hello
Dowódcy!
Nieustannie pracujemy nad balansem w grze, a teraz chcemy pokazać Wam kolejne zmiany. W najbliższych dniach zaczniemy testować dużą partię pojazdów, które zostaną podzielone na grupy. Niektóre pojazdy zostaną pogrupowane według gałęzi i poziomów, podczas gdy inne nie będą należeć do żadnej grupy, ale nadal będą wymagać aktualizacji swoich charakterystyk.
Po zakończeniu supertestu pojazdy o zmienionych parametrach technicznych zostaną udostępnione jako część przyszłej aktualizacji pod koniec sierpnia lub na początku września. W pierwszej partii pojazdów znajdą się dwa pojazdy X poziomu: Kranvagn oraz AMX M4 mle. 54. Od dawna domagaliście się o ponowne przyjrzenie się efektywności tych pojazdów i zbalansowanie ich charakterystyk. Pozostałe pojazdy z tej listy będą również testowane w kolejnych iteracjach. Nie spuszczajcie naszego portalu z oka!
WAŻNE Lista pojazdów skierowanych do rebalansu oraz ich charakterystyki w superteście mogą ulec zmianie. Niektóre pojazdy mogą być wysyłane do testów, a inne z niego usuwane. |
Lista pojazdów poddanych rebalansowi
Zawartość
Kranvagn oraz Emil II są dominującymi czołgami ciężkimi na swoich poziomach. Zapewniają one bardzo wysoką skuteczność bojową, co wyjaśnia, dlaczego „Szwedzi” są bardzo popularni w bitwach losowych i rankingowych. Pod względem swoich charakterystyk oba pojazdy nieco górują nad pozostałymi czołgami ciężkimi tego samego poziomu, co oznacza, że mogą stać się groźnymi przeciwnikami, jeśli znajdą się w odpowiednich rękach. Chcemy zmniejszyć skuteczność Kranvagna i Emila II na kilka sposobów. Zacznijmy od Kranvagn.
Ograniczymy mobilność pojazdu, zmniejszając prędkość jazdy w przód z 60 do 45 km/h, a prędkość jazdy w tył z 18 do 12 km/h. Zmniejszy się również komfort strzelania. W tym celu zwiększymy rozrzut działa na 100 m z 0,36 do 0,4 m, a rozrzut podczas obrotu wieży z 0,1 do 0,18 m. Zmniejszy się także ilość zadawanych uszkodzeń, a czas przeładowania magazynka wzrośnie z 21,5 do 25 s. Zmniejszy to uszkodzenia na minutę z 2933 do 2596 PW/min.
Przejdźmy teraz do Emil II. Pod względem efektywności pojazd ten nie wyróżnia się tak bardzo, jak jego starszy odpowiednik. Jednak, aby zachować spójność zmian, zmniejszymy również prędkość jazdy do przodu i w tył odpowiednio do 40 i 12 km/h. W rezultacie prędkości Kranvagn i Emila II będą mniej więcej takie same. Zmniejszymy także siłę ognia jednego z jego dział (12 cm akan L/40), zwiększając jego rozrzut z 0,38 do 0,42 m, rozrzut podczas obrotu wieży z 0,12 do 0,18 m i czas przeładowania magazynku z 25 s do 30 s. Uszkodzenia na minutę zostaną zredukowane z 2554 do 2200 PW/min.
Podczas Supertestu dokładnie sprawdzimy nowe charakterystyki obu szwedzkich pojazdów, ocenimy ich ostateczną skuteczność i w razie potrzeby wprowadzimy odpowiednie korekty.
Od czasu wprowadzenia ich do gry, francuskie czołgi ciężkie z działem cyklicznym wykazują raczej niewystarczającą skuteczność w bitwach losowych. Wśród nich tylko AMX M4 mle. 51 wyróżniał się i mógł konkurować z czołgami ciężkimi tego samego poziomu. Z czasem popularność tej gałęzi zmalała jeszcze bardziej. Dlatego też postanowiliśmy znacznie zmodyfikować charakterystyki techniczne tych maszyn.
Zacznijmy od pojazdu znajdującego się na szczycie gałęzi: AMX M4 mle. 54. Pojazd ten jest obecnie poddawany kompleksowemu rebalansowi, który poprawi siłę ognia jego dwóch dział i zwiększy jego przeżywalność w bitwach.
Skrócimy czas przeładowania, aby jego siła ognia dorównywała tej u innych pojazdów. Ponadto działo 120 mm będzie miało większą wartość penetracji przy użyciu standardowego pocisku, a działo 130 mm będzie miało większe przebicie przy użyciu pocisku specjalnego. Poprawie ulegnie również szereg innych parametrów technicznych.
Żywotność AMX M4 mle. 54 nie odpowiadała zamierzonej roli czołgu. Aby gracze mogli w pełni wykorzystać potencjał pojazdu i poczuć się pewniej w walce w zwarciu, zwiększymy:
Jednocześnie prędkość obrotu kadłuba zmniejszy się z 32 do 28 stopni na sekundę, a rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba zmniejszy się z 0,18 do 0,12 m.
Poprzednik pojazdu X poziomu, AMX M4 mle. 51, osiąga dobre wyniki przy obecnym poziomie skuteczności. Aby jednak uczynić rozgrywkę nim nieco bardziej komfortową, zmniejszymy rozrzut działa podczas ruchu i obrotu kadłuba standardowego zawieszenia.Pojazd VIII poziomu (AMX 65 t) otrzyma ulepszenia do wartości rozproszenia jego działa 120 mm. Ponadto nieznacznie zwiększymy wytrzymałość pojazdu (do 1600 PW) i poprawimy jego zdolność do pokonywania przeszkód.
Główny problem pojazdów VII poziomu francuskiej gałęzi (AMX M4 mle. 45) jest ich niska żywotność. Aby to poprawić, zwiększymy zarówno pancerz przedniej wieży, jak i punkty wytrzymałości.
Amerykańskie czołgi ciężkie z głównej gałęzi badawczej zostaną wysłane do supertestu w następnej iteracji. Szczegółowe charakterystyki techniczne ujawnimy w późniejszym terminie, przed rozpoczęciem testów. W szczególności skoncentrujemy się na pojazdach średnich poziomów wprowadzając zmiany mające na celu zrównoważenie ich skuteczności.
Wykaz pojazdów, których charakterystyki techniczne zostaną poddane weryfikacji:
Żadne zmiany nie są planowane w stosunku do T110E5. Po ostatnich zmianach parametrów technicznych, pojazd ten zyskał na skuteczności w bitwach losowych. Z drugiej strony T29 zazwyczaj osiąga zbyt wysokie wyniki, co ma wpływ na inne pojazdy tego poziomu. Obniżymy jego charakterystyki techniczne, aby odpowiadały parametrom innych pojazdów tej gałęzi.
Należy również wspomnieć o M44. Jest to dość skuteczny pojazd jak na poziom VI, więc cieszy się sporą popularnością. Aby ograniczyć jego oddziaływanie na inne pojazdy w bitwach, zmniejszymy także jego charakterystyki.
Dostosujemy również parametry techniczne kilku innych pojazdów. Chociaż nie można ich pogrupować według wspólnych cech, wszystkie wymagają aktualizacji w zależności od tego, czy osiągają wyniki wykraczające poza wskazania dla ich poziomu.
Ulepszone charakterystyki
Osłabione charakterystyki
Wymienione pojazdy będą stopniowo wysyłane do supertestu, a ich specyfikacja techniczna może ulec zmianie. Po zakończeniu testów przedstawimy ostateczną listę pojazdów, które zostaną dodane w tej wersji, a także ich parametry techniczne. Nie spuszczajcie naszego portalu z oka!