PanzerNews - Warsztat: Kpz. 07 P(E) i Obj. 452K

Warsztat: Kpz. 07 P(E) i Obj. 452K

Warsztat powracaWraz z  warsztatem powracają dwa śmiertelnie groźne pojazdy X poziomu: precyzyjny i mobilny XKampfpanzer 07 P(E) i zawadiaka o niskim profilu XObject 452K .

Od 1 sierpnia możecie używać zasobów w grze, by zbudować tego, którego wolicie, albo by rozbudować swoje kolekcje o oba czołgi. Liczba dostępnych pojazdów jest ograniczona, więc działajcie szybko, zanim znowu się skończą.

Warsztat

Początek: 1 sierpnia 2025 o 14:00 (CEST) / Koniec: 5 sierpnia 2025 o 01:00 (CEST)*

*Wydarzenie może zakończyć się wcześniej, jeśli wszystkie pojazdy zostaną złożone przed wyznaczonym końcem.

Warsztat: Jak to działa?

Inwestujecie różne zasoby w grze — fragmenty schematów, wolne PD, kredyty, złoto i obligacje — by zbudować XKampfpanzer 07 P(E) XObject 452K . Sami decydujecie, którego złożyć, możecie też złożyć oba. Również decyzja, ile użyć danego zasobu, należy do Was.

Do złożenia będzie dostępnych tylko po 20 000 sztuk każdego pojazdu, a wszystkie będą bez numerowanego stylu 3D.

Łączcie i inwestujcie zasoby w różnych proporcjach

Pamiętajcie, że możecie zainwestować różne zasoby, aby złożyć swoje czołgi. Wypełnienie paska postępu do 100% jest możliwe na wiele sposobów. Wszystko zależy od tego, co macie do wykorzystania.

Zasoby są pobierane w chwili dodania ich do Warsztatu, lecz możecie je odzyskać lub wydać w innej konfiguracji w dowolnym momencie po kliknięciu przycisku Zwrot zasobów. Jeśli nie złożycie żadnego czołgu przed końcem wydarzenia, wszystkie zasoby, które zainwestowaliście, zostaną automatycznie zwrócone na Wasze konto.

Kampfpanzer 07 P(E)

XKampfpanzer 07 P(E) , lub skrótowo Kpz. 07 P(E), to projekt Porshe i Wegmanna opracowany w początku lat 60. XX wieku jako nowa generacja czołgów niemieckich. W zamierzeniach miał spełniać ambitne wymogi mobilności, strzelania w terenie i ochrony nuklearnej, ale ostatecznie, ważąc niemal 60 ton, przekroczył limity wagi tego okresu i nigdy nie wyszedł poza fazę prototypu.

 

W odróżnieniu od „klasycznych” niemieckich czołgów ciężkich, Kpz. 07 P(E) ma kompaktowe rozmiary i dość lekki pancerz, wymieniając pasywną ochronę na prędkość maksymalną 50 km/h i doskonałe prowadzenie działa. Jego mobilność pozwala mu dotrzymać kroku czołgom średnim, wcześnie zajmować wysunięte pozycje i wymanewrować wielu swoich odpowiedników klasy ciężkiej.

Porady dotyczące rozgrywki

  • Siłą jest precyzja. Wykorzystajcie jego rozrzut (0,33) i czas celowania (1,7 sekundy), by zdobyć przewagę ogniową nad przeciwnikiem.
  • Grajcie z ukrywaniem kadłuba. Wykorzystajcie swoje 8° opuszczenia lufy i zajmujcie mądre pozycje.
  • Elastyczny wojownik. Rozwijając 50 km/h, możecie zawrócić i zajść ze skrzydła, jeśli będzie trzeba.

Object 452K

Tym razem będziecie konstruować XObject 452K . Ten eksperymentalny radziecki zabijaka X poziomu łączy w sobie role czołgu szturmowego i czołgu ciężkiego przełamania. Charakteryzuje się szczególnym wyglądem i może być uznawany za mający jedną z najniższych i najbardziej opływowych sylwetek wśród czołgów ciężkich w grze. Oprócz tego jest całkiem mobilny, co stanowi jedną z kluczowych zalet w grupie pojazdów o tym rodzaju rozgrywki.

Object 452K to radziecki czołg ciężki łączący niską sylwetkę, mocny pancerz przedni i działo zadające 560 PW uszkodzeń alfa. To czołg przełamujący zaprojektowany tak, by mógł przyjmować trafienia i odwzajemniać się ogniem z niszczycielską siłą.

Porady dotyczące rozgrywki

  • Utrzymujcie linię. Niski profil i dobry pancerz czynią z niego mocnego zawodnika pierwszej linii.
  • Uderzajcie i wymieniajcie ciosy. Duża alfa i pewna penetracja pozwalają karać przeciwnika za jego błędy.
  • Trzymajcie się blisko. Co prawda ma dobrą dynamikę, ale Object 452K świetnie się czuje w potyczkach na dystansach krótkich i średnich.

Użyjcie zebrane zasoby, by złożyć dwa z najgroźniejszych czołgów X poziomu. Warsztat nie będzie otwarty w nieskończoność, a te pojazdy w ograniczonej liczbie nie będą czekać.

Nie przegapcie szansy, by zbudować Kpz. 07 P(E), czy Object 452K – albo obu!

ź: WoT

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...