu zaawansowanego i 8 zwycięzców dla frontu elitarnego. Gdyby zaistniała taka potrzeba, te liczby mogą zostać zwiększone.
8.4. 8 zgłoszeń do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i 4 zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym są zarezerwowane dla klanów, które uzyskały dostęp, zajmując prowincję z odpowiednim bonusem lub kupując dany bonus w laboratorium.
8.5. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew wszystkie klany mogą zgłosić oferty na aukcję inwazyjną wyrażone w punktach sławy klanu lub zgłosić podanie o możliwość inwazji, używając posiadanych premii klanu i technologii.
8.6. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. W jej skład wchodzą klany, które zgłaszają się do aukcji inwazyjnej za pomocą bonusów i technologii, klany, które złożyły najwyższe oferty w punktach sławy klanu i klany, które atakują daną prowincję „z lądu”.
Przykład: 23 klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej frontu zaawansowanego. 2 klany posiadają prowincje zapewniające odpowiednią premię, a 4 wykupiły zgłoszenia w laboratorium. 14 klanów złożyło oferty w klanowych punktach sławy, a 3 zaatakowały tę prowincję „z lądu”. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Obejmie ona 6 klanów, które posiadają odpowiednie premie (2 klany posiadające prowincje i 4 klany, które wykupiły technologię), 10 klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i 3 klany, które zaatakowały prowincję „z lądu”. 4 klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie biorą udziału w turnieju.
8.7. Jeśli kilka klanów złoży tę samą ofertę, pierwszeństwo otrzyma ten klan, który złożył ofertę jako pierwszy.
Na przykład: 10 klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Do aukcji zgłosiły się 2 klany posiadające odpowiednie technologie. W tym przypadku aukcję wygra 8 klanów – 2 klany posiadające technologię i 6 klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.
8.8. Niewykorzystane sumy z ofert zostaną zwrócone klanom, które je zgłosiły.
8.9. Bitwy pomiędzy zwycięzcami aukcji i klanami, które atakują prowincję „z lądu” są rozgrywane według standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendentów. Oprócz tego do osobistych i klanowych punktów sławy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mnożnik x5.
9.1. W ramach wydarzenia Renesans klany współzawodniczą o punkty sławy, aby sięgnąć po najcenniejsze nagrody.
9.2. Zarówno klany jak i gracze zdobywają punkty sławy w bitwach.
9.3. W jednej bitwie wszyscy gracze jednej drużyny zdobywają taką samą liczbę punktów sławy, na które wpływa następnie współczynnik premii osobistej, unikatowy dla każdego gracza.
9.4. Osobiste punkty sławy można wymienić na premie osobiste i premie-nagrody tylko w kliencie gry na ekranie klanu.
9.5. Wzór na obliczenie liczby punktów sławy zdobywanych w bitwach:
gdzie:
Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje pretendentów do prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem na dowolnym froncie | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
9.6.1. W ramach tego wydarzenia osobiste punkty sławy można zdobywać tylko w bitwach.
9.6.2. W trakcie wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie osobiste.
9.6.3. Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie-nagrody.
9.6.4. Osobiste punkty sławy i premie są zachowywane przez całe wydarzenie, niezależnie od dołączenia do klanu lub jego opuszczenia.
9.7.1. Klanowe punkty sławy można zdobywać, walcząc w bitwach i spełniając specjalne warunki na frontach zaawansowanym i elitarnym.
9.7.2. Dziennik zdobywanych klanowych punktów sławy jest dostępny w profilu klanu na portalu klanów.
9.7.3. Jeśli klan posiadający mniej punktów sławy klanu pokona klan posiadający więcej punktów sławy (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty), 0% różnicy w punktach sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty) zostaje przekazanych od klanu pokonanego do zwycięskiego. Technologie mogą zwiększyć tę wartość o 4% różnicy w klanowych punktach sławy. Przykład: 2 klany rozegrały bitwę. Zwycięski klan ma na końcu bitwy 1000 punktów sławy klanu, a przegrany klan ma 101 000 klanowych punktów sławy. Różnica w liczbie ich punktów sławy wynosi 100 000. 3% tej różnicy wynosi 3000. Zatem pokonany klan straci 3000 klanowych punktów sławy, które zostaną przekazane zwycięskiemu klanowi.
9.7.4. Punkty sławy klanu można wydawać na aukcjach inwazyjnych na frontach zaawansowanym i elitarnym.
9.7.5. Klanowe punkty sławy można wymienić na punkty badań w całości lub częściowo za pomocą mechaniki inwestowania.
9.7.6. Klanowe punkty sławy z uwzględnieniem zainwestowanych punktów są wyświetlane na mapie globalnej, co pozwala na ocenę przeciwników pod względem liczby punktów sławy wydanych na technologie i pod względem tempa zdobywania punktów sławy.
9.8.1. Ustawiane bitwy są zabronione przez Regulamin. Klany i gracze, którzy naruszą te zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.
9.8.2. W przypadkach spornych związanych z dodawaniem punktów sławy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja rezerwuje sobie prawo do zażądania dostarczenia powtórek z bitwy, zrzutów ekranu i innych informacji związanych z bitwą. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zalecamy użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.
10.1. W trakcie wydarzenia klany mogą wypełniać zadania klanowe.
10.2. Te zadania będą nagradzane technologiami, punktami badań i klanowymi punktami sławy.
10.3. Wszystkie zadania klanowe, ich warunki i nagrody są dostępne w interfejsie mapy globalnej.
Uderzenie testowe
Nagroda:
100 punktów badań
Warunki zadania:
Zdobyć prowincję na froncie podstawowym
Liczba wypełnień:
3
Uderzenie omijające
Nagroda:
5000 klanowych punktów sławy
Warunki zadania:
Zdobyć prowincję na froncie zaawansowanym
Liczba wypełnień:
3
Uderzenie kończące
Nagroda:
Technologia: +20% do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach
Warunki zadania:
Zdobyć prowincję na froncie elitarnym
Liczba wypełnień:
1
Doświadczony najeźdźca
Nagroda:
Technologia: darmowe zgłoszenie na front zaawansowany
Warunki zadania:
Zająć 10 prowincji na froncie zaawansowanym
Liczba wypełnień:
1
Przycelowanie
Nagroda:
50 punktów badań
Warunki zadania:
Zniszczyć 50 pojazdów przeciwnika na dowolnym froncie
Liczba wypełnień:
2
Klany będą miały możliwość inwestowania punktów sławy klanu w punkty badań po specjalnym, korzystniejszym kursie wymiany, przy spełnionych pewnych warunkach: jeśli klan rozegra bitwy w wydarzeniu przez przynajmniej 5 dni nie dokonując uprzednio inwestycji. W takim przypadku szóstego dnia klan otrzyma specjalną ofertę inwestycyjną zapewniającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna przez 24 godziny i może zostać złożona klanowi tylko raz w ciągu wydarzenia.
11.1. Na początku wydarzenia wszystkie klany posiadają 0 punktów badań.
11.2. Pierwszego dnia wydarzenia wszystkie prowincje na froncie podstawowym mają status startowych. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji to 16.
11.3. Po zakończeniu bitew na prowincjach inwazyjnych, udostępnione zostaną dynamiczne prowincje inwazyjne na podstawowym froncie. Maksymalna liczba zgłoszeń do tego typu inwazji wynosi 32.
11.4. Drugiego dnia wydarzenia zostaną otwarte dynamiczne aukcje inwazyjne na terytoriach frontów zaawansowanego i elitarnego.
11.5. 24 stycznia, po zakończeniu bitew w turniejach inwazyjnych, nowe dynamiczne inwazyjne prowincje i aukcje nie będą tworzone.
11.6. Mapa zostanie zamrożona, wydarzenie zakończone, a podsumowywanie wyników rozpocznie się 25 stycznia o 09:00 CET (UTC+1).
11.7. Proces przekazywania nagród i otwarcie dostępu do wymiany obligacji na pojazdy rozpocznie się 28 stycznia.
Data otrzymania nagród może ulec zmianie.
12.1. Suma kar zostanie obliczona z całkowitej sumy klanowych punktów sławy, łącznie z ofertami aukcyjnymi, które zostały złożone, ale nie wygrały.
12.2. Klanowe punkty sławy są odejmowane z konta klanu. Dlatego po nałożeniu kar i rozstrzygnięciu aukcji konto klanu może wskazywać ujemną liczbę punktów sławy klanu.
LICZBA BITEW W OKRESIE ROZLICZENIOWYM, W KTÓRYCH KLAN SIĘ NIE POJAWIŁ | MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | -10% | |
3 | 3 | -10% | |
4 | 1 | -10% |
Nagrody przyznawane w wydarzeniu Renesans dzielą się na nagrody osobiste i klanowe. Przyznawane są na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich Alejach sławy (osobistych i klanowych).
Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie-nagrody.
Jedynie gracze i klany, które zdołały wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach graczy, którym zostaną przyznane nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.
13.1.1. Wśród nagród za miejsca w klasyfikacji osobistej znajdują się obligacje, style, naklejki, odznaki i medale.
13.1.2. Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej.
OD | DO | OBLIGACJI |
---|---|---|
0% | 1% | 1000 |
1% | 2% | 950 |
2% | 3% | 900 |
3% | 5% | 850 |
5% | 10% | 800 |
10% | 15% | 750 |
15% | 20% | 700 |
20% | 25% | 600 |
25% | 50% | 500 |
50% | 75% | 250 |
NAGRODA | WARUNKI | |
---|---|---|
Zwycięzca Renesansu | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu. | |
Najlepsza 10 Renesansu | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu. Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Renesansu. | |
Najlepsza 100 Renesansu | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu. Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Renesansu lub Najlepsza 10 Renesansu. | |
Uczestnik Renesansu | Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu. | |
Epickie zwycięstwo | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu (na koniec wydarzenia). Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu. |
ODZNAKA | WARUNKI | |
---|---|---|
Legenda mapy globalnej | Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu Renesans dla klanu będącego wśród 1% najlepszych klanów. | |
Bohater Renesansu | Należy być członkiem klanu, który znalazł się wśród 10% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu. |
Ten styl nie zawiera samego pojazdu VK 72.01 (K). Styl ten zostanie przyznany graczom nawet, jeśli nie posiadają VK 72.01 (K) w garażu.
Wszyscy gracze, którzy zajmą pierwsze 10% miejsc w Alei sław, na koniec wydarzenia, otrzymają styl Stal damasceńska. Styl ten może być wykorzystany na pojazdach poziomów VIII–X. Można go stosować wielokrotnie na różnych pojazdach z tych poziomów bez ograniczeń.
Gracze, którzy otrzymają medal Legenda Mapy globalnej lub odznakę, dostaną również zestaw podobnych naklejek (6 szt.).
Pamiętajcie, że w przypadku nielegalnych działań oficerów klanu lub włamań na konta, niektóre mechaniki w wydarzeniu Renesans, które są nieodwracalne, mogą wpłynąć na postęp klanu. Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących trzech wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
OD | DO | MNOŻNIK KLANU |
---|---|---|
0% | 1% | 7 |
1% | 2% | 6,5 |
2% | 3% | 6 |
3% | 5% | 5,5 |
5% | 10% | 5 |
10% | 15% | 4 |
15% | 20% | 3 |
20% | 25% | 2,5 |
25% | 50% | 2 |
50% | 100% | 1 |
W ten sposób, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) * 5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.
Gracz otrzyma mnożnik klanu jedynie z klanu, do którego należy w chwili zakończenia wydarzenia oraz jeśli stoczył co najmniej 5 bitew w wydarzeniu Renesans jako członek wybranego klanu, licząc od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu.
W przeciwieństwie do innych nagród, złoto w grze będzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek (%) graczy. Całkowita pula nagród w wysokości 8 415 000 złota zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:
POZYCJA | NAGRODA |
---|---|
1 | 200 000 złota |
2 | 150 000 złota |
3 | 100 000 złota |
4 | 95 000 złota |
5 | 90 000 złota |
6 | 85 000 złota |
7 | 80 000 złota |
8 | 75 000 złota |
9 | 70 000 złota |
10 | 65 000 złota |
POZYCJA | NAGRODA |
---|---|
11 | 64 000 złota |
12 | 63 000 złota |
13 | 62 000 złota |
14 | 61 000 złota |
15 | 60 000 złota |
16 | 59 000 złota |
17 | 58 000 złota |
18 | 57 000 złota |
19 | 56 000 złota |
20 | 55 000 złota |
POZYCJA | NAGRODA |
---|---|
21 | 54 000 złota |
22 | 53 000 złota |
23 | 52 000 złota |
24 | 51 000 złota |
25–45 | 50 000 złota |
46–75 | 40 000 złota |
76–135 | 30 000 złota |
136–195 | 20 000 złota |
196–330 | 10 000 złota |
Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i starać się o wygranie pojazdu-nagrody X poziomu. Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.
Powodzenia na polu bitwy!
ź: WoT