Ulepszona wersja mapy Daleki Wschód wchodzi do supertestu.

W oparciu o informacje zwrotne graczy z Misji zwiadowczej stwierdziliśmy, że trudno było przekroczyć pas startowy zarówno dla atakujących, jak i wycofujących się. Zgłaszaliście też, że centrum mapy niemal nie było wykorzystywane, co poprawiliśmy w obecnej wersji. Co więcej, pojawiały się problemy z zajmowaniem bazy podczas ataku od strony góry, gdy siły były nierównomiernie rozłożone w lewym dolnym rogu mapy. W takim przypadku prawa drużyna zazwyczaj szybciej docierała do bazy.

- Od strony miasteczka dodano małe niezniszczalne osłony w obrębie bazy. Poprzednio, dom w okręgu bazy można było zniszczyć, co oznaczało brak osłony.
- W celu zbalansowania czasu podejścia w obu drużynach, teren i osłonięte pozycje w lewym dolnym rogu mapy poddano nieznacznym modyfikacjom.
- Wprowadzono znaczne zmiany w centrum mapy. Opierając się na uwagach graczy, dodaliśmy ścieżki i osłony, aby urozmaicić centralny obszar i sprawić, że będzie częściej wykorzystywany.
- Zgodnie z sugestiami graczy, dodaliśmy małe osłony na pasie startowym nieopodal baz na wzgórzu, w celu ułatwienia przemieszczenia się z jednej strony na drugą.
Feedback