PanzerNews - supertest: TNH 105/1000

supertest: TNH 105/1000

TNH 105/1000, czechosłowacki czołg ciężki VIII poziomu, już wkrótce wjedzie do supertestu.

Ten pojazd umożliwia przełączanie się pomiędzy jednym z dwóch dostępnych dział: jednym z automatem ładującym i drugim bez. Wartości przebicia obu dział są takie same - standardowy pocisk przeciwpancerny jest w stanie przebić aż 224 mm pancerza, a pocisk specjalny 252 mm. Uszkodzenia na strzał są takie same dla obu dział i wynoszą 320 PW. Działo z trybem cyklicznym przeładowuje w 10 s przy czasie celowania wynoszącym 2,3 s i celności rzędu 0,35 m. Jeśli chodzi o dwupociskowe działo z automatycznym mechanizmem ładującym, to na pełne przeładowanie potrzebuje ono 23 s, czas ładowania między pociskami w magazynku wynosi 2,5 s, przy czasie celowania 2,7 s i celności 0,4 m.

Przedni pancerz pojazdu jest gruby na 230 mm na przedzie wieży, która jest dodatkowo chroniona 40-milimetrowymi ekranami. Pojazd posiada 1500 PW. Pod względem mobilności pojazd jest dość dynamiczny, z mocą właściwą 15,6 KM/t. pozwalającą na osiągnięcie prędkości maksymalnej 50 km/h. Zasięg widzenia: 350 m.

TNH 105/1000 podtrzymuje cechy znane z czechosłowackiej gałęzi czołgów ciężkich, która umożliwia wybór między dwoma działami o różnych stylach gry. W pozostałych kwestiach, pojazd jest typowym przedstawicielem swojego typu - średnio mobilnym i dobrze opancerzonym czołgiem ciężkim.

Asvbe54wg Wstępna charakterystyka: Tier: VIII, HT, Czechosłowacja DMG: 320/320/420 Penetracja: 224/252/53 mm Działo cykliczne: Czas przeładowania: 10 s Czas celowania: 2,3 s Celność: 0,35 Działo z magazynkiem: Czas pełnego przeładowania: 23 s Czas pomiędzy pociskami: 2,5 s Czas celowania: 2,7 s Celność: 0,4 Pojemność magazynka: 2 szt. Wychył pionowy działa: -7/+15° Pojemność magazynu amunicji: 44 szt. V-max: +50/-15 km/h Moc silnika: 1050 KM Stosunek mocy do masy: 15,6 KM/t Obrót kadłuba: 30°/s Obrót wieży: 30°/s Ilość HP: 1 500 Pancerz kadłuba: 125/80/55 mm Pancerz wieży: 230/90/60 mm Zasięg widzenia: 350 m Zasięg radia: 850 m Liczba załogantów: 4
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...