hello
Rozpoczynamy supertest ostatniego prototypu przeróbki mapy Bagno. Sprawdźcie sami.
Stara mapa Bagno opuściła grę wraz z wejściem aktualizacji 1.0. Ta iteracja jej przerobionej wersji to lokacja 1000×1000 metrów, utrzymująca ogólny rozkład oryginału, dostosowując jednocześnie rozgrywkę do współczesnych wymogów.
1 Miasteczko u stóp wzgórza z zamkiem to główny obszar dla czołgów ciężkich. Kilka punktów spotkań z różnymi rodzajami schronienia na różnych dystansach sprawią, że gra tutaj będzie zróżnicowana.
2 Wzgórze zamkowe to alternatywny kierunek dla szybkich czołgów ciężkich i dobrze opancerzonych średnich. Zajęcie tego miejsca pozwoli panować nad dużą częścią mapy.
3 To główny obszar dla pojazdów snajperskich. Pokryte lasem wzgórza na skraju bagna stanowią dobre miejsca do gry pozycyjnej. Ten obszar umożliwia nie tylko prowadzenie ognia w stronę przeciwników na linii frontu, ale też związywanie ogniem pojazdów w kluczowych pozycjach dla niszczycieli czołgów.
4 Kluczowe pozycje niszczycieli czołgów pozwalają na sprawowanie kontroli nad ogromną częścią mapy i na obronę baz.
5 Bagno z dużą ilością zarośli umieszczone jest w centralnej części mapy. Do jest królestwo czołgów lekkich, gdzie mają możliwość do zróżnicowanej rozgrywki i interakcji z kierunkami dla czołgów średnich oraz pozycjami niszczycieli czołgów.