PanzerNews - Supertest mapy: Klondike

Supertest mapy: Klondike

Przeprojektowaną mapą Klondike dla trybu bitwy standardowej wchodzi dzisiaj do supertestu.

Klondike

  1. Rozmiar mapy został dostosowany tak, by lepiej pasował do formatu bitwy standardowej (z 1400x1400 na 1050x1050) oraz liczby graczy.,
  2. Południowo-wschodni obszar nadbrzeżny (kwadraty H7–H9, J7–J8 i G8–G9) został całkowicie przeprojektowany, dodaliśmy schronienia i zróżnicowany teren, by zachęcić do dynamicznej rozgrywki wszystkimi klasami pojazdów.,
  3. Pofałdowany teren i nowa roślinność pojawiła się w centrum mapy (kwadraty F5–F6 i E5–E6), by poprawić rozgrywkę czołgami lekkimi i zwrotnymi.,
  4. Dodaliśmy nowe pozycje dla niszczycieli czołgów nieopodal punktów zdobycia bazy na południowym zachodzie i północnym wschodzie (kwadraty H3–G4 i B7–C7–D7). Pozwolą one graczom kontrolować centralną część mapy i prowadzić ogień osłonowy.,
  5. Dodaliśmy dodatkowy teren i roślinność, by zwiększyć różnorodność rozgrywki dla taktyki ofensywnej i defensywnej (kwadraty C5–D5, B4–B5, E2–E4 i D2).,
  6. Wprowadziliśmy modyfikacje terenu w kwadratach A8–A0 i B8–B0 oraz K1–K2, J1–J2 i H1–H2, by zróżnicować rozgrywkę w drugiej części bitwy.

























Sekcja komentarzy
Loading comment form ...