hello
Umożliwia on grę zarówno na średnim, jak i bliskim dystansie. Począwszy od VII poziomu, wszystkie pojazdy będą posiadać automat ładujący, ale ich działa będą funkcjonować nieco inaczej od klasycznych dział, które już znacie. W większości przypadków najlepiej będzie grać pojazdami z tej gałęzi tak, jak pojazdami z działem cyklicznym. W porównaniu z charakterystykami działa pozostałych pojazdów w grze, ten włoski niszczyciel czołgów ma możliwość szybkiego przeładowania magazynku i zadania wysokich uszkodzeń na strzał, nie martwiąc się o długi czas przeładowania.
Wyposażono go w działo 127 mm z automatem ładującym na 4 pociski. Czas ładowania pomiędzy pociskami wynosi 10 s, a ogólny czas przeładowania to 24 s. Przebicie pancerza pociskiem standardowym APCR wynosi 255 mm, a specjalnym pociskiem kumulacyjnym HEAT – 325 mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 490 PW.
Ten pojazd posiada solidny, jak na ten poziom, pancerz. Przedni pancerz kadłuba i wieży osiąga 290 mm. Kąt obrotu wieży jest ograniczony do 80 stopni. Wytrzymałość: 1800 PW. Prędkość maksymalna w przód: 35 km/h. Moc na tonę: 13,1 KM/t.
Controcarro 1 Mk. 2 będzie prezentował podobny styl gry jak pojazd z najwyższego poziomu nowej gałęzi włoskich niszczycieli czołgów. Będzie miał takie same wady i zalety, ale na niższym poziomie.
Wstępna charakterystyka:
Tier: IX, TD, Włochy
DMG: 490/490/640
Penetracja: 255/325/127 mm
Czas przeładowania magazynka: 24 s
Czas przeładowania między pociskami: 10 s
Ilość pocisków w magazynku: 4
Czas celowania: 2,7 s
Celność: 0,44
Wychył pionowy działa: -10/+20°
Kąt obrotu wieży: 80°
Pojemność magazynu amunicji: 44 szt.
V-max: +35/-10 km/h
Moc silnika: 700 KM
Stosunek mocy do masy: 13,1 KM/t
Obrót kadłuba: 22°/s
Obrót wieży: 18°/s
Ilość HP: 1800
Pancerz kadłuba: 290/70/40 mm
Pancerz wieży: 290/70/40 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 4