hello
M-III-Y, podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele gałęzi Yoh, ma nową mechanikę zapasowych gąsienic. Ten pojazd ma dodatkową gąsienicę przymocowaną do głównej. Pozwala to temu pojazdowi pozostać w ruchu (choć z mniejszą prędkością) nawet, jeśli obie główne gąsienice zostaną zniszczone.
Do Supertestu pojazd ten przybywa z dwoma najlepszymi działami (90 mm i 105 mm). Pierwsze działo jest celniejsze i zadaje większe uszkodzenia na minutę, a drugie zadaje większe uszkodzenia na strzał. Test określi, która konfiguracja będzie ostateczna – czy pozostaną oba działa, czy tylko jedno z nich.
Działo kal. 90 mm zadaje 240 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 223 mm, a specjalnych HEAT wynosi 290 mm. Celność działa wynosi 0,37, czas celowania 2,1 s, a czas przeładowania 6,4 s.
Działo kal. 105 mm zadaje 320 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia jego głównych pocisków PP wynosi 208 mm, a specjalnych APCR - 245 mm. Celność działa wynosi 0,39, czas celowania 2,3 s, a czas przeładowania 8,9 s.
Przedni pancerz wieży ma 279 mm grubości, a wytrzymałość pojazdu wynosi 1450 PW. Czołg ten osiąga prędkość maksymalną rzędu 40 km/h, a moc na tonę wynosi 15 KM/t. Podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele tej gałęzi, ten pojazd ma dobre kąty opuszczenia/podniesienia lufy: –10/20 stopni.
M-III-Y ma takie same wady i zalety, jak pojazdy IX i X poziomu w gałęzi Yoh. Pojazdem będzie się dobrze grać w nieregularnym terenie dzięki dobrym kątom opuszczenia/podniesienia lufy oraz mocnej wieży. Mobilność tego pojazdu i mechanika rezerwowych gąsienic poprawi jego żywotność – nawet w sytuacjach, gdy przeciwnik będzie próbował Was unieruchomić, będziecie mogli użyć nowej taktyki i manewrów na polu bitwy.