PanzerNews - supertest: zmiany na mapie Urwisko

supertest: zmiany na mapie Urwisko

Zmiany na mapie Urwisko.

Powód przeprojektowania: Drużyna niższa ma niewielką przewagę nad drużyną wyższą.

Mini Map

Rozwiązanie: Czas na dotarcie na wzniesienie (w strefie 5) został zmieniony dla drużyny wyższej, równoważąc skuteczność tej pozycji z drużyną niższą. Pozycje na środku mapy również zostały zrównoważone dla obu drużyn.

1. Podjazd do pozycji niszczycieli czołgów dla drużyny wyższej był znacznie trudniejszy niż dla drużyny niższej. Teraz podjazd będzie łatwiejszy.

2. Bardziej bezpośrednia trasa pozwoli czołgom średnim szybciej dostać się do strefy wzniesienia.


3. Linie obserwacji i ognia zostały oczyszczone z gruzu, niepotrzebnych krzaków i ogrodzeń, co ułatwi walkę w ruchu.


4. Teren w centrum został zmieniony dla wyższej drużyny. Możecie teraz ukryć się za nierównościami terenu, aby uniknąć ognia ze wzniesienia. Ale pojazd nadal będzie podatny na atak, jeśli ruszy do góry.



5. Przebudowano wzniesienie do ostrzeliwania centrum czy ścieżki oraz do walki przeciwko niszczycielom czołgów. Teraz ta pozycja będzie równie wartościowa i dogodna, co jej odpowiednik u drużyny przeciwnej.


6. Teren w centrum został nieco przerobiony dla niższej drużyny. Teraz będzie ona bardziej narażona na ogień ze wzniesienia podczas jazdy w kierunku krzaków. Oprócz tego krzaki w centrum przesunięto bliżej niższej drużyny, aby zrównoważyć tę pozycję. Teren został podniesiony i dodano na nim osłonę na ścieżce do latarni morskiej dla niższej drużyny. Miejsce to pozwoli na walkę z przeciwnikami znajdującymi się na wyższej pozycji.



7. Klif został przekształcony w dogodniejszą pozycję obronną, którą można zająć, jeśli drużyna wroga odpowie ogniem z wyższej pozycji lub z centrum. Ta pozycja jest podobna do jej odpowiednika dla drużyny przeciwnej.


8. Teren został nieco podniesiony dla niższej drużyny.


Sekcja komentarzy
Loading comment form ...