hello
22. sezon mapy globalnej
Już 19 maja rozpoczyna się 22. sezon mapy globalnej, w którym do 5 lipca powalczycie o palmę pierwszeństwa.
Przygotujcie się na ponad miesiąc zaciętych walk o terytoria i gier wojennych rozgrywanych w dni z zawieszeniem broni. Podobnie jak w poprzednim sezonie mapa globalna będzie zamrożona w każdą sobotę, co pozwoli Wam odesłać swoich najlepszych wojowników do walk w Twierdzach. Pod koniec sezonu najpotężniejsze klany otrzymają dodatkowe złoto i obligacje.
Najlepsi gracze sezonu zostaną nagrodzeni nowiutkim stylem 2D „Młot Thora”, stylem 2D „Wieczna zmarzlina” i naklejką „Porucznik Gwardii Felek i aprobata”.
Początek: 19 maja 2025 o 10:00 (CEST)
Koniec: 5 lipca 2025 o 10:00 (CEST)
Soboty o 10:00 (CEST) do niedziel o 10:00 (CEST)

Na koniec 22. sezonu do skarbców najskuteczniejszych klanów trafią nagrody w postaci złota i obligacji. Ilość zdobytych obligacji i złota będzie zależała od miejsca klanu w finałowej klasyfikacji klanowej na koniec sezonu.
| Miejsce | Złoto w skarbcu klanu | Obligacje w skarbcu klanu |
|---|---|---|
| 1 | 150 000 | 120 000 |
| 2 | 120 000 | 100 000 |
| 3 | 100 000 | 80 000 |
| 4 | 80 000 | 60 000 |
| 5 | 50 000 | 40 000 |
Na koniec 22. sezonu, klany otrzymają tradycyjne pamiątkowe nagrody w zależności od ich pozycji w ogólnej klasyfikacji klanowej mapy globalnej:
Pod koniec sezonu gracze będą też mieli możliwość zdobycia stylu 2D Wieczna zmarzlina i nowego stylu 2D Młot Thora. Dodatkowe nagrody można zmontować w Warsztacie, tak jak w poprzednich sezonach.
Klasyfikacja osobista będzie oparta na zdobywanych codziennie osobistych punktach sławy.
| BITWA | ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
|---|---|---|
| Prowincja startowa | 12 | 5 |
| Turniej pretendentów w zwykłej prowincji | 26 | 19 |
| Bitwa z właścicielem prowincji | 26 | 19 |

| TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
|---|---|
| Turniej w prowincji startowej | 1 |
| Turniej pretendentów w zwykłej prowincji | 5 |
| Bitwa z właścicielem prowincji | 5 |
| KLASYFIKACJA ELO | ELO_C |
|---|---|
| ≤1000 | 1,0 |
| 1001–1050 | 1,1 |
| 1051–1100 | 1,2 |
| 1101–1150 | 1,3 |
| 1151–1200 | 1,4 |
| 1201–1250 | 1,5 |
| 1251–1300 | 1,6 |
| 1301–1350 | 1,7 |
| 1351–1400 | 1,8 |
| 1401–1450 | 1,9 |
| ≥1451 | 2,0 |
Przykładowo, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 3000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.
|
DNI POSIADANIA PROWINCJI |
NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
|---|---|
| 1 | 12 000 |
| 2 | 9000 |
| 3 | 6000 |
| 4 | 3000 |
| 5+ | 0 |
Klany posiadające grupy prowincji zdobywają również klanowe punkty sławy.
| LICZBA POSIADANYCH PROWINCJI | NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
|---|---|
| 1 | — |
| 2 | — |
| 3 | — |
| 4 | 18 000 |
| 5 | 18 000 |
| 6 | 36 000 |
| 7 | 36 000 |
| 8+ | 90 000 |
Wszystkie punkty sławy zdobyte przez klan są gromadzone w klasyfikacji sezonowej. Na koniec sezonu wszyscy członkowie klanu otrzymają nagrodę opartą na pozycji klanu w klasyfikacji.
| NAGRODY | ||||
|---|---|---|---|---|
| MAKS. MIEJSCE | MEDAL | STYLE | NAKLEJKI | EMBLEMAT ZA UCZESTNICTWO |
| 1 | ![]() |
Styl 2D Młot Thora
Styl 2D Wieczna zmarzlina |
|
Tak |
| 2 | ![]() |
|||
| 3 | ![]() |
|||
| 4 – najlepsze 10% | ![]() |
|||
| Najlepsze 10–50% | ![]() |
Styl 2D Wieczna zmarzlina |
![]() |
|
| Najlepsze 50–75% | — | — | — | |
Aby otrzymać nagrody, gracze muszą być członkami klanu i uczestniczyć w co najmniej pięciu bitwach na mapie globalnej dla tego klanu podczas sezonu. Opuszczenie klanu w czasie sezonu wyzeruje licznik bitew.
Styl 2D Młot Thora
https://content-wg.gcdn.co/eu-content/flyover-videos/Thors_Hammer_1920x1080.webm
Styl 2D Wieczna zmarzlina
_MnmPnPF.jpg)
W warsztacie gracze mogą używać zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej do produkcji rozmaitych nagród.
Wszyscy członkowie klanu, którzy brali udział w tych bitwach, otrzymają tyle samo zasobów za bitwę. Liczba ta zależy od następujących czynników:
Jeśli drużyna nie zniszczy w bitwie żadnych pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.
W Warsztacie można wyprodukować następujące przedmioty:

W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje na mapie globalnej będą prowincjami startowymi. Gdy zakończy się okno czasowe, prowincje przełączą się w tryb główny, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.
Klanowe punkty sławy zostaną odjęte od łącznej sumy punktów sławy zdobytych przez klan w ciągu tygodnia. Ta sama liczba zostanie odjęta od ogólnej klasyfikacji klanowej sezonu.
|
BITWY, NA KTÓRE KLAN SIĘ NIE STAWIŁ W CIĄGU 3 DNI |
MAKSYMALNA LICZNA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI |
KARA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
|---|---|---|
| 1 | 6 | — |
| 2 | 5 | −10% |
| 3 | 3 | −10% |
| 4+ | 1 | −10% |
Klany, które zignorują kary i ponownie się na nie narażą, mogą zostać poddane dodatkowym sankcjom według uznania administracji.
Ustawianie bitew jest zabronione regulaminem. Klany i gracze, którzy naruszą zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.
Przygotujcie swoje ulubione pojazdy X poziomu do zaciekłych bitew na mapie globalnej. Sława, chwała i bogactwo nagród czekają na Was, Dowódcy!
ź: WoT