PanzerNews - World of Tanks: Ray Tracing

World of Tanks: Ray Tracing

Stworzona przez Wargaming i Intel technologia oraz jednoczesne renderowanie poprawia jakość grafiki na KAŻDYM komputerze z DirectX 11.

Miniaturka

Ray Tracing pozwala na uzyskanie fizycznie poprawnych, miękkich i wysokiej jakości cieni w grach. Korzystając z biblioteki Intel Embree (część Intel One API) udało się uzyskać rozwiązanie (stworzona przez Wargaming przy ścisłej współpracy z zespółem Intel Advanced Rendering Engineering), które pozwala procesorowi dokonywać szybkich, wielowątkowych konstrukcji BVH, a karcie graficznej na tworzenie ray tracingu w shaderach. To rozwiązanie sprawia, że nie potrzebujemy do uzyskania tray tracingu w grach karty graficznej obsługującej sprzętowo tej technologii, każda grafika kompatybilna z DirecX 11 wystarczy do tego zadania.

W marcu 2018 jako cześć aktualizacji 1.0 do World of Tanks Wargaming zmienił silnik graficzny tej popularnej gry na nowy o nazwie „Core”. Jest to wewnętrzny silnik firmy, który cały czas jest ulepszany i następnym krokiem będzie dodanie realistycznych cieni bazujących na ray tracingu właśnie. Zaktuualizowany silinik WoT enCore RT będzie obsługiwał również jednoczesne renederowanie (przedstawione w aktualizacji 1.4), które też zostało stworzone we współpracy z Intelem i daje solidne podwaliny pod przyszłą implementację technologii ray tracing w grze.

 „Ray tracing to rewolucja w grafice gier wideo, która dzieje się na naszych oczach, a my jako Wargaming jesteśmy pośród rewolucjonizujących ten aspekt,” mowi Bronislav Sviglo, kierownik tworzenia grafiki w World of Tanks. „Tworzenie cieni opartych o ray tracing wraz z Intelem to dopiero początek. Już dziś możecie sprawdzić owoce naszej pracy pobierając program demonstracyjny.”

WoT EnCore GIF 5 WoT EnCore GIF 4 WoT EnCore GIF 2 WoT EnCore GIF 3 WoT EnCore GIF 1

Od dziś każdy może przekonać się jak będzie to wyglądać pobierając specjalna aplikację World of Tanks encore RT demo z tego miejsca (polska wersja językowa do wybrania podczas instalacji) -> https://wotencore.net/3142_en1

Zobaczcie jak wygląda tworzenie ray tracingu i czym dokładnie jest w dzienniku twórców tej technologii dla World of Tanks na PC:

ź: informacja prasowa
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...