hello
Na pewno słyszeliście już o Festiwalu Czołgów. Jeśli nie, rzućcie okiem na nasz portal albo swoje garaże. Dziś mamy jeszcze bardziej ekscytujące wieści: na supertest wjeżdża Turtle Mk. I, brytyjski niszczyciel czołgów VIII poziomu. Pojazd jest podobny pod względem wyglądu i parametrów do brytyjskich niszczycieli czołgów z FV217 Badger na czele. Jego żywotność sięga 1400 PW, a pancerz przedni ma imponującą grubość 228 mm. Jednak wszystko ma swoją cenę. Podobnie jak większość pojazdów z tej linii, Turtle Mk. I odznacza się niską mobilnością. Biorąc pod uwagę, że jego prędkość maksymalna wynosi 20 km/h, radzimy podczas odliczania wybrać flankę i trzymać się jej do końca bitwy. Turtle Mk. I ma jednak asa w rękawie: działo, które przeładowuje w 6,6 s i zadaje średnie uszkodzenia na poziomie 330 punktów. Przekłada się to na uszkodzenia na minutę rzędu 3000 punktów, jedne z najwyższych w całej grze! Celność i czas celowania również są niczego sobie: odpowiednio 0,34 m na odległości 100 m i 1,7 s. Pojazd bez problemu radzi sobie z pancerzem przeciwnika: standardowe pociski (przeciwpancerne) penetrują 217 mm, zaś pociski specjalne (podkalibrowe) – 245 mm efektywnej grubości pancerza. Na koniec warto wspomnieć, że kąt opuszczenia działa wynosi -10°, zaś jego kąt wychyłu poziomego – 20° w lewo i prawo. Podsumujmy: Turtle Mk. I strzela znacznie szybciej niż jeździ! Żywotność i siła ognia pomagają mu obrócić przeciwnika w złom, zanim ten zorientuje się, co się dzieje. Chroniony przed atakiem z tyłu Turtle Mk. I z powodzeniem powstrzyma natarcie przeciwnika i przełamie jego obronę.
Wstępna charakterystyka: Tier: VIII, TD UK, premium Ilość HP: 1.400 Pancerz kadłuba: 228/101/76 mm Moc silnika: 800 KM Stosunek mocy do masy: 13,3 Obrót działa: 20 °/s Obrót kadłuba: 23 °/s Zasięg widzenia: 370 m V-max: +20/-10 km/h Penetracja: 217/245/54 mm DMG: 330/330/430 Celność: 0,34 Czas celowania: 1,7 s Czas przeładowania: 6,6 s Wychył pionowy działa: -10/+20 ° Wychył poziomy działa: 20/20 °