hello
Podobnie jak u pozostałych czechosłowackich czołgów ciężkich poziomów VIII-X, jego głównym atutem jest możliwość wyboru między dwoma działami: z dwupociskowym automatem lądującym lub bez niego. Oba działa są tego samego kalibru: 122 mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 390 PW; czas celowania 2,5 s; standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 252 mm pancerza, a specjalne pociski APCR - 294 mm. Działo cykliczne posiada celność rzędu 0,36 i przeładowuje w 10,2 s. Automat ładujący posiada magazynek na dwa pociski z czasem ładowania pomiędzy pociskami wynoszącym 2,5 s, a na przeładowanie magazynku potrzebuje 20 s. Jego celność wynosi 0,38. Oba działa szczycą się 7-stopniowym opuszczeniem działa.
Żywotność i mobilność są tu typowe dla czołgów średnich. Poza pulą 1900 PW, pochyły pancerz i ekrany na przedzie wieży pomogą Wam przetrwać nieprzyjacielski ostrzał. Pojazd osiąga prędkość maksymalną 50 km/h, jego moc na tonę wynosi 14,4 KM/t, a zasięg widzenia to 380 m.
Podobnie jak jego „starszy brat”, TNH T Vz. 51 pozwala graczom wybierać między trybami ostrzału, które najbardziej im służą. Zarówno działo cykliczne jak i automat ładujący powinny być tak samo skuteczne. Jeśli mowa o pozostałych charakterystykach pojazdu, trudno wskazać tu jakieś konkretne wady. Ogólnie zbalansowane parametry pojazdu pozwalają temu czołgowi radzić sobie z rożnymi zadaniami bojowymi, od obrony pozycji po atak na bazę przeciwnika.