hello
Ten pojazd umożliwia przełączanie się pomiędzy jednym z dwóch dostępnych dział: jednym z automatem ładującym i drugim bez. Wartości przebicia obu dział są takie same - standardowy pocisk przeciwpancerny jest w stanie przebić aż 224 mm pancerza, a pocisk specjalny 252 mm. Uszkodzenia na strzał są takie same dla obu dział i wynoszą 320 PW. Działo z trybem cyklicznym przeładowuje w 10 s przy czasie celowania wynoszącym 2,3 s i celności rzędu 0,35 m. Jeśli chodzi o dwupociskowe działo z automatycznym mechanizmem ładującym, to na pełne przeładowanie potrzebuje ono 23 s, czas ładowania między pociskami w magazynku wynosi 2,5 s, przy czasie celowania 2,7 s i celności 0,4 m.
Przedni pancerz pojazdu jest gruby na 230 mm na przedzie wieży, która jest dodatkowo chroniona 40-milimetrowymi ekranami. Pojazd posiada 1500 PW. Pod względem mobilności pojazd jest dość dynamiczny, z mocą właściwą 15,6 KM/t. pozwalającą na osiągnięcie prędkości maksymalnej 50 km/h. Zasięg widzenia: 350 m.
TNH 105/1000 podtrzymuje cechy znane z czechosłowackiej gałęzi czołgów ciężkich, która umożliwia wybór między dwoma działami o różnych stylach gry. W pozostałych kwestiach, pojazd jest typowym przedstawicielem swojego typu - średnio mobilnym i dobrze opancerzonym czołgiem ciężkim.
Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, HT, Czechosłowacja
DMG: 320/320/420
Penetracja: 224/252/53 mm
Działo cykliczne:
Czas przeładowania: 10 s
Czas celowania: 2,3 s
Celność: 0,35
Działo z magazynkiem:
Czas pełnego przeładowania: 23 s
Czas pomiędzy pociskami: 2,5 s
Czas celowania: 2,7 s
Celność: 0,4
Pojemność magazynka: 2 szt.
Wychył pionowy działa: -7/+15°
Pojemność magazynu amunicji: 44 szt.
V-max: +50/-15 km/h
Moc silnika: 1050 KM
Stosunek mocy do masy: 15,6 KM/t
Obrót kadłuba: 30°/s
Obrót wieży: 30°/s
Ilość HP: 1 500
Pancerz kadłuba: 125/80/55 mm
Pancerz wieży: 230/90/60 mm
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg radia: 850 m
Liczba załogantów: 4