hello
M-VI-Y tak jak inne najwyżej ulokowane czołgi w gałęzi Yoh wyróżnia się nową mechaniką rezerwowych gąsienic. Począwszy od VII poziomu, pojazdy te wyposażone są w dodatkową gąsienicę dołączoną do tej głównej. Pozwala to pojazdom z gałęzi Yoh pozostać w ruchu (choć z mniejszą prędkością) nawet, jeśli obie główne gąsienice zostaną zniszczone.
Podobnie jak pojazd wieńczący tę gałąź, ten czołg wprowadzamy do supertestu z dwoma działami: 105 mm i 120 mm. Pierwsze działo jest celniejsze i daje większe uszkodzenia na minutę, a drugie zadaje większe uszkodzenia na strzał. Test wykaże, które działo pojawi się w ostatecznej wersji, gdy gałąź wejdzie do gry.
Działo 105 mm zadaje 320 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 251 mm, a specjalnych HEAT wynosi 315 mm. Celność działa wynosi 0,37, czas celowania to 2,2 s, a czas przeładowania to 8,3 s.
Działo 120 mm zadaje 400 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 243 mm, a specjalnych HEAT wynosi 300 mm. Celność działa wynosi 0,4, czas celowania to 2,7 s, a czas przeładowania to 11,4 s.
Grubość przedniego pancerza sięga 330 mm, a grubość pancerza kadłuba wynosi 165 mm. Pojazd posiada 1800 PW. Maksymalna prędkość wynosi 40 km/h, przy stosunku mocy do masy równym 16,8 KM/t.
Rozgrywka M-VI-Y jest podobna, jak w przypadku ostatniego pojazdu z linii Yoh. Ich wady i zalety są zbliżone, jedynie o poziom niżej. Ten czołg posiada mocną wieżę i dobre kąty podniesienia i opuszczenia lufy, co sprawia, że może dobrze wykorzystać nierówności terenu. Mobilność tego pojazdu i mechanika rezerwowych gąsienic poprawi jego żywotność – nawet w sytuacjach, gdy przeciwnik będzie próbował Was unieruchomić, będziecie mogli użyć nowej taktyki i manewrów na polu bitwy.