PanzerNews - wierzchołek drzewa: wspinamy się dalej

wierzchołek drzewa: wspinamy się dalej

Minęła już połowa miesiąca i mamy nadzieję, że jesteście już w połowie drogi do Mausa. Niezależnie od tego, na jakim jesteście etapie, służymy Wam z pomocą. Przygotowaliśmy krótkie zestawienie pojazdów na VI i VII poziomie: VK 30.01 (P) oraz Tiger (P), by ułatwić Waszą drogę do wierzchołka drzewa.

Wszystkie statystyki przedstawione poniżej odpowiadają załodze wyszkolonej w 100%.

VK 30.01 (P)

Główne parametry:

  • Punkty wytrzymałości: 750
  • Prędkość maksymalna: 60 km/h
  • Zasięg widzenia: 370 m
  • Opancerzenie kadłuba: 75/62/40
  • Opancerzenie wieży: 100/80/80
  • Uszk./Min. 1995
  • Rozrzut działa: 0,36 m
  • Uszkodzenia: 220/220/270
  • Penetracja: 145/194/44
  • Czas ładowania: 6,6 s

Ten czołg średni VI poziomu powinien być używany do manewrów oskrzydlających i wymaga rozważnego dowódcy. Choć misją VK 30.01 (P) jest przeprowadzanie zasadzek na przeciwniku, nie jest wystarczająco silny, by atakować w pojedynkę.

Obierzcie odpowiednią drogą i wykorzystajcie grube jarzmo działa, gdy konieczna jest wymiana strzałów. Taktyka chowania kadłuba może być bardzo skuteczna, zwłaszcza, że jest to jedyny niemiecki czołg średni VI poziomu uzbrojony w doskonałe działo L/56 kal. 8,8 cm o dużej sile ognia.

Pamiętajcie, by grać zespołowo i wykrywać przeciwnika dzięki dużemu zasięgowi widzenia. Zastosujcie się do tych porad, by opanować ten czołg i poradzić sobie z jego wadami – czyli mała odporność i powolna wieża.


Tiger (P)

Główne parametry:

  • Punkty wytrzymałości: 1450
  • Prędkość maksymalna: 35 km/h
  • Zasięg widzenia: 380 m
  • Opancerzenie kadłuba: 200/80/80
  • Opancerzenie wieży: 100/80/80
  • Uszk./Min. 1746
  • Rozrzut działa: 0,33 m
  • Uszkodzenia: 240/240/295
  • Penetracja: 203/237/44
  • Czas przeładowania: 8,25 sek

Tym czołgiem można grać ofensywnie lub jako pojazdem wsparcia, zależnie od składów drużyn oraz mapy. Powinniście polegać na mocnym pancerzu przednim oraz dużej puli PW, by wytrzymać ostrzał wroga. Ale bądźcie ostrożni, bo podobnie do większości pojazdów w grze, dolna przednia płyta pancerza jest słaba, więc starajcie się ją ukryć.

Wieża także nie jest zbyt mocna: chroni ją tylko jarzmo działa. Aby utrudnić przeciwnikowi trafienie słabych punktów, poruszajcie się przemiennie w przód i w tył. Trzymajcie się blisko sojuszników oraz osłon, a najlepsze działo o dobrej celności i penetracji pozwoli Wam skutecznie zadawać uszkodzenia.


Mamy nadzieję, że ten krótki przegląd pomoże Wam lepiej wykorzystać mocne strony tych pojazdów. Pamiętajcie, że jeśli chcielibyście przyspieszyć swoje postępy, to możecie zgarnąć dwie dodatkowe misje codzienne PD x5 na każdym pojeździe, dostępne do końca miesiąca dzięki poniższemu zestawowi: Doładowanie

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...