hello
Na pewno słyszeliście już o Festiwalu Czołgów. Jeśli nie, rzućcie okiem na nasz portal albo swoje garaże. Dziś mamy jeszcze bardziej ekscytujące wieści: na supertest wjeżdża Turtle Mk. I, brytyjski niszczyciel czołgów VIII poziomu. Pojazd jest podobny pod względem wyglądu i parametrów do brytyjskich niszczycieli czołgów z FV217 Badger na czele. Jego żywotność sięga 1400 PW, a pancerz przedni ma imponującą grubość 228 mm. Jednak wszystko ma swoją cenę. Podobnie jak większość pojazdów z tej linii, Turtle Mk. I odznacza się niską mobilnością. Biorąc pod uwagę, że jego prędkość maksymalna wynosi 20 km/h, radzimy podczas odliczania wybrać flankę i trzymać się jej do końca bitwy. Turtle Mk. I ma jednak asa w rękawie: działo, które przeładowuje w 6,6 s i zadaje średnie uszkodzenia na poziomie 330 punktów. Przekłada się to na uszkodzenia na minutę rzędu 3000 punktów, jedne z najwyższych w całej grze! Celność i czas celowania również są niczego sobie: odpowiednio 0,34 m na odległości 100 m i 1,7 s. Pojazd bez problemu radzi sobie z pancerzem przeciwnika: standardowe pociski (przeciwpancerne) penetrują 217 mm, zaś pociski specjalne (podkalibrowe) – 245 mm efektywnej grubości pancerza. Na koniec warto wspomnieć, że kąt opuszczenia działa wynosi -10°, zaś jego kąt wychyłu poziomego – 20° w lewo i prawo. Podsumujmy: Turtle Mk. I strzela znacznie szybciej niż jeździ! Żywotność i siła ognia pomagają mu obrócić przeciwnika w złom, zanim ten zorientuje się, co się dzieje. Chroniony przed atakiem z tyłu Turtle Mk. I z powodzeniem powstrzyma natarcie przeciwnika i przełamie jego obronę.
Wstępna charakterystyka:
Tier: VIII, TD UK, premium
Ilość HP: 1.400
Pancerz kadłuba: 228/101/76 mm
Moc silnika: 800 KM
Stosunek mocy do masy: 13,3
Obrót działa: 20 °/s
Obrót kadłuba: 23 °/s
Zasięg widzenia: 370 m
V-max: +20/-10 km/h
Penetracja: 217/245/54 mm
DMG: 330/330/430
Celność: 0,34
Czas celowania: 1,7 s
Czas przeładowania: 6,6 s
Wychył pionowy działa: -10/+20 °
Wychył poziomy działa: 20/20 °