Wstrzymujcie ostrzał, gdy osłona Blitzträgera auf E 110 jest aktywna
Prowadzony przez Ermelindę Blitzträger auf E 110 jest chroniony przez niemożliwe do przebicia pole energetyczne, więc nie ma sensu strzelać do niego, gdy tarcza jest aktywna. Co więcej, jest on odporny na ogień oraz uszkodzenia modułów i gąsienic. Od czasu do czasu pojazdy sterowane przez SI zwane Strażnikami będą pojawiać się w określonych punktach na polu bitwy, aby wspomóc Ermelindę.
Szukajcie plazmy
Po tym, jak zostanie zniszczony, Strażnik pozostawi po sobie ładunek plazmy, który musicie zebrać i dostarczyć do Generatorów, czyli niezniszczalnych struktur zasilających, które pojawiają się w różnych częściach mapy i ciągle zmieniają swoją lokalizację. Produkują one także ochronną tarczę energetyczną dla Ermelindy.
Jeśli zebranej plazmy nie można użyć do przeciążenia generatora, to przyda się ona w zadaniu zwiększonych uszkodzeń Blitzträgerowi auf E 110. Wytrzymałość Chartów można odnowić, zbierając plazmę lub biorąc udział w udanym przeciążeniu generatora.
Polujcie w stadzie
Rozdzielcie Charty i panujcie nad polem bitwy. Walczcie w grupach trzech lub czterech pojazdów i cały czas koordynujcie wysiłki, by zbierać plazmę i przeciążać Genratory, wyłączając na chwilę tarczę Ermelindy i przekazując jej pozycję całemu oddziałowi Chartów.
Jeśli to możliwe, plazmę powinny przewozić mobilniejsze i mniej uszkodzone pojazdy— mają większą szansę na dotarcie do generatora. Gdy Blitzträger auf E 110 pozostanie przez chwilę bez swojej ochronnej tarczy, macie trochę czasu, by zadać mu pełne uszkodzenia – i nie zapomnijcie wykorzystać swoich wyjątkowych umiejętności bojowych, a także pamiętajcie: plazma zanika wolniej, gdy podróżujecie szybciej niż 50 km/h.
Ustawcie się sprytnie
Potem jego tarcza zostanie ponownie włączona, a Wy będziecie musieli przeciążyć kolejny Generator. Każdy przeciążony generator zapewnia dodatkowy czas na ukończenie misji.
Strzelajcie, gdy osłona Blitzträgera auf E 110 nie działa
Po przeładowaniu i zniszczeniu czwartego i ostatniego Generatora, tarcza pojazdu Ermelindy zostanie wyłączona na stałe, więc skorzystajcie z tej okazji, by ją wykończyć. Strzelanie do Blitzträgera auf E 110 z dystansu jest nieskuteczne, więc by zadać jak najwięcej uszkodzeń, musicie się zbliżyć. Ale jeśli czas dobiegnie końca, a Blitzträger będzie dalej działał, Ermelinda zwycięży.
Uderzajcie, gdy teleportacja nie wchodzi w grę
Zawsze pamiętajcie, że Blitzträger auf E 110 może z pewnym opóźnieniem teleportować się do wybranego punktu na mapie. Gdy jego ochronna tarcza znika, jego teleportacja będzie chwilowo niemożliwa, a po zniszczeniu czwartego Generatora, ta umiejętność zostaje zablokowana.
Chrońcie przewoźników plazmy
Pamiętajcie, że Ermelinda również będzie zbierać plazmę – przywraca ona PW jej pojazdu i skraca czas przygotowania zdolności Teleportacji. Wchłonie ona plazmę wiezioną przez wszystkie zniszczone pojazdy Chartów. Aby temu zapobiec, zawsze eskortujcie sojusznicze pojazdy przewożące plazmę.