hello
Umożliwia on grę zarówno na średnim, jak i bliskim dystansie. Począwszy od VII poziomu, wszystkie pojazdy będą posiadać automat ładujący, ale ich działa będą funkcjonować nieco inaczej od klasycznych dział, które już znacie. W większości przypadków najlepiej będzie grać pojazdami z tej gałęzi tak, jak pojazdami z działem cyklicznym. W porównaniu z charakterystykami działa pozostałych pojazdów w grze, ten włoski niszczyciel czołgów ma możliwość szybkiego przeładowania magazynku i zadania wysokich uszkodzeń na strzał, nie martwiąc się o długi czas przeładowania.
Wyposażono go w działo 127 mm z automatem ładującym na 4 pociski. Czas ładowania pomiędzy pociskami wynosi 10 s, a ogólny czas przeładowania to 24 s. Przebicie pancerza pociskiem standardowym APCR wynosi 255 mm, a specjalnym pociskiem kumulacyjnym HEAT – 325 mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 490 PW.
Ten pojazd posiada solidny, jak na ten poziom, pancerz. Przedni pancerz kadłuba i wieży osiąga 290 mm. Kąt obrotu wieży jest ograniczony do 80 stopni. Wytrzymałość: 1800 PW. Prędkość maksymalna w przód: 35 km/h. Moc na tonę: 13,1 KM/t.
Controcarro 1 Mk. 2 będzie prezentował podobny styl gry jak pojazd z najwyższego poziomu nowej gałęzi włoskich niszczycieli czołgów. Będzie miał takie same wady i zalety, ale na niższym poziomie.