hello
Dzisiaj w superteście będziecie mogli wypróbować dwie wersje nowego włoskiego czołgu średniego X poziomu – Coccodrillo
Jedyna różnica między nimi to rodzaj automatu przeładowującego. Charakterystyki obu pojazdów są takie same.
Coccodrillo (wariant 1)
Coccodrillo to włoski czołg średni wsparcia X poziomu z nietypowym układem podzespołów i ochrony. Jego wieża i płyty przedniego pancerza nie są bardzo grube, ale umieszczono je pod dobrym kątem.
Jego mobilność jest niezła, ale nie wyjątkowa (maksymalnie 50 km/h przy jeździe w przód, 18 km/h przy cofaniu). Główną niespodzianką jest siła ognia: działo kal. 127 mm z mechanizmem automatycznego przeładowania, zadające 470 PW uszkodzeń na strzał, celujące w 2,5 sek. i używające magazynków na cztery pociski.
Ta wersja automatu przeładowującego ma taki sam czas przeładowania dla każdego pocisku, ale dość długie opóźnienie między strzałami. Pozwala to oddać trzy strzały z dużymi uszkodzeniami na minutę (podobnie jak w Minotauro). Jednocześnie jest możliwe wykorzystanie dowolnego z trzech pocisków do strzelania cyklicznego – uszkodzenia na minutę będą takie same, w odróżnieniu od innych pojazdów włoskich. I tak jak w Progetto 65, nie trzeba czekać na całkowite przeładowanie magazynka.
Coccodrillo (wariant 2)
Drugi wariant tego czołgu ma identyczne charakterystyki pod każdym względem, oprócz sposobu działania automatu przeładowującego. Tutaj zastosowano ulepszoną mechanikę automatycznego przeładowania (podobnie jak we włoskich pojazdach ciężkich, z pewnymi modyfikacjami). Ten system daje znaczącą poprawę czasu przeładowania następnego pocisku, jeśli strzał jest oddany w odpowiednim momencie.
Druga wersja nie zmienia znacząco rozgrywki, ale nadaje jej większej głębi. Dzięki bardziej zaawansowanemu automatowi przeładowującemu można korzystać z nieregularnego, pół-cyklicznego schematu strzelania, a przy odpowiednim wyczuciu czasu znacznie skracać czas przeładowania.
Siła ognia |
Mobilność |
Żywotność |
|
|
|