PanzerNews - supertest: rebalans czołgów ciężkich i średnich

supertest: rebalans czołgów ciężkich i średnich

Kontynuujemy prace nad implementacją zmian balansu dla pewnych pojazdów. Ostatnim razem wspominaliśmy o planowanych zmianach dla E 100, IS-4 oraz T110E5. Tym razem chcielibyśmy porozmawiać o zmianach dla dwóch linii czołgów średnich, które wejdą dziś na Supertest: Progetto 65 oraz Object 430U.

Trochę czasu już minęło od momentu, gdy te maszyny zostały wprowadzone i przez cały ten czas nie były zmieniane. Włoski pojazd z X poziomu przez wielu był uważany za maszynę ciężką do ogrania, która może być efektywna jedynie w rękach doświadczonych graczy, głównie ze względu na mechanikę automatycznego przeładowania. Co do sowieckiego czołgu, zawsze był i jest pojazdem, który można łatwo opanować, którego dobry pancerz oraz przyjemna charakterystyka działa sprawiły, że jest on hybrydą ciężkiego oraz średniego czołgu, które wraz z jego przeżywalnością oraz siłą ognia dawały mu dużą przewagę.

Z czasem stało się to dla nas oczywiste, że te maszyny były dobre na początku, a ich efektowność na polu bitwy rosła wraz z umiejętnościami graczy, którzy je posiadali. Te pojazdy są dostępne dla wszystkich, co za tym idzie ich zwiększająca się liczba zaczęła wpływać na balans gry, zarówno w Bitwach Losowych jak i specjalnych trybach. Dlatego też zdecydowaliśmy się na potencjalną zmianę ich charakterystyki, pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

Miejcie na uwadze, że zaprezentowane zmiany nie są końcowe!

Progetto 65

Jest to wszechstronny czołg średni, będący w stanie zadać dużo obrażeń w krótkich seriach oraz mogący utrzymać normalny tryb cyklicznego strzelania.

Zmiana jego charakterystyki ma za zadanie zmniejszyć jego efektywność w strzelaniu na długie dystanse, z pośrednim zmniejszeniem jego potencjalnych obrażeń na minutę. Warto również wspomnieć, że główną funkcją tej linii jest mechanizm, który sam w sobie zostaje nienaruszony, jak również preferowany styl gry tym pojazdem. Czas przeładowania pocisków, jak i czas ładowania następnego pocisku po strzale, zostają takie same. Wraz ze zmianami tego pojazdu, również rozważamy usunięcie możliwości zamontowania dosyłacza na włoskich pojazdach IX-X poziomu.

Progetto 65: • szybkość obrotu wieży: z 36 do 34 • czas celowania: z 2.1 na 2.5 • zwiększono rozrzut po wystrzale • rozrzut na 100 m: z 0.33 na 0.35 • usunięto możliwość zamontowania dosyłacza Standard B: • szybkość obrotu wieży (stockowej): z 32 na 30 Działo Cannone da 90 Rh w stockowej wieży: • czas celowania: z 2 na 2.1 • zwiększono rozrzut po wystrzale Działo Cannone da 105 RH V1 w stockowej wieży: • czas celowania: z 2.4 na 2.6 • rozrzut na 100 m: z 0.35 na 0.37 • zwiększono rozrzut po wystrzale • szybkość obrotu wieży (wymaksowanej): z 34 na 32 Działo Cannone da 90 Rh w wymaksowanej wieży: • czas celowania: z 2 do 2.1 • rozrzut na 100 m: z 0.32 na 0.33 • zwiększono rozrzut po wystrzale Działo Cannone da 105 Rh V1 w wymaksowanej wieży: • czas celowania: z 2.3 na 2.5 • zwiększono rozrzut po wystrzale • maksymalna moc silnika: z 750 na 690 • usunięto możliwość zamontowania dosyłacza Object 430U

Jest to czołg średni łączący w sobie funkcje zarówno ciężkich jak i średnich czołgów. Takowe hybrydy zazwyczaj cierpią przez wady obu tych typów, aczkolwiek 430U udało się zebrać najlepsze ich cechy. Zmiany tego czołgu obejmą zarówno rebalans jego przedniego pancerza jak i charakterystyki działa.

Object 430U: • rozrzut podczas ruchu oraz obrotu kadłuba: z 012 na 0.16 • rozrzut podczas obrotu wieży: z 0.1 na 0.12 • nerf przedniego pancerza: stworzono słabe punkty jak i zmniejszono ogólną grubość pancerza, tak aby E50 miał taki sam, bądź lepszy pancerz. Zrobiono tak, aby niemieckie medy powróciły do aktualnej mety. Przednia część włazu dowódcy oraz właz strzelca zostały osłabione do 270mm efektywnego pancerza.

Object430U Jedynie charakterystyka działa zostania zmieniona w Obiekcie 430. Object 430: • rozrzut podczas ruchu oraz obrotu kadłuba: z 0.14 na 0.16 • rozrzut podczas obrotu wieży: z 0.1 na 0.12

Wniosek Wraz z zaprezentowanymi zmianami, chcemy zmniejszyć efektowność wymienionych wyżej pojazdów, jak również aby ich główne funkcje mniej więcej zostały nienaruszone. Role tych pojazdów się nie zmienią. Co ważne, pokazane zmiany nie są końcowe i cały czas są testowane! Poinformujemy Was, gdy tylko zakończymy testy, bądźcie na bieżąco z newsami!

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...