Powrót mapy Kanion na supertest.
Mapa Kanion
Tryb: bitwa standardowa
Rozmiar mapy: 1000x1000 metrów

Po przeanalizowaniu głównych negatywnych aspektów mapy, uznaliśmy, że należy skoncentrować się na rozgrywce czołgami lekkimi, niszczycielami czołgów i działami samobieżnymi. Jej komfort powinien się zwiększyć.
Dla czołgów lekkich, przy aktywnej i mobilnej rozgrywce tymi jednostkami, główne pozycje są teraz lepiej chronione. Niszczyciele czołgów również otrzymały ulepszenia do swoich pozycji: przy właściwej grze, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo bycia wykrytym, co przekłada się na skuteczniejszą pomoc drużynie.
Działom samobieżnym staraliśmy się zapewnić trochę więcej opcji w kwestii liczby pozycji na mapie – w poprzedniej wersji miały one jedną główną pozycję. Teraz mogą je zmieniać.
Pozycje niszczycieli czołgów zostały nieco od siebie oddalone, a zarośla przerobiono tak, aby lepiej ukrywały wysokie jednostki.
- Zbocze nie jest już tak strome, co umożliwia szybszy podjazd. W pobliżu mostów są teraz ścieżki wzdłuż góry, więc zjeżdżanie nie jest konieczne. Na górze w kierunku dolnej bazy znajdują się teraz dwa pola ze stanowiskami strzelniczymi. Zwiększono również ilość roślinności u stóp góry wzdłuż rzeki oraz dodano osłony pośrednie.
- Obszar z wydmami również został poddany przemodelowaniu, w wyniku czego powiększył się i zawiera teraz zarówno osłony jak i zarośla do skuteczniejszej gry na tym kierunku. Obecnie możliwe jest bezpieczniejsze podjechanie pod wydmy oraz ich opuszczenie.
- Nieznacznie przeprojektowano pozycje czołgów średnich blisko krawędzi mapy. Teraz obie drużyny mogą je wykorzystać do przejęcia kontroli nad kierunkiem.
- Nieznacznie poprawiono możliwość zmiany pozycji dla dział samobieżnych. Z myślą o nich dodano zarośla.
Feedback