PanzerNews - usprawnienia misji osobistych i czołgów-nagród

usprawnienia misji osobistych i czołgów-nagród

Na koniec 2018 roku, w wersji 1.3 trochę dostosowaliśmy misje pierwszej operacji kampanii Drugi Front. Uprościliśmy wtedy warunki ponad 30 zadań, które według Waszych opinii i naszych statystyk wydawały się trochę zbyt skomplikowane.

Przez ostatnie kilka miesięcy szczegółowo analizowaliśmy Wasze postępy w uaktualnionych misjach osobistych, śledząc Wasze pytania i sugestie. Teraz jesteśmy gotowi zrobić następny krok i dokonać dalszych zmian.

Spełniając Wasze życzenia

Uproszczenie zadań w operacji Excalibur przyniosło nam mnóstwo cennych danych. Wasze opinie i pozyskane statystyki potwierdziły, że nasza decyzja o uproszczeniu warunków zadań:

  •  przetarła dla większej liczby graczy ścieżki w drugiej operacji i umożliwiła dotarcie do jej niesamowitego czołgu-nagrody, Chimera.
  •  przyciągnęła Waszą uwagę z powrotem do misji osobistych, na czym nam naprawdę zależało.

Zebrane informacje nasunęły nam myśl, że powinniśmy spełnić Wasze życzenia również odnośnie zadań operacji Chimera. Gwoli uczciwości, niektóre zadania naprawdę wydają się trochę skomplikowane i zajmują Wam sporo czasu. Dlatego zdecydowaliśmy się na uproszczenie i częściowe dostosowanie około 30 misji, z którymi się borykaliście.

Uproszczone, lecz wciąż ambitne!

W wersji 1.4 misje dla Drugiego Frontu staną się bardziej zbalansowane i łatwiejsze do wypełnienia. Jednocześnie ich wypełnienie będzie wciąż wymagało pewnego poziomu umiejętności. Sprawdźcie ich warunki w poniższej tabeli i sami się przekonajcie.

Zmiany w misjach osobistych

Unia

CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Unia-2. Na linii frontu Warunek główny Zniszcz 1 pojazd przeciwnika w ciągu 1,5 minuty od rozpoczęcia bitwy. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika w ciągu 4 minut od rozpoczęcia bitwy. Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę.
Unia-3. Dla dobra drużyny Warunek główny Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia. Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Wygraj bitwę. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę. Warunek główny Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia. Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. - Warunek poboczny Przetrwaj bitwę.
Unia-5. Pocisków wystarczy dla każdego Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 15 razy. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 12 razy. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Unia-6. Pokrzyżowanie planów Warunek główny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika w ciągu 3 minut od rozpoczęcia bitwy. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika w ciągu 4 minut od rozpoczęcia bitwy. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Unia-8. Doskonały stan. Tylko kolor nie najlepszy. Warunek główny Zniszcz moduły wewnętrzne lub zrań członków załóg, łącznie przynajmniej 7 modułów lub członków załogi. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Zniszcz moduły wewnętrzne lub zrań członków załóg, łącznie przynajmniej 5 modułów lub członków załogi. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Unia-10. Ani kroku dalej! Warunek główny Zniszczcie 2 pojazdy przeciwnika z odległości 300 m lub większej. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek główny Zniszczcie 2 pojazdy przeciwnika z odległości 300 m lub większej. Warunek poboczny Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
Unia-11. Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz Warunek główny Wykryj 6 pojazdów przeciwnika, samemu pozostając niewykrytym. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Wykryj 4 pojazdy przeciwnika, samemu pozostając niewykrytym. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Unia-12. Czy dzwoni Ci w uszach? Warunek główny Ogłusz pojazdy przeciwnika łącznie na 200 sekund. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Ogłusz pojazdy przeciwnika łącznie na 180 sekund. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Unia-13. Zestaw rodzinny poproszę! Warunek główny Zniszcz 6 pojazdów wroga 3 różnych typów. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek główny Zniszcz 6 pojazdów wroga 2 różnych typów. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
Unia-14. Nawet mnie nie drasnęło Warunek główny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika, samemu nie odnosząc wcześniej żadnych uszkodzeń. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika, samemu nie odnosząc wcześniej żadnych uszkodzeń. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Unia-15. Boska zbroja Warunek główny Zadaj, otrzymaj i zablokuj łącznie 12 000 punktów uszkodzeń. Warunek poboczny Zadaj 25% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Zwycięż bitwę. Warunek główny Zadaj, otrzymaj i zablokuj łącznie 10 000 punktów uszkodzeń. Warunek poboczny Zadaj 20% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Zwycięż bitwę.
Blok
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Blok-1. To tylko rutyna Warunek główny Zadaj 6000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia. Warunek główny Zadaj 5000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Znajdź się wśród najlepszych 3 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia.
Blok-4. Widzę wszystko Warunek główny Umożliw sojusznikom zniszczenie 4 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie. Warunek poboczny Umożliw sojusznikom uszkodzenie 5 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie. Warunek główny Umożliw sojusznikom zniszczenie 3 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie. Warunek poboczny Umożliw sojusznikom uszkodzenie 5 pojazdów wroga wykrytych przez Ciebie.
Blok-5. Masz szczęście, że żyjesz Warunek główny Przebij pancerz dział samobieżnych wroga 3 razy. Zniszcz 1 działo samobieżne wroga. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Warunek główny Zniszcz pojazd przeciwnika, taranując go i zadając mu przy tym więcej uszkodzeń, niż odniesie Twój pojazd. Przetrwaj taranowanie. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Blok-6. Rozpoznanie bojem Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 10 razy. Wykryj 4 pojazdy przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 10 razy. Wykryj 2 pojazdy przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Blok-9. Nie ma czasu na rany Warunek główny Umożliw sojusznikom zadanie 3000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom. Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zablokuj 2 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW Twojego pojazdu. Zadaj 2500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Blok-10. Zostań szefem Warunek główny Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Na koniec bitwy nie miej rannych członków załogi ani uszkodzonych/zniszczonych modułów wewnętrznych. Warunek poboczny Zniszcz 4 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Na koniec bitwy nie miej rannych członków załogi ani uszkodzonych/zniszczonych modułów wewnętrznych. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Blok-13. Dla kolekcjonera Warunek główny Zniszcz 6 pojazdów wroga 3 różnych typów. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 6 pojazdów wroga 2 różnych typów. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Blok-14. Ciężki przypadek Warunek główny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń czołgom ciężkim przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 4 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń czołgom ciężkim i/lub średnim przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Blok-15. Noc myśliwego Warunek główny Zadaj 3000 uszkodzeń wrogim niszczycielom czołgów. Warunek poboczny Zadaj uszkodzenia 7 pojazdom przeciwnika. Wygraj bitwę. Warunek główny Zadaj 3500 uszkodzeń wrogim niszczycielom czołgów i/lub czołgom ciężkim. Warunek poboczny Zadaj uszkodzenia 6 pojazdom przeciwnika. Wygraj bitwę.
Alianci
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Alianci-1. Niewidoczny wkład Warunek główny Zadaj 30% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Wygraj bitwę. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zadaj 25% łącznych uszkodzeń zadanych przez Twoją drużynę. Wygraj bitwę. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę.
Alianci-4. W tych drzewach coś się skrywa Warunek główny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń i pozostań niewykryty w momencie zadawania tych uszkodzeń. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zadaj 2000 punktów uszkodzeń i pozostań niewykryty w momencie zadawania tych uszkodzeń. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Alianci-9 A teraz Cię widzę Warunek główny Umożliw sojusznikom zadanie 5000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę. Warunek główny Umożliw sojusznikom zadanie 4000 PW uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę.
Alianci-10. Prezenty dla wszystkich Warunek główny Umożliw swoim sojusznikom zadanie uszkodzeń 5 pojazdom przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Warunek poboczny Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 2 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Warunek główny Umożliw swoim sojusznikom zadanie uszkodzeń 4 pojazdom przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Warunek poboczny Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 2 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice.
Alianci-12. Złap mnie, jeśli potrafisz Warunek główny Zniszcz 3 czołgi ciężkie przeciwnika. Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 3 czołgi ciężkie i/lub czołgi średnie przeciwnika. Zadaj przynajmniej 4000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Wygraj bitwę. Przetrwaj bitwę.
Alianci-13. Z bliskiego zasięgu Warunek główny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika z odległości 100 m lub mniejszej. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek główny Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika z odległości 100 m lub mniejszej. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
Alianci-15. Komandos Warunek główny Zadaj 8000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 5 pojazdów przeciwnika. Wygraj bitwę. Warunek główny Zadaj 6500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Zniszcz 5 pojazdów przeciwnika. Wygraj bitwę.
Koalicja
CHIMERA – MISJE Wersja 1.2 Wersja 1.4
Koalicja-5. Długo oczekiwane spotkanie Warunek główny Zniszcz pojazd przeciwnika, taranując go i zadając mu przy tym więcej uszkodzeń niż odniesie Twój pojazd. Przetrwaj taranowanie. Warunek poboczny Wygrajcie bitwę. Przetrwaj bitwę. Warunek główny Umożliw swoim sojusznikom zadanie 1500 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika, poprzez wykrywanie ich lub zniszczenie ich gąsienic. Zniszcz 1 działo samobieżne wroga. Warunek poboczny Wygraj bitwę.
Koalicja-6. To więcej niż rozgrywka Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika o przynajmniej tym samym poziomie, co Twój 10 razy. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika o przynajmniej tym samym poziomie, co Twój 7 razy. Warunek poboczny Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
Koalicja-9. Trzymaj się na dystans Warunek główny Zadaj 2000 punktów uszkodzeń z odległości 250 m lub większej. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Zadaj 2000 punktów uszkodzeń z odległości 300 m lub większej. Warunek poboczny Zniszcz 2 pojazdy przeciwnika.
Koalicja-11. Lot sokoła Warunek główny Zablokuj 2 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW Twojego pojazdu. Zadaj przynajmniej 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika (zaktualizowano). Warunek poboczny Wygrajcie bitwę . Przetrwaj bitwę. Warunek główny Umożliw sojusznikom zadanie 2500 punktów uszkodzeń wykrytym przez Ciebie pojazdom. Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Warunek poboczny Wygrajcie bitwę . Przetrwaj bitwę.
Koalicja-12. Strzelać ze wszystkiego, co mamy Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 15 razy. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Przebij pancerz pojazdów przeciwnika 12 razy. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Koalicja-13. Wróg u bram Warunek główny Weź udział w udanym zajęciu bazy lub wyzeruj punkty zajęcia Twojej/neutralnej bazy zdobyte przez przeciwnika. Zadaj 3000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Wygraj bitwę. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika. Warunek główny Weź udział w udanym zajęciu bazy lub wyzeruj punkty zajęcia Twojej/neutralnej bazy zdobyte przez przeciwnika. Zadaj 2000 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika. Wygraj bitwę. Warunek poboczny Zniszcz 3 pojazdy przeciwnika.
Koalicja-14. Rozpruwacz stali Warunek główny Zniszcz 7 pojazdów przeciwnika. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę. Warunek główny Zniszcz 6 pojazdów przeciwnika. Warunek poboczny Przetrwaj bitwę.
Koalicja-15. Jednoosobowa armia Warunek główny Uszkodzenia zadane przez Ciebie i przy Twojej asyście muszą wynieść 10 000 PW. Warunek poboczny Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 4 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Wygraj bitwę. Warunek główny Uszkodzenia zadane przez Ciebie i przy Twojej asyście muszą wynieść 8000 PW. Warunek poboczny Umożliw swoim sojusznikom zniszczenie 3 pojazdów przeciwnika, wykrywając je lub niszcząc ich gąsienice. Wygraj bitwę.

A teraz wisienka na torcie!

Oprócz uproszczenia niektórych misji w wersji 1.4 usprawniamy dwa czołgi-nagrody, brytyjski czołg średni VIII poziomu Chimera i radziecki czołg ciężki X poziomu Object 279 (early). Dzięki drobnym zmianom w ich charakterystykach, oba pojazdy będą lepiej sprawować się w bitwie, nawet przeciwko rywalom wyższych poziomów. Przyjrzyjmy się szczegółom.

Chimera

Co najważniejsze, zwiększyliśmy w tym pojeździe penetrację standardowym pociskiem do 218 mm. Poprawiliśmy również celność, czas celowania i stabilizację działa, aby czołg Chimera był celniejszy. Wszystkie te ulepszenia zapewnią większe komfort i celność ostrzału. Dodatkowo, poprawiliśmy prędkość pocisku, co bardziej dostosuje czołg Chimera do skutecznego ostrzału z dużego dystansu. Na koniec, powiększył się także zasięg widzenia pojazdu, aby wygodniej się nim grało.

Object 279 (early)

Z Waszych opinii dowiedzieliśmy się, że ten radziecki czołg ciężki nie spełniał Waszych oczekiwań , a nagroda nie była warta wysiłku. Z tego względu, w wersji 1.4 Object 279 (early) otrzyma lepszy czas celowania i wyższą celność. Dodatkowo, jego rozrzut podczas obrotu wieży zostanie zredukowany. Na koniec, poprawiliśmy dolną płytę pancerza, co znacznie zmniejszy szanse na jej spenetrowanie.

Dlaczego poprawiamy te charakterystyki?

Według Waszych sugestii i naszych statystyk, obu pojazdom ewidentnie brakowało celniejszych i skuteczniejszych dział. Teraz, dzięki tym poprawkom, Chimera i Object 279 (early) mają większe szanse na zadanie poważniejszych uszkodzeń. Poza tym, dodatkowe wzmocnienie pancerza czołgu Object 279 (early) sprawi, że będzie on przeciwnikiem budzącym jeszcze większy strach na polu bitwy. Chimera Object279e
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...